جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۱:۰۱May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 12 دی 1398 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 1 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 2 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 3 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 4 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 5 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 6 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 7 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 8 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 9 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 10 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 11 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 12 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 13 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 14 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 15 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 16 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 17 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 18 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 19 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 20 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 21 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 22 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 23 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 24 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 25 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 26 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 27 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 28 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 29 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1398 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۲    
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از پاک سازی92 باب خانه در نقاط آلوده اطراف میدان امام حسین (ع) خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۰:۵۷    
فرمانده انتظامی استان البرز از بازداشت عامل اصلی حمله به حوزه علمیه محمدشهر کرج خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۰۷:۵۱    
فرهاد مجیدی حالا برای دومین مرتبه و این بار نه به صورت موقت سرمربی استقلال است و قراردادی 1.5 ساله و تا پایان لیگ بیستم را امضا کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۳:۳۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۰    
سرپرست مرکز فوریت های پزشکی و حوادث دانشکده علوم پزشکی آبادان از بروز تصادف در جاده آبادان ماهشهر و بر جای ماندن 5 مصدوم در این حادثه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۲:۴۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجمع زیر بار هیچ قرارداد ننگینی نخواهد رفت، اما به وحدت جامعه نیز توجه ویژه دارد و نمی خواهد به وحدت کشور ضربه بزند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۲:۲۲    
مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا و مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی نهاوند فردا در نماز جمعه سخنرانی می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۲:۰۷    
نشست شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و قرارگاه احمدی روشن استان گیلان با غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس در سالن جلسات دانشگاه پیام نور برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۱:۵۵    
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، با بیان اینکه ایران در میان 8 کشور صاحب تمام چرخه صنعت هوافضا قرار دارد، گفت: به زودی به یکی از پیشروترین کشور ها در عرصه اقتصادی تبدیل خواهیم شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۱:۲۶    
ارتش ملی لیبی اعلام کرد که یک فروند پهپاد ترکیه ای را در نزدیکی شهر طرابلس هدف قرار داده و ساقط کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۱:۲۰    
معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: مطابق اعلام سازمان سنجش کشور، نتایج آزمون استخدامی در نیمه دوم دی ماه 98 اعلام می گردد که 18هزار و95 نفر بعد از مراحل گزینش استخدام می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۱:۱۱    
منوچهر هادی گفت: مهناز افشار در عاشقانه2 حضور نخواهد داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۲    
محمدی از بهره برداری فاز دوم پتروشیمی تخت جمشید ماهشهر در روز های آتی با هدف تولید سالیانه 85 هزار تن محصول خاص پلیمری خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۰:۵۰    
رئیس قوه مقننه با تأکید بر اینکه در شرایط تحریم نیازمند توسعه صادرات هستیم، گفت: برای تحقق این مهم اراده ها باید به سمت تولید معطوف باشد، زیرا جدال سیاسی اوضاع را بهتر نمی کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۰:۴۱    
وحید جلیلی در دیدار از نخستین نمایشگاه کارآفرینی میدون گفت: وظیفه رسانه این است که افراد خلاق و مستعد را با سرمایه گذاران آشنا کند و میدون توانست جریان سازی موفقی در فرهنگ اقتصادی رقم بزند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۰:۳۵    
ضرایب و دروس آزمون کارشناسی ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل سال 99 با توجه به اصلاحات انجام شده در دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد تغییر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۵    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید صدوقی یزد گفت: گروه جهادی دانشجویی فدائیان پرواز تا کربلا، در حال برنامه ریزی برای خدمت رسانی به روستای کوت عبدالله اهواز است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۶    
باشگاه استقلال اعلام کرد که مجید نامجومطلق و دو مربی اسپانیایی و انگلیسی به کادر فنی فرهاد مجیدی اضافه خواهند شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۹:۴۷    
بازیکن پیشین تیم استقلال و همچنین مهاجم فعلی ذوب آهن در لیست سرمربی جدید استقلال قرار دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۹:۴۱    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز در نامه ای خطاب به حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضاییه برخی مشکلات استان البرز را یادآور شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۹:۲۶    
پارلمان ترکیه سرانجام پس از یک نشست طولانی و پر بحث و گفتگو، درخواست رئیس جمهور این کشور برای اعزام نیروی نظامی به لیبی را تائید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۱    
قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره تأثیر اضافه کاری بر حقوق بازنشستگی کارکنان دولت توضیحاتی داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۱    
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد گفت: اگر FATF تصویب شود، مجمع تشخیص مصلحت نظام، دولت و مجلس باید تمام تبعاتش را بپذیرند و ضمن عذرخواهی از مردم، پاسخگو باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۲    
فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال، جانشین آندره آ استراماچونی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۸:۵۶    
سردار محمدعلی جعفریفرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله اعظم ضمن بازدید از نمایشگاه کارآفرینی میدون کیفیت برند های ایرانی را تحسین کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۸:۴۱    
اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز پنجشنبه تشکیل جلسه دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۸:۳۵    
اولین استودیوی استارتاپی در پارک علم و فناوری قزوین با هدف تسریع در تبدیل ایده های شرکت های فناور به کسب و کار افتتاح شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۸:۲۰    
مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند در هفته آینده بخشی از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه را پرداخت کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۸:۱۷    
ارتش رژیم صهیونیستی یک نوجوان فلسطینی را به بهانه تلاش برای انجام عملیات استشهادی، هدف قرار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۸:۰۵    
ششمین همایش ملی انجمن علمی هنر های تجسمی ایران با رویکرد مبانی نظری هنر متعهد در ایران معاصر داول اسفندماه در سالن شهید آوینی پردیس هنر های زیبا دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۸:۰۵    
دانشجوی دانشگاه پیام نور همدان موفق شد فیلم مستند شهید فضل اللهی را در جشنواره فیلم مردمی عمار به نمایش درآورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۸:۰۵    
مدرس حوزه خانواده گفت: هیچ زندگی ای بدون تعارضات وجود ندارد، اما مهم این است که تعارضات را به جاده تفاهم و توافق بین خود سوق دهیم چرا که اگر مسالمت آمیز حل نشوند آسیب های جدی به رابطه همسران می زنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۵    
تفاهم نامه همکاری دانشگاه میبد و پژوهشگاه مواد و انرژی، در راستای گسترش همکاری های علمی، پژوهشی به امضا رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۲    
یک رسانه انگلیسی به تحلیل اتفاقات هفته گذشته برای تیم برایتون توسط هافبک ایرانی اش پرداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۴۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه تابش نور خورشید در کشور در دنیا بی نظیر است، گفت: می توانیم با احداث و راه اندازی نیروگاه های خورشیدی برق خوبی از این منابع خدادادی بگیریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۵    
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: دولت قدر شرکت ها و دارایی ها را نمی داند و بجای مدیریت آن ها به فکر فروش و واگذاری های غلط است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۲    
یک مسئول وزارت خارجه کویت در واکنش به تجمع اعتراضی مردم عراق مقابل سفارت آمریکا در بغداد، تلاش برای ورود به زور به سفارت آمریکا را محکوم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۶    
رئیس قوه قضائیه گفت: کادر قضایی باید همواره خود را در محضر خدا ببینند و بدانند که لغزش آن ها زمانی آغاز می شود که خود را از نگاه خداوند دور ببینند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۷    
قصه پر غصه بی توجهی مسوولان ایلامی تا جایی رسیده که اخیرا تنها شرکت تولید کننده ادوات با کیفیت کشاورزی در ایلام نیز به دلیل عدم ارائه تسهیلات و عدم همکاری مسوولان به تعطیلی کشانده شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۵    
رئیس کمیتۀ ملی المیپک با اشاره به برنامه های این کمیته برای المپیک گفت: ورزشکارانی که سهمیۀ المپیک را کسب کند 60 میلیون تومان پاداش دریافت می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۵    
پژوهشگران کاتالیست تک اتمی ساختند که می تواند متانول را به هیدروژن تبدیل کند، با این کار امکان تولید ارزان و سریع سوخت هیدروژن برای خودرو های مجهز به پیل سوختی فراهم می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۵    
بودجه سال 99 کشور را به سمت وسوی خطرناکی خواهد برد، چون بودجه ما غالبا از طریق نفت و مالیات تامین می شود و بیش از نیم آن وابسته به نفت است که این وابستگی به شدت برای اقتصاد کشور مضر است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۶    
معاون آموزشی وزیر بهداشت با اشاره به از افزایش اعتبارات حوزه آموزش در عین ثابت نگه داشتن هزینه های آموزش پزشکی گفت: 73 درصد آزمون های ملی به صورت الکترونیک برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۷    
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای رسما به همکاری خود با مربی ایتالیایی پایان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۱    
حجت الاسلام علی سعیدی گفت: با رویکرد جدید در قوه قضائیه امید ها افزایش پیدا کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با استعفا از تمام پست های وزارتخانه ای که در اختیار داشت، از انتصاب وزرای جدید برای منسب های خالی شده خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۰    
دبیر جشنواره دانشجویی ققنوس گفت: با توجه به اهمیت بسیار بالای این جشنواره پیگیر برقراری ارتباط با دانشگاه های جهان اسلام هستیم و انشالله جشنواره ققنوس در سال های آینده جهانی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۰    
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی طی دستور ویژه ای از مسئولین قضایی شهرستان خواف خواست تا نسبت به پیگیری مسائل مربوط به زلزله حادث شده در این شهرستان اهتمام جدی داشته باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۱    
شیاطین سرخ به دنبال جذب مدافع پرتغالی بارسلونا هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۵    
هیات مدیره باشگاه ماشین سازی با استعفای سرمربی تیم موافقت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۵    
قرارگاه مطالبه گری شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی شهرستان بم در نامه ای نوشت: تمام کارگران شاغل در صنایع خودروسازی ارگ جدید بم هر ماه پس از خاتمه قرارداد کارشان نگران اخراج هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: می خواهیم گرد و غبار محرومیت از چهره این استان پاک شود و تا آخر کنار مردم خوزستان هستیم تا این مردم، شریف و عزیز باقی بمانند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۶    
برای بررسی فیلم های سیاسی سینمای بعد از انقلاب باید از دهه 80 گذشت. در این دهه با یک رکود در تولید و نمایش فیلم سیاسی مواجه هستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۰    
به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان ویژه نامه 9 دی نشریه دانشجویی جاد منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۶    
یکی از منابع سازمان ملل اعلام کرد که شورای امنیت این سازمان اوایل هفته آینده نشستی را در پشت در های بسته در خصوص اوضاع شهر ادلب برگزار خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۰    
بعد از جدایی آندرا استراماچونی گزینه های مختلفی برای هدایت استقلال در نیم فصل دوم مطرح شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۶    
الحشد الشعبی از صبح امروز به منظور پاکسازی یک منطقه استراتژیک در جنوب موصل از بقایای داعش، عملیاتی تحت نام شهدای القائم آغاز کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۶    
رئیس دانشگاه تبریز گفت: دانشگاه ما در تولیدات علمی در دنیا رتبه 16 را دارد و این نشان می دهد که اساتید این دانشگاه با مسائل علمی روز پیش می روند و دارای جزوه های به روز هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۶    
رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد گفت: تاکنون نزدیک به 300 واحد دانشگاهی اطلاعات خود را در سامانه متمرکز آمار و اطلاعات پژوهشی دانشگاه آزاد (سماپ) به ثبت رساندند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۵    
علیرضا شجاع نوری بازیگر و تهیه کننده سینما که بناست نقش سلمان در مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی را ایفا کند، معتقد است تلویزیون ایران مخاطب ندارد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۵    
مقام مسؤول مرکز مدیریت راه ها گفت: دوربین های نظارت تصویری بارش پراکنده برف و باران در برخی از محور های استان های سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان را نشان می دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۲    
قرائت گزارش کمیسیون آموزش درباره پذیرش و نحوه جذب حسین فریدون برای تحصیل در مقطع دکترا و همچنین پاسخگویی زنگنه وزیر نفت به سؤال نمایندگان بخشی از دستورکار هفته آینده مجلس شورای اسلامی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۵    
شماره 217 خط حزب الله، به اقدام مردم عراق در واکنش به حمله آمریکا به مقر حشد شعبی و تسخیر سفارت آنان در بغداد با عنوان جنایت و مکافات پرداخته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۲    
همایش آموزش نظارت بر انتخابات با حضور سخنگوی شورای نگهبان از امروز (پنج شنبه) و با هدف ارتقای سلامت انتخابات گشایش یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۷    
محمدصادق کوشکی، کارشناس مسائل سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه تهران در توئیتی چرخش مواضع رسانه های حامی دولت را مورد نقد قرار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۵    
هفتمین شماره از فصلنامه علمی تخصصی برگ سبز ، به همت کانون محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۵    
یک کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: حمله آمریکا به پایگاه نظامی در عراق و واکنش عراقیان در حمله به سفارت آمریکا نشان دهنده آتشی است که در عراق و علیه آمریکا روشن شده و به این سادگی خاموش شدنی نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۶    
گردهمایی بزرگ فارغ التحصیلان دانشگاه شریف با حضور بیش از 200 دانش آموخته این دانشگاه فردا 13 دی ماه برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۶    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های فردوس از برگزاری اردوی جهادی روز جمعه 13 دی ماه و با حضور دانشجویان جهادگر این دانشگاه ها خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۷    
پس از وقوع زلزله 5.8 ریشتری صبح امروز تاکنون 10 پس لرزه رخ داده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۷    
معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات فناوری گفت: قصد داریم بر اساس ضوابط وزارت علوم به ساماندهی ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه بپردازیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۱    
معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از حضور فیلم مستند دیلگ در دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۶    
رئیس قوه قضائیه با حضور در ندامتگاه کرج از این زندان بازدید و با تعدادی از زندانیان گفتگو کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۷    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: کار های خوبی در خصوص چاپ تقریرات دروس مرحوم آیت الله محقق دام انجام شده و باز هم باید هر چه ممکن است از مباحث فقهی ایشان استخراج شود و در اختیار همه قرار بگیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۷    
مساجد، اماکن متبرکه و هیأت های کشور در روز های پنجشنبه و جمعه هرهفته برنامه قرائت دعای کمیل و دعای ندبه را در سراسر کشور برگزار می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۱    
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه نظامی ها هیچ وقت به وضعیت موجود خود قانع نمی شوند گفت: ما در ارتش هیچ یک از امکاناتی را که در اختیارمان قرار دارد، دور نمی ریزیم بلکه از آن استفاده بهینه می کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۱    
معاون رئیس جمهور ترکیه از احتمال لغو تصمیم این کشور برای اعزام نیروی نظامی به لیبی، در صورت کاهش درگیری ها خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۱    
مسئول جهادسازندگی دانشجویی خراسان رضوی گفت: زلزله 5.8 ریشتری امروز استان های خراسان رضوی و جنوبی تاکنون خسارت جانی درپی نداشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۲    
به همت دانشجویان دانشگاه شیراز نهمین شماره از نشریه دانشجویی گام دوم منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۱    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 86 قرار گرفته و هوای پایتخت سالم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۱    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایستادن در جنگ اقتصادی کار مشکلی است و تقریبا از عهده اکثر کشور ها بر نمی آید، گفت: اگر این تحریم فشرده بر آمریکا اعمال می شد قطعا فرو می ریخت، اما ایران مردانه ایستاد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۰    
قرار است امروز یک سیارک به فاصله یک میلیون مایلی حدود ساعت 6 عصر به وقت تهران از کنار زمین عبور کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۲    
دبیر کل سازمان ملل ضمن ابراز نگرانی از احتمال شروع مجدد آزمایش های کره شمالی، تعاملات دیپلماتیک را تنها راه رسیدن به صلح پایدار در منطقه دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۶    
ثبت نام مرحله دانشگاهی سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) آغاز شد و تا سوم اسفند ادامه دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۶    
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: دانشجویان دانشگاه های استان خوزستان از امروز، 12 دی ماه به اردوی زیارتی یادمان شهدای هویزه اعزام می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۰    
وزیر خارجه ایالات متحده در تماس تلفنی با همتای قطری خود از موضع این کشور درباره تجمع معترضان عراقی مقابل سفارتخانه آمریکا در بغداد تشکر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۷    
پیشکسوت ذوب آهن و فوتبال اصفهان درگذشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۷    
با شکست شیاطین سرخ در دیدار مقابل آرسنال رکورد شکست ناپذیری سولسشر و شاگردانش مقابل 5 تیم برتر جزیره شکسته شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۵    
منابع خبری سوریه از کشته شدن سه نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر بر اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شمال استان الرقه خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۶    
صبح امروز زلزله ای به قدرت 5.8 ریشتر سنگان در جنوب خراسان رضوی را لرزاند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۱    
آریا عظیمی نژاد آهنگساز و نوازنده سه تار مهمان برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۵    
مدیر ترویج دانش آموزی ستاد توسعه فناوری نانو گفت: به منظور آشنایی گروه های مختلف سنی با فناوری نانو، به زودی پارک نانو راه اندازی خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۶    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از مراسم کلنگ زنی کارخانه تولید کاغذ در استان خوزستان خبر داد که تکمیل آن نیاز کشور به کاغذ را به طور به طور کامل تامین خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۶    
مرکز آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران از آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۶    
تراورس یکی از شرکت هایی بود که به گروه امیرمنصور آریا واگذار شده بود؛ گروهی که فعالیت های خود را پشت پرده انجام می دهد و شائبه های بسیاری به وجود می آورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۲:۳۶    
سرپرستان خانواری که تاکنون برای دریافت یارانه اقدام و ثبت نام نکرده اند و متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند، برای پیگیری فرآیند برخورداری و ثبت درخواست در سایت hemayat.mcls.gov ...
  • ۱