جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۵:۰۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 11 دی 1398 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 1 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 2 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 3 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 4 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 5 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 6 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 7 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 8 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 9 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 10 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 11 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 12 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 13 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 14 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 15 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 16 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 17 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 18 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 19 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 20 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 21 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 22 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 23 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 24 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 25 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 26 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 27 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 28 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 29 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1398 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۶:۱۶    
ثبت شرکت کاریست که در آغاز هر فعالیتی برای کسب و کار به فکر راه انداز یا بنیانگذاران میرسد و بیشتر در این فکرند که کاریست بسیار بزرگ که ممکن است بعد به ثبت رسیدن شرکت چنین شود و چنان شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۱    
در این قسمت از برنامه ی تلویزیونی پایان ناباروری که شنبه 21 دی ماه ساعت 19، روی آنتن شبکه چهار سیما می رود، یک روش جدید درمان ناباروری زنان برای نخستین بار معرفی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۱:۰۲    
در این مطلب دستورالعمل تهیه سالاد پاستای ایتالیایی را به شما عزیزان آموزش داده ایم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۳:۵۱    
دانشمندان داده هایی را جمع آوری کرده اند که حاکی از اثرات منفی نانوذرات است به عنوان مثال تجمع نانوذرات در مغز، بیماری های عصبی ایجاد می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۶    
پتانسیل تولید برق از حرارت اتلافی صنایع مختلف، در تازه ترین پژوهش محققان مرکز انرژی محاسباتی دانشگاه حکیم سبزواری، بررسی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۹:۲۰    
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد افیونی و کشف بیش از 2 تن و 700 کیلوگرم انواع موادمخدر در منطقه مرزی میرجاوه این استان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۵    
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اعزام برخی دانشجویان برای گذراندن دروس تخصصی و کارآموزی به آلمان، گفت: امیدواریم به زودی انجمن دانش آموختگان دانشگاه در کرمان تشکیل شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۶    
ناسا به تازگی موفق به شناسایی یک کهکشان مارپیچی موسوم به ان جی سی 4285 در فاصله 23 میلیون سال نوری از کره زمین شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۰    
فراخوان شعر فاطمی هیأت میثاق با شهدا در محور هایی همچون جایگاه و نقش بانوان در جامعه و حضور عفیفانه و موثر زن در عرصه اجتماعی اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۷    
هافبک ایرانی برایتون بعد از گل تماشایی به چلسی گفت: وقتی توپ به سمتم می آمد تلاش کردم با تمام قوا به آن ضربه بزنم و تنها گزینه پیش روی من قیچی برگردان بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۶    
برترین شرکت های فناور، صنعتی و صادرکننده محصولات نانو در مجمع اقتصادی فناوری نانو معرفی و تقدیر شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۶    
هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم از 120 دانشگاه و موسسه آموزشی استا ن های یزد، ایلام، خوزستان، گلستان، سمنان و خراسان شمالی بازدید کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۷:۴۵    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 86 کیلو و 700 گرم تریاک در داخل کامیونی رها شده خبر داد و گفت: مالک خود اظهار داشت کامیونش را برای اسباب کشی به یکی از دوستانش به امانت داده بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۷:۲۱    
درست در روزهایی که هیات استقلالی در حال مذاکره با استراماچونی بود، فتح الله زاده در ترکیه حضور داشت و با گزینه جانشینی مربی ایتالیایی مذاکره کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۵:۰۶    
رئیس ائتلاف آبی و سفید رژیم صهیونیستی با اشاره به درخواست نخست وزیر این رژیم از پارلمان برای اعطای مصونیت، گفت که این درخواست نتانیاهو ثابت کرد که وی بی گناه نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۳:۲۱    
مورگان اورتگاس با تکرار ادعا های بی اساس علیه ایران، بار دیگر از تداوم سیاست فشار حداکثری علیه تهران سخن گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۳:۱۵    
وزیر امور خارجه آمریکا و نخست وزیر پیشبرد امور عراق روز چهارشنبه درباره حوادث اخیر در سفارت آمریکا در بغداد گفت وگو کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۱:۵۷    
نشست بررسی نقش آفرینی و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه با حضور استادان و نخبگان مدیریت در پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۱:۳۶    
در روز های پنج شنبه و جمعه 12 و 13 دی ماه با فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما همراه باشید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۱:۱۲    
کوروش زارعی گفت: اگر تلویزیون کم شباهت به کره شمالی نیست پس چرا آقای شجاع نوری الان در سریال "سلمان فارسی" تلویزیون بازی می کند؟
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۱:۰۶    
وزیر سابق اطلاعات گفت: تنها 20 درصد از مشکلات اقتصادی کشورمان مربوط به تحریم ها است و با توانایی داخلی می توانیم از این شرایط عبور کنیم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۰:۳۰    
رسانه های آمریکا از افزایش جرایم ناشی از نفرت در شهرهای بزرگ این کشور در سال 2019 گزارش می دهند که تیراندازی مرگبار ال پاسو یکی از مرگبارترین این نوع از جرایم به حساب می آید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۰:۱۵    
در حالی که عراق این روزها شاهد تظاهرات های ضد آمریکایی است یک مقام ارشد دولت ترامپ، ایران را به سلطه طلبی در عراق متهم کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۰:۰۶    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه اهدا کنندگان عضو به افراد نیازمند فرصت حیات مجدد می بخشند، تاکید کرد: اهدا کنندگان عضو و حامیان مالی این برنامه ها به جامعه معرفی شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۳:۵۷    
سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید که اختلافاتی در تیم ملی وجود داشته و بازیکنان به همین دلیل نمی خواستند مارک ویلموتس در تیم ملی بماند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۳:۵۱    
گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید معتقد است ژوزه مورینیو انتخاب خوبی برای تاتنهام بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اردبیل دارای ظرفیت ها و قابلیت های مختلفی برای توسعه است که به همین منظور نگاه دولت نیز به توسعه استان مثبت بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۳:۱۵    
منچستر سیتی در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل شاگردان آنچلوتی به سختی از میدان پیروز بیرون آمد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۳:۱۲    
وزیر راه و شهرسازی گفت: 950 میلیارد تومان برای پروژه راه آهن اردبیل هزینه شده که روسازی این پروژه به زودی انجام می شود و امیدواریم تا پایان سال 1400 به بهره برداری رسیده و بوق قطار در اردبیل به صدا ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۳:۱۲    
نادر طالب زاده گفت: موضوع گاندو یکی از متفاوت ترین سریال ها درباره نفوذ غرب در ایران است و همه تیپی را جذب کرد و نشان داد ما باید در برابر توطئه ها بایستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۶    
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از جنابعالی دعوت به عمل می آورد تا با حضور در دانشگاه تهران که سال ها افتخار معلمی در آن را نیز داشته اید ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۰    
6 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های هرمزگان در بیانیه ای خطاب به نمایندگان کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خواستار تصمیم گیری صحیح در مورد لایحه بودجه 99 شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۲:۵۱    
رئال مادرید به دنبال جذب ایتان امباپه، برادر سیزده ساله و کوچک تر کیلیان امباپه است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۲:۴۲    
در جریان شکست تاتنهام مقابل ساوتهمپتون هری کین به مصدومیت مواجه شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۲:۳۰    
رسانه ها از پرواز هواپیما های جاسوسی آمریکا بر فراز شبه جزیره کُره همزمان با آغاز سال نو میلادی خبر می دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۲:۲۱    
تازه ترین اثر مؤسسه فرهنگی مرکز اسناد انقلاب در قالب مستند با موضوع زندگی و زمانه شهید آیت الله بهشتی، آماده اکران در دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۶    
تاتنهام در آغاز سال نو میلادی در دیدار مقابل ساوتهمپتون متحمل شکست خارج از خانه شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۱:۵۱    
گراهام پاتر، سرمربی برایتون به تمجید از گل فوق العاده علیرضا جهانبخش مقابل چلسی پرداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۱:۴۲    
فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی چلسی گل علیرضا جهانبخش را فوق العاده توصیف کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۶    
دبیر بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل بیان کرد: امام در این انقلاب مفهوم قدرت را تغییر دادند و قدرت نرم جدیدی تولید کردند که از جغرافیای ما به جغرافیای غرب نفوذ کرده و آن را به چالش ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۶    
ستاره ایرانی برایتون با ضربه ای استثنایی دروازه چلسی را باز کرد تا برای دومین هفته متوالی ناجی تیمش در لیگ جزیره باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۵۷    
16 دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به عنوان روز شهدای دانشجو نامگذاری شده، روزی که در آن پیوند علم آموزی و ولایتمداری دانشجویان این مرز و بوم به تقدیم جان خود در معرض دید جهانیان قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۴۲    
فعالیت های کنسولی سفارت آمریکا در بغداد در پی اعتراضات مردمی در عراق متوقف شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۱۲    
رئیس جمهور لایحه حمایت از سهامداران خرد و اصلاح موادی از قانون تجارت را برای طی مراحل قانونی به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۰۶    
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به مجاهدت ها و نقش مؤثر جریان مردمی حشد الشعبی در مبارزه با گروهک تروریستی داعش ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۹:۳۶    
رئیس منطقه کردستان عراق با انتقاد از اعتراضات در نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد، مدعی شد که این کشور دوست و هم پیمان عراق و منطقه کردستان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۹:۱۵    
مدیرعامل کانون پرورش فکری در مراسم اختتامیه جشنواره اسباب بازی گفت: این روز ها بچه ها از اسباب بازی ها خیلی چیز ها یاد می گیرند و مفهوم اسباب بازی هم برای خانواده ها جدی تر شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۰    
رئیس جمهور از 11 محصول دانش بنیان مورد حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی بازدید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۰    
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: رفتار دشمن نشان داده است که حتی پس از تصویب FATF، باز هم بهانه های جدید درست می کنند تا از لیست سیاه خارج نشویم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۸:۵۷    
وزیر اطلاعات گفت: مسئولان باید در تمامی شرایط خود را خدمتگزار مردم بدانند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۵    
رئیس کمیسیون مشترک مجمع تشخیص گفت: مبارزه با پولشویی، مبارزه با منابع مالی تروریست، مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی و اثربخشی به تحریم های شورای امنیت چهار کارکرد FATF است که مورد چهارم در کشور ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در جلسه امروز کمیسیون مشترک مجمع از وزارتخانه های اقتصاد و امور خارجه خواستیم به پرسش ها و ابهامات اعضا درباره پیوستن به fatf پاسخ دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۸:۳۶    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، از ابلاغ شیوه نامه نحوه صدور پروانه ساختمانی برای زمین ها و املاک واقع در کاربری های خدماتی توسط معاون شهرسازی و معماری خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۸:۰۶    
شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، سیسم ماشین لباسشویی مکانیزه ای طراحی کرده است که در بستر شبکه کار می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۵۷    
علی اکبر رائفی پور نوشت: به مجهول الهویه هایی که در اطراف سفارت امریکا خود را از ارادتمندان به ایران معرفی می کنند مشکوک باشید!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۵۱    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دستگاه شبیه ساز رانندگی می تواند در جهت ارتقای ایمنی ترافیک کمک شایانی کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۵۱    
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی طی نامه های جداگانه ای به نمایندگان این شهرستان، از آنان خواست تا درخصوص لایحه بودجه 99، با بررسی بیشتر آن را به دولت بازگردانند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۶    
رحمان رضایی گفت: مهلتی که وکیل و مدیر برنامه های استراماچونی از ما خواسته بودند آخر امشب به پایان می رسد و ما همچنان منتظر پاسخ آقای استراماچونی هستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۱۵    
دقایقی قبل آندره آاستراماچونی پاسخ باشگاه استقلال برای قرارداد جدید را داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۱۲    
مجری طرح شبیه ساز رانندگی گفت: دانشگاه خواجه نصیر بعد از چند دوره پایلوت 150 راننده اتوبوس را تحت آموزش قرار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۰۶    
سرمربی تیم امید در خصوص شرایط این تیم در راه صعود به المپیک به بیان مطالبی پرداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۰۶    
رسانه های اجتماعی به سرعت در حال تبدیل شدن به ابزار هایی برای تحقیق و پیدا کردن محصولات هستند، ابزار هایی که از Google نیز فراتر رفته اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۵۷    
اولیور کان اسطوره بایرن مونیخ به کادر اجرایی این باشگاه ملحق شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۵    
معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادعای وجود پشم، پنبه و الیاف سلولزی در حلیم موجود در بازار را رد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۲    
معاون مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت باراک اوباما می گوید، سیاست ترامپ در قبال ایران شکستی کامل است؛ برنامه هسته ای ایران دوباره آغاز شده، تهدیدات افزایش یافته و آمریکا منزوی شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۲    
زمان مراجعه و ارائه مدارک پذیرفته شدگان فراخوان جذب شهریورماه 98 برای کارشناسی ارشد دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی با اجرای گام پنجم کاهش تعهدات هسته ای از دستور خارج شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۳۶    
تحصن مقابل لانه جاسوسی امریکا در بغداد برای دومین روز ادامه دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۳۶    
حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت خارجه گفت: هیچ صحبت جدی برای حضورم در هیات مدیره استقلال نشده است و وزارت ورزش باید در این مورد پاسخگو باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۳۶    
مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه خود را مکلف به استفاده از گروه های جهادی می دانیم، گفت: ماموریت های بنیاد مستضعفان باید به گروه های جهادی سپرده شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۳۶    
معاون فرهنگی وزیر علوم بر لزوم بازنگری در فعالیت های فرهنگی و تنوع بخشی آن ها با هدف جذب بیشتر دانشجویان تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۳۰    
رئیس جمهوری ترکیه در تماسی تلفنی با سربازان این کشور در یکی از مراکز مرزی اعلام کرد، ترکیه به دنبال اتخاذ اقدامی جدید در لیبی و مدیترانه شرقی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۷    
روزنامه ایران ورزشی از اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال رونمایی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۷    
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در نامه ای به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای حضور در این دانشگاه و پاسخگویی به سوالات دانشجویان در خصوص اقدامات شورای عالی انقلاب فرهنگی دعوت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۴    
جدید ترین رنکینگ جهانی ماهانه شطرنج اعلام شد که در آن کشور ایران پس از خروج فیروزجا از زیر پرچم ایران و بازی کردن برای فیده، 8 پله سقوط کرد و در رده 28 جهان قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۴    
رئیس دیوان عالی کشور در بیمارستان دادگستری حضور یافت و ضمن خداقوت به پرستاران، از پیشکسوتان و پرستاران نمونه بخش درمان تقدیر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۸    
نماینده ائتلاف الفتح عراق از جمع آوری امضا در پارلمان برای اخراج نیرو های آمریکایی از عراق، لغو توافق نامه امنیتی بین دو کشور و برچیدن اتاق عملیات مشترک خبر داد و اعلام کرد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۸    
اهمیت سفارت آمریکا در عراق تنها به ارزش سیاسی و موقعیت آن در خاورمیانه برنمی گردد بلکه این سفارتخانه که روز سه شنبه توسط معترضان حشد شعبی عراق مورد حمله قرار گرفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۸    
مجید شاکری گفت: دولت طبق لایحه ی بودجه می خواهد بیش از 40 هزار میلیارد تومان اموال غیر منقول را به نام مواد سازی و آن هم با ترک تشریفات بفروشد که قطعا بستری برای فساد و رانت است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۸    
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضوابط و مقررات معافیت سربازی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) را تشریح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۰    
فرمانده کل ارتش طی بازدید از تیپ 55 هوابرد، تیپ 37 زرهی و همچنین مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نیروی زمینین ارتش در شیراز، وضعیت آمادگی یکان های ارتش را بررسی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۰    
معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی در صفحه توئیتری خود تحریم ها را مانند تفنگ خالی از فشنگی دانست که FATF خشاب آن را پر می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۷    
در جدیدترین به روزسانی مناظق تحت تسلط طرف های درگیر در خاک سوریه مشخص شده است ککه درصد بالایی از خاک و جمعیت سوریه تحت پرچم دولت دمشق قرار دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۷    
علیرضا جهانبخش که در بازی مقابل بورنموث موفق به گلزنی شده بود، مقابل چلسی روی نیمکت برایتون خواهد نشست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۶    
دادستان کل کشور بازداشت دو تبعه فرانسوی در اغتشاشات اخیر را تکذیب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۶    
تولید انواع خودرو در 9 ماهه امسال به 572 هزار و 965 دستگاه رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 24.8 درصد افت داشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۶    
یک تحلیلگر مسائل عراق نوشت: نیروهای آمریکایی موجود در عراق در حال تبدیل شدن به نیروهای نامشروع واشغالگر هستند. ترامپ جان سربازانش را در معرض خطر قرار می دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۶    
ستاد شناسایی مشمولان یارانه حمایتی معیشتی اعلام کرد: در صورتی که محرز شد متوسط درآمد ماهانه خانوار ها بیش از مبلغ اعلام شده باشد، بسته حمایت معیشتی و یارانه خانوار قطع خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۶    
سه تشکل دانشجویی دانشگاه های اصفهان طی نامه ای به عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، در خصوص گزارش تحقیق و تفحص قاچاق کالا و ارز سوالاتی را مطرح کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۶    
رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در آغاز سال نو میلادی با اشاره به موفقیت های چشمگیر فوتبال زنان از جمله نخستین حضور زنان ایرانی در ورزشگاه آزادی تهران در یک مسابقه رسمی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۷    
الحشد الشعبی طی بیانیه ای رسمی، خواستار پایان یافتن تحصن معترضان عراقی مقابل سفارت آمریکا شد.