جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۸:۱۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 26 دی 1398 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 1 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 2 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 3 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 4 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 5 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 6 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 7 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 8 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 9 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 10 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 11 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 12 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 13 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 14 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 15 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 16 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 17 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 18 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 19 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 20 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 21 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 22 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 23 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 24 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 25 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 26 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 27 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 28 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 29 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1398 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۳:۰۰    
در سال 2008، میشوستین از خدمت دولتی استعفا داد و دو سال به عنوان رئیس مدیریت دارایی "یو اف جی" در مدیریت دارایی و سهام خصوصی گذراند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۲۱:۴۲    
کشور های اروپایی که گمان می رود برای حفظ برجام و تحت فشار گذاشتن ایران برای اجرای تعهداتش در این قرارداد یکطرفه، به دنبال فشار حداکثری بر کشورمان هستند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۰    
مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی از موفقیت کیهان کلهر در رویداد گلوبال فست قدردانی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۰    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 107 قرار گرفته و هوای پایتخت برای گروه های حساس، ناسالم و آلوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۶    
جمعی از مداحان و اعضای هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان کشور از سردار علی فضلی عیادت کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۶    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از ذخیره سازی کالا های اساسی به میزان دو برابر نیاز داخلی کشور خبر داد و گفت: صادرات کشور علیرغم سخت ترین تحریم ها به 32 میلیارد دلار رسیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۷:۰۰    
به مناسبت فرارسیدن 26 دی و فرار شاه ملعون از ایران اسلامی، به سراغ این رفتیم تا ببینیم که مرگ بر شاه از کجا آغاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۶:۴۵    
تیم ترابزون اسپور بدون ستاره ایرانی خود جام حذفی ترکیه پیروز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۷    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: اخلاص، میل به گمنامی و دوری از شهرت از صفات حاج قاسم سلیمانی است که سبب محبوبیت ایشان در دل ها شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۲:۳۶    
معاون برق و انرژی وزارت نیرو گفت: در تابستانی که پشت سر گذاشتیم بیش از سه هزار و 800 مگاوات در بخش مصرف صرفه جویی شده و امیدوار به تداوم این روند هستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۲:۳۰    
خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت جزو نکات بسیار مهم و کلیدی است ، بسیاری از مسافران در هنگام مسافرت و رفتن به شهر و کشور های دیگر به دنبال خرید بلیط هواپیما به بهترین قیمت هستند از این رو آشنایی با ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۲    
جمعی از دانشجویان مشهدی عصر امروز مقابل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه تجمع کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۱:۴۵    
یک مقام ارشد دولت آمریکا گفته توافق جدیدی که واشنگتن به دنبال مذاکره بر سر آن و جایگزین کردنش با برجام است 3 تفاوت با توافق پیشین خواهد داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۱:۳۶    
رئیس قوه قضاییه از دستورش به سازمان قضایی نیرو های مسلح مبنی بر تسریع در بررسی کارشناسی همه فرضیه های مطرح در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۱:۲۷    
وزیر خارجه در تماس تلفنی همتای اوکراینی آمادگی ایران را برای انتقال اجساد شهروندان اوکرینی حادثه سقوط هواپیما و مشارکت متخصصان این کشور در تحقیقات مربوط به جعبه سیاه اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۱:۱۲    
تولید کننده گل محمدی اهل شهرستان مرند به عنوان نمونه ملی کشاورزی به دست رئیس جمهور تجلیل شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۱:۰۶    
مسئول بسیج دانشجویی استان فارس گفت: 45 جهادگر دانشگاه های استان فارس برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۰:۵۷    
حجت الاسلام رئیسی با حضور در منزل خانواده شهید وحید زمانی نیا از شهدای مقاومت، روحیه این خانواده شهید را ارزشمند توصیف کرد و گفت: این روحیه نشان می دهد که شهید زمانی نیا در یک خانواده متدین ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۰:۴۵    
سخنگوی پنتاگون اعلام کرد آمریکا تصمیم ندارد نیرو های نظامی خود را از عراق خارج کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۰:۰۶    
وزیرخارجه کانادا در جریان نشست خبری در ارتباط با سقوط هواپیمای اوکراینی از همکاری ایران در تحقیقات پیرامون این حادثه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۲۰:۰۰    
مرجع تقلید شیعیان گفت: مشکلات اجتماعی و ناهنجاری های اخلاقی حتی کم آن هم برای قم زیاد است، در مقابل هنجارشکنان باید با قاطعیت ایستاد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۹:۳۶    
مهلت داوطلبان ردصلاحیت شده و یا فاقد صلاحیت برای ثبت شکایت در ستاد دریافت شکایات هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات پایان یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۹:۱۵    
سخنگوی ارتش عراق اخبار ضدونقیض مبنی بر آغاز عملیات مشترک بین عراق و آمریکا را تکذیب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۹:۰۶    
روسیه و سوریه در بیانیه ای مشترک، ضمن محکوم کردن افزایش نیرو های آمریکایی در غرب آسیا، خروج این نیرو ها از منطقه را خواستار شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۹:۰۰    
جمعی از اقتصاددان کشور در نامه ای به رئیس جمهور راهکار های دهگانه را بدون کمک خارجی برای نجات اقتصاد ایران پیشنهاد کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۸:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: میزان خسارات اولیه سیل به راه ها، پل ها، آبرو ها و ابنیه فنی راه های استان سیستان و بلوچستان بالغ بر 700 میلیارد تومان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۸:۳۶    
روادید ملی پوشان هندبال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا صادر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۸:۳۰    
پنجاه و یکمین بیمارستان تخصصی صحرایی نیروی زمینی سپاه درشهرستان چابهار بخش پلان راه اندازی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۸:۱۵    
طبق اخطاریه هواشناسی خوزستان با تقویت سامانه بارشی طی اوایل روز شنبه تا اواسط روز یکشنبه، آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل ها مورد انتظار است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۸:۱۲    
نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق در پیامی به آیت الله سیستانی ضمن جویا شدن حال ایشان، از آمادگی دولت عراق برای تأمین خدمات لازم پزشکی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۶:۵۱    
وزیر دفاع آلمان شب گذشته در سفری از پیش اعلام نشده و به عنوان بخشی از تلاش های برلین برای حفظ نظامیان آلمانی در عراق در پی شهادت سپهبد سلیمانی، وارد این کشور غرب آسیا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۶:۵۱    
باشگاه استقلال به شایعات مبنی بر عدم توانایی اش در جذب آنتونی استوکس واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۶:۴۵    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح گفت: ایران با عملیات متقابل علیه آمریکا، اراده قطعی برای دفاع از حقوق خود را نشان داد و ثابت کرد اگر شرارت های آمریکا ادامه یابد، پاسخ سنگین تری دریافت می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۷    
برای توسعه فناوری ها نیاز است تا از پژوهشگران حمایت لازم صورت گیرد و این امر بر عهده صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۷    
آزمون زبان انگلیسی عمومی (UTET) جمعه 18 بهمن ماه سال 98 در دانشگاه تبریز برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۱    
سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشتش به این تیم و تمرین مقابل چشم هواداران گفت: منتظر این لحظه بودم، حضور هواداران انگیزه ما را بیشتر خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۶:۱۵    
استقلال برای تقویت خط حمله خود به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم ژاپنی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۱    
در پی تشدید تنش ها در منطقه غرب آسیا به دنبال اقدام تروریستی اخیر واشنگتن علیه فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، آمریکا سه هزار نظامی خود را از رزمایش زمستانی آتی نروژ خارج کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۵:۴۵    
برخی از سلبریتی هایی که پس از سقوط هواپیما با ایجاد موجی از استعفا ها تلاش کردند تا جشنواره فجر امسال را از اعتبار بکاهند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۵:۲۱    
امیر حاتمی گفت: امیدوارم دشمنان هرگز برای آزمون اراده ملت ایران تصمیم نگیرند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۴:۴۵    
تشکل های جامعه اسلامی دانشجویان یزد در بیانیه ای، از مسئولان خواستند که محاکمه و اخراج سفیر انگلیس را که از عوامل آشوب های ایجاد شده در کشور است، در دستور کار قرار دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۴:۴۲    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اینکه مهلت قانونی شکایت داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم امروز به پایان می رسد گفت: مهلت ثبت شکایات نامزد های رد صلاحیت شده، تمدید نمی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۴:۳۰    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای گزارش کرد که امروز (پنجشنبه) جوزب بورل رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در دهلی نو پایتخت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۴:۱۵    
بازیگر شناخته شده سینمای ایران معتقد است اعلام انصراف از جشنواره فیلم فجر دامن زدن به افتراق جامعه شکن خودی و ناخودی است و این در حالی است که جامعه و مردم بیش از هر زمان دیگری به همبستگی و دلداری ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۴:۱۲    
معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در جایگاه سنگر خطیب جمعه یاسوج به عنوان یکی از ائمه جمعه طراز کشور با بیان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۴:۰۶    
نمایندگان باشگاه پرسپولیس در سفر به امارات و در جلسه ای با بازیکن برزیلی سابق تیم با وی برای توقف پرونده در فیفا و انجام تعهدات به توافق رسیدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۴:۰۶    
معاون علمی دانشگاه آزاد شاهرود از ثبت دو اختراع توسط عضو هیأت علمی و دانش آموخته این دانشگاه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۳:۴۵    
وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به تنش های اخیر در منطقه تأکید کرد که اقدامات ضدایرانی ایالات متحده آمریکا لطمه بزرگی به ثبات جهانی وارد آورده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۶    
رسانه های عراق اعلام کردند که مرجعیت عالی دینی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۲    
مراسم قرعه کشی جدول سینمای رسانه ها در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۶    
زمان انتخاب واحد نیمسال دوم تحصیلی 99-98 دانشگاه کردستان در اطلاعیه ای اعلام شد و بر اساس آن، دانشجویان از 14 بهمن ماه می توانند اقدام به انتخاب واحد کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۰    
هنوز برای جمع بندی آثار خلق شده در ژانر جاسوسی-معمایی در دهه 90 سینمای ایران کمی زود است چرا که امسال بالاخره بعد از مدت ها اثری در این ژانر و با الهام از یک قصه واقعی قرار است در سی وهشتمین جشنواره ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۷    
دستیار جدید فرهاد مجیدی در کادرفنی تیم استقلال تهران به بازیکنان معرفی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۱    
نیروی دریایی آمریکا استفاده از موشک هایی که قادر هستند در مدت یک ساعت یا کمتر هر نقطه از کره زمین را هدف قرار دهند، بررسی می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۶    
بیست و سومین شماره از فصلنامه علمی سیر دانش ، به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گناباد منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۰    
پنج اتحادیه بزرگ دانشجویی در نامه ای به رهبرانقلاب اعلام کردند که آمادگی خود جهت ادامه مبارزه با شروران عالم را اعلام می کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۲:۲۷    
معاون اول رئیس جمهور گفت: سابقه نداشته که آمریکایی ها دنبال کشتی حامل نفت ایران در دریاها و اقیانوس ها بیافتند و مانع از انتقال آن شوند این در حالی است که ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۲:۲۷    
دانشجویان قمی در آیین تشییع پیکر شهدای سانحه هوایی تهران-کی یف حضور یافته و ضمن حمایت از سپاه پاسداران، از خانواده شهدا دلجویی کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۶    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه ایران از شکل گیری ابرتورم نجات یافته، گفت: عملیات بازار باز از شنبه رسما آغاز شده و به ما این امکان را می دهد که در مورد اضافه برداشت های بانک ها قوی عمل کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۷    
رئیس جمهور گفت: دستگاه های تبلیغاتی موفقیت های برجامی و ناکامی های آمریکا در این دولت را منعکس نمی کنند و الاّ باید بخاطر اقدامات این دولت 30، 40 روز در کشور جشن گرفت. دولت مظلوم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت، محدودیت های ترافیکی نماز جمعه این هفته تهران را تشریح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۵    
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در دیدار با جمعی از مسئولان معاونت توسعه و منابع انسانی این دانشگاه بر لزوم ایجاد ساختمان ویژه برای سلف مرکزی دانشگاه تاکید کرد و حمایت مسئولان را در ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۲    
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم تنها قدرتی که پایگاه های آمریکائی ها را با موشک توانست بزند فقط ایران بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۳۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز جمعه 27 دی ماه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۲    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: در ماجرای سقوط هواپیما کسانی را متهم به دروغگویی و فریب کاری کردند. اگر منظور بازگونکردن اسرار نظامی است باید گفت قانون همین است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۶    
کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که رؤسای جمهور آمریکا و ترکیه در خصوص ایران، حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، لیبی و سوریه و دیگر تحولات منطقه گفتگو کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۶    
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ویژه نامه تشییع شهید سردار سلیمانی منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۶    
مسئول جهادی بسیج دانشجویی استان هرمزگان گفت: در مناطق سیل زده استان هرمزگان به شدت نیازمند اعزام نیروی درمانی متخصص (پزشکی و دامپزشکی) هستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۷    
معاون دبیرکل حزب الله اعلام کرد، دشمن خیال نکند با ترور سردار قاسم سلیمانی راه او ادامه پیدا نخواهد کرد؛ هزاران نفر مانند سردار سلیمانی انتقام خون وی را خواهند گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۱    
امیر دریابان علی شمخانی به مناسبت در گذشت شادروان سردار مهندس سید احمد موسوی رحمت الله علیه پیام تسلیتی صادرکرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۲    
پیشکسوت تیم استقلال گفت: خدا فرهاد مجیدی را دوست داشت که شرایطی بوجود آمد تا او از تیم فوتبال امید کنار برود وگرنه الان در این شرایط او مقصر قلمداد می شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۰    
آیین یادبود جانباختگان سانحه هواپیمایی مسافربری اوکراین امروز با حضور رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها در حرم رضوی برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۷    
یک ژنرال رژیم صهیونیستی با اذعان به ناتوان این رژیم در برابر ایران تاکید کرد که حزب الله با موشک های دقیق خود سراسر خاک فلسطین اشغالی را هدف قرار خواهد داد و تلفات و خسارت های زیادی وارد خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۵    
رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدام غیرقانونی سفیر انگلیس گفت: وی باید به عنوان عنصر نامطلوب شناخته شده و از ایران اخراج شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۰    
مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج از برگزاری دومین دوره تربیتی و تشکیلاتی عمار خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این دوره تا 27 دی تعیین شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۷    
اسامی 10 فیلم منتحب برای نمایش در بخش فیلم کوتاه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۲    
رئیس دفتر رئیس جمهور در منزل خانواده مهندس مهدیه حاجی قاسمی و آرسام و آرنیکا نیازی، فرزندان این مرحومه که در این سانحه هوایی جان باختند، حضور یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۶    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: کشور میزبان بر اساس کنوانسیون وین قادر است که دیپلمات را یک عنصر نامطلوب تلقی کند و دستور اخراج او را بدهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۰    
پس از امضای فاز اول توافق تجاری بین چین و آمریکا که تنش های جنگ تجاری بین این دو کشور را کاهش داد، ارزش دلار افت کرد و سود اوراق خزانه داری پایین آمد، اما نرخ یوآن چین تقویت شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۷    
باشگاه الکویت کویت با ارسال درخواستی به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان بازی با استقلال ایران در زمین بی طرف شد!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۲    
دبیر ستاد ازدواج دانشجویی گفت: تاکنون بیش از 16 هزار زوج در سامانه ازدواج دانشجویی نهاد رهبری ثبت نام کردند و چهار کاروان تاکنون راهی مشهد مقدس شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۶    
مسابقات دانشجویی قرآن و عترت با عنوان شمیم یاس ویژه دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۸:۰۶    
چند روزی است که سیلاب تمامی شهرستان های جنوبی کرمان را درگیر کرده و راه های روستایی بسیاری را مسدود کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۸:۰۶    
برای مرور مهمترین اخبار فناوری طی یک هفته گذشته در حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تکنولوژی های روز با ما همراه باشید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۷:۱۲    
کارشناس اقتصادی گفت: حتی بعد از امضای برجام در دولت اوباما ساختار کلی تحریم ها حفظ شد، بنابراین صحبت از مذاکره برای حل مشکلات اقتصادی غلط است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۶:۳۶    
طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) امروز، 26 دی ماه در شهر تهران برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۵:۳۶    
برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۳:۱۵    
منچستر در دیداری حساس در جام حذفی مقابل تیم قبراق ولورهمپتون به سختی به پیروزی دست یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۳:۱۵    
فرمانده انتظامی پایتخت با تأکید بر اینکه پلیس بر فضای مجازی رصد دارد از برخورد با افرادی که اقدام به راه اندازی کمپین های غیرقانونی کنند، خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۳:۰۰    
منابع فلسطینی از حمله جنگنده ها و پهپاد های رژیم صهیونیستی به مناطقی در غزه خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۲:۱۵    
یوونتوس در دیداری پر گل در غیاب رونالدو مقابل اودینزه به برتری دست یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۱:۲۷    
دفتر تحکیم وحدت در نامه ای به رئیس قوّه قضائیه نوشت: دفتر تحکیم وحدت خواستار ارائه لایحه های مناسب برای تکمیل و اصلاح ساختارهای معیوب در جهت پیشگیری از وقوع جرم را دارد.
  • ۱