جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۳:۲۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 13 دی 1398 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 1 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 2 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 3 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 4 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 5 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 6 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 7 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 8 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 9 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 10 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 11 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 12 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 13 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 14 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 15 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 16 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 17 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 18 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 19 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 20 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 21 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 22 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 23 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 24 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 25 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 26 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 27 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 28 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 29 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1398 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۸:۴۲    
سفیر پیشین فرانسه در واشنگتن تصریح کرد؛ با ترور فرمانده سپاه قدس ایران، مذاکره برای نجات برجام را باید فراموش کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۰:۲۱    
مراسم رونمایی از کتاب جهاد از منظر امام خامنه ای در اختتامیه پنجمین اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۶:۲۱    
آیت الله احمد مبلغی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و عضو مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۲    
همه قاسم های نوجوان این سرزمین استوارتر از همیشه همانند همه همکلاسی های شهیدشان، آماده گرفتن انتقامی سخت در خط جهاد هستند و راهی را که از خون حاج قاسم و یارانش سرخ است، ادامه خواهند داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۷    
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با خاکسپاری پیکر مطهر شهید وحید زمانی نیا از همراهان سردار سلیمانی در این بارگاه ملکوتی موافقت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۲    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی شهادت سردار بزرگ و رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی را به مقام معظم رهبری، خانواده محترم آن عزیز و ملت ایران تبریک و تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۷    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه شاهدت والاترین پاداش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود، گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۶    
حزب کارگزاران سازندگی ایران ضمن تسلیت شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در بیانیه ای تحلیلی و راهبردی تاکید کرد که دولت های ایران و عراق باید از تروریسم دولتی آمریکا شکایت کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۷    
رئیس سازمان هواشناسی کشور با صدور پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۱    
نمایندگان اقلیت های دینی در مجلس با صدور بیانیه ای عنوان کردند که شهید سردار حاج قاسم سلیمانی همواره به دفاع از مظلومین پرداخته و در جبهه های مختلف پیروز بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۵    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه ای تاکید کرد: دولت جنایتکار آمریکا که دستش به خون شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده عزیز جبهه اسلام و یاران گرامی اش آلوده شد، به حال خود رها نمی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۵    
دانشجویان دانشگاه های کشور در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی بیانیه های جداگانه ای صادر کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۱    
وزیر نفت با بیان این که شهادت پاداش خدمات و مجاهدت های خالصانه سردار سلیمانی در راه اسلام و ایران عزیز بود گفت: سردار سلیمانی، نماد ایستادگی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۱    
با اعلام یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال جذب روبنیو ستاره برزیلی برای نیم فصل دوم کذب است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۰    
بازیگر سینما و تلویزیون شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و نوشت کسانی که در پرواز سردار دست داشتند لعن و نفرین تمام مردم به دنبالشان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۰    
تعدادی از معاونان وزارت آموزش وپرورش در پیام هایی، شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۷    
احسان علیخانی نسبت به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۱    
تصمیم گرفتید با ترور نماد شجاعت ایرانیان، بر موج نارضایتی ها در ایران و عراق، سوار شوید. اما بدانید که دست به حماقتی زدید که به تنهایی از تمام حماقت های زندگی تان بزرگ تر ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۱    
کارگردان فیلم اخراجی ها در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی متنی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۲    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد و گفت: گرچه جبهه مقاومت، پشتوانه عظیمی را از دست داد، اما پرقوت و با صلابت به مسیر خود ادامه خواهد داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۶    
محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از تبعات این اقدام جنایتکارانه آمریکا سخن گفت و تأکید کرد عاملان باید منتظر انتقام سخت باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۰    
با دعوت مشترک جامعه مدرسین، شورایعالی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، مراسم گرامیداشت سرداران شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و دیگر همراهان شهیدشان با حضور همه حوزویان و امت حزب ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۱    
دانشجویان دانشگاه شریف، علم و صنعت و امیرکبیر در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی امروز، 14 دی اجتماع بزرگ با عنوان انتقام سخت را همراه با حرکت دسته عزاداری در صحن این دانشگاه برگزار می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۸:۴۵    
جنبش النجباء عراق از آمادگی نیرو های این جنبش برای پاسخ به آمریکا به دنبال شهادت سردار سلیمانی به دست نظامیان تروریست این کشور خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۸:۴۵    
ارتش آلمان اعلام کرد که آمریکا و همپیمانانش با توجه به افزایش تهدیداتی که با آن مواجه هستند، برنامه آموزش نیرو های عراقی را متوقف کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۸:۴۲    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سپهبد سلیمانی یک سیاستمدار و در عین حال یک نظامی با تقوا، طراح، آینده نگر و بسیار شجاع بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۸:۳۰    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: در کنار وزارت خارجه جنایت به شهادت رساندن شهید سلیمانی را پیگیری می کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۸:۲۱    
مدیرمسئول خبرآنلاین تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۸:۰۶    
ایران به دنبال تقابل سنتی و جنگ کلاسیک با آمریکا نخواهد بود، اما احتمال دارد مسئولیت انتقام از قاتلان سردار سلیمانی بر عهده متحدان منطقه ای ایران قرار بگیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۷:۲۱    
بهنام برزای، حسن بیت سعید، آندرانیک تیموریان، محسن فروزان، جبوری و چند چهره دیگر اسامی هستند که طی 24 ساعت گذشته به عنوان لیست فرهاد مجیدی منتشر شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۱:۵۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا گفت: آمریکا دست به یک انتحار سیاسی و نظامی زده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۱:۲۷    
کانون تربیت اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: جامعه فرهنگیان یاد و خاطره سردار قاسم سلیمانی را در مدارس زنده نگه می دارد و دانش آموزان را با دلیرمردی ها و ظلم ستیزی های آن سردار جهان اسلام و قهرمان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۱:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی عصر دیروز در منزل شهید سپهبد قاسم سلیمانی حضور یافت و شهادت این سردار رشید اسلام را به خانواده و فرزندان وی تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۰:۵۱    
آمریکا و متحدان منطقه ای آن در اتاق شیشه ای نشسته اند و از همه سو آسیب پذیرند. از این روی به جرأت و با اطمینان می توان گفت که تمامی مقدمات و زمینه ها برای انتقام سخت از آمریکای تروریست آماده است و ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۰:۳۰    
مجلس سنای آمریکا به دنبال برگزاری جلسه ای محرمانه درباره حمله منجر به ترور سردار سلیمانی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۰:۰۶    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: مقامات رسمی دولت عراق همواره از حاج قاسم دعوت می کردند تا راجع به موضوعات مختلف جلسه برگزار کنند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۱    
گروه پروژه سلمان فارسی با انتشار متنی حکایت اندوه خود را از شهادت سردار قاسم سلیمانی ابراز و تاکید کردند: پرچمی که در دستان این سردار بزرگ بود، بر زمین نخواهند گذاشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۲۳:۴۵    
کاندیدای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ترور سردار سلیمانی را مغایر با قانون اساسی آمریکا دانست و هشدار داد جنگ با ایران در مقابل جنگ در افغانستان و عراق مانند پیک نیک خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۲۳:۴۲    
معترضان عراقی در پایتخت عراق ضمن محکوم کردن حمله تروریستی آمریکا، بر ضرورت اخراج نظامیان این کشور از عراق تأکید کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۲۳:۳۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی بیانیه ای خواستار حداکثر میزان خویشتنداری و مسئولیت پذیری در خاورمیانه شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۲۳:۱۵    
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: نباید اجازه دهیم شهادت سردار سلیمانی توسط انسان هایی که در خارج از این مسیر حرکت می کنند، مصادره شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۰    
فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) با اشاره به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: او در حالی به شهادت رسید که مقاومت اسلامی را در منطقه به دنیا نشان داد و به عبارتی تمام نقشه های آمریکایی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۷    
دانشجویان دانشگاه های تبریز امشب، 13 دی ماه با برگزاری تجمعی، آمادگی خود را برای مبارزه با آمریکا و گرفتن انتقام سخت از شیطان بزرگ اعلام کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۵    
یکی از مراجع عالی شیعیان عراق، به دنبال ترور سردار سلیمانی و جانشین سازمان الحشد عراق، حضور نظامیان آمریکایی در عراق را حرام اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۲    
در پی حمله تروریستی آمریکا در عراق و شهادت سردار قاسم سلیمانی، وزارت خارجه پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد شرایط فعلی تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۰    
شورای عالی امنیت ملی در جلسه فوق العاده امروز خود با بررسی ابعاد مختلف ترور شهید سلیمانی، تصمیمات مقتضی را اتخاذ و اعلام کرد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۰    
مردم و دانشجویان زنجانی امروز جمعه 13دی ماه 98 در راهپیمایی به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی با امضای طوماری خواستار انتقام سردارسپهبد سلیمانی با انگشتان سرخ امضا کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۶    
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور کرج، در نامه ای به زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور، خواستار لغو امتحانات دانشجویان برای حضور در مراسم تشییع سپهبد شهید سلیمانی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۶    
مراسم راهپیمایی دانشجویان و مردم قائم شهر به مناسبت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز جمعه 13 دی 98 برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۰    
دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های زنجان در بیانیه ای: شهادت حاج قاسم اگرچه دردناک و جانکاه است؛ اما نوید بخش پیروزی نهایی و غلبه سپاه حق بر باطل خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۱    
مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها اعلام کرد: سردار قاسم سلیمانی به عنوان یک مسئول بلندپایه ایرانی نقشی بین المللی در حمایت از حقوق بشر انسان ها بویژه مردم غرب آسیا از طریق مبارزه با تروریسم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۲    
وزارت خارجه هند با اشاره به اهمیت ثبات و امنیت در منطقه، تاکید کرد که وضعیت در غرب آسیا (خاورمیانه) نباید بیشتر از این تنش بار شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۰    
در پی اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، بازار های جهانی امروز جمعه با افزایش شدید نرخ طلا و نفت از یک سو و افت شاخص بورس های جهانی از سوی دیگر مواجه شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۵    
وزارت خارجه سوئیس اعلام کرد که آمریکا از طریق این کشور پیامی را به ایران منتقل کرده و تهران نیز موضع خود درباره ترور سردار قاسم سلیمانی را نیز به نماینده سوئیس در ایران اعلام کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۰    
ضیائیان از ورود سامانه بارشی به کشور از شنبه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۰    
درپی شهادت سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش مراسم های مختلفی امشب در نقاط مختلف کشور برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۸:۴۵    
پرچم جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در مدارس سراسر کشور نیمه افراشته خواهد شد و شعار مرگ بر آمریکا در مراسم صبحگاه مدارس طنین انداز می شود
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۸:۴۵    
بسیاری از نهاد ها و شخصیت های مخلتف لبنان هم با صدور بیانیه های جداگانه اقدام تروریستی آمریکا را هدیه ترامپ به اشغالگران صهیونیست خواندند و بر حق جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ مناسب به این اقدام ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۸:۴۲    
بزرگ ترین پرچم کشور در پی شهادت فرمانده پر افتخار جهان اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سیاهپوش شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۶    
در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی پرچم سفارتخانه ها و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به حالت نیمه افراشته در آمد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۰    
به دنبال شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه نیروی قدس تجمع اعلام آمادگی دانشجویان به فرمانده کل قوا برای انتقام از شیطان بزرگ فردا، 14 دی در مسجد دانشگاه تهران برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۸:۲۱    
بسیج دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ طی نامه ای از نهاد های حقوقی کشور خواست ترور شهید قاسم سلیمانی را پیگیری حقوقی کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۸:۱۵    
مراجع عظام تقلید با صدور پیام های جداگانه ای، شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفته و بر ادامه راه این شهید والامقام تاکید کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۸:۱۵    
سردار اشتری در پی شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست تروریست های متجاوز ارتش آمریکا در بغداد پیام تسلیتی صادر کرد
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۸:۱۲    
وزیر بهداشت گفت: به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و همراه ایشان یک خود زنی و دیوانگی محض است چراکه همه دنیا باور دارند امروزه با ایران اسلامی نمی توان در افتاد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۸:۱۲    
گروه های جهادی سراسر کشور به دنبال شهادت سپهبد سلیمانی با صدور بیانیه ای اعلام کردند: ما جهادگران در حالی که مسیر خدمت رسانی به محرومان را ادامه می دهیم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۶    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۶    
تصویب لایحه بودجه 99 از سوی مجلسی ها، خیانت بزرگی به مردم محسوب می شود و نمایندگان با تصویب این لایحه باید هزینه بدهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۶    
انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی به دنبال ترور فرمانده نیروی قدس سپاه با صدور بیانیه ای تاکید کرد: دانشجویان انقلابی به هیچ وجه اجازه پذیرش لوایح FATF را به آمریکا پرستان نمی دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان نماد عزت، غیرت و هوش ایرانی است و زندگی سراسر افتخار او که گفتمان مقاومت اسلامی بود و بخش پرغروری از تاریخ ایران است در برنامه درسی قرار می ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۷:۵۷    
خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کردند:پیکر مطهر شهید سلیمانی صبح فردا(شنبه 14 دی ماه) در بغداد تشییع می شود و عصر شنبه به میهن عزیزمان منتقل خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۷:۵۷    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با صدور بیانیه ای اعلام کرد: دانشجویان انقلابی از پاسخ متناسب تصمیم گیران سیاسی و نظامی به ترور سپهبد قاسم سلیمانی حمایت می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۷:۵۱    
مایکل مور، کارگردان و مستندساز آمریکایی پیامی کنایه آمیز پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منتشر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۷:۵۱    
محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار رفاه اجتماعی در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۵    
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سردار سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۵    
مراسم میثاق با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فردا 14 دی ماه در جوار قبور شهدای گمنام در دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۵    
شب شعر و رجز ضد آمریکایی انتقام سخت عصر امروز (13 دی ماه) در سینما فلسطین برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۲    
رئیس سازمان حج و زیارت شهادت بزرگ سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۲    
گزارشگر ویژه سازمان ملل در واکنش به ترور فرمانده سپاه قدس ایران، آن را اقدامی غیرقانونی و بر خلاف قوانین حقوق بین الملل ارزیابی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا با مطرح کردن ادعاهای بی اساس علیه سردار شهید سلیمانی، گفت باید سال ها قبل او را از میان برمی داشتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۶    
سفارت جمهوری اسلامی ایران از برگزاری مراسم تشییع پیکر های پاک سرداران شهید اسلام در بغداد و شهر های مقدس کربلا و نجف به درخواست مردم عراق و پس از آن انتقال پیکر شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۶    
دبیر واحد بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: ترامپ پاسخ قاطع شومنی تبلیغاتی و قهرمان جلوه دادن خود در ترور سردار سلیمانی را خواهد گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۰    
در پی شهادت سردار سلیمانی، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه اعلام کرد: تمامی مدارس کشور در روز های شنبه و یکشنبه باز هستند و به فعالیت خود ادامه می دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۰    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: بسیج دانشجویی شهرستان دزفول با سلسله کار های تخصصی و فکری به دنبال ترسیم نقشه راهی برای کمک به مردم در راستای انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۷    
سخنگوی دولت از همکاری موساد با سازمان سیا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۷    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی، شهادت سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی توسط جنایتکاران آمریکایی را به محضر مقام معظم رهبری و تمامی ملت شهیدپرور ایران تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۶    
آیین گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی امشب پس از نماز مغرب و عشا در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۰    
جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در محکومیت جنایت تروریستی دولت آمریکا که منجر شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در خاک کشور عراق شد تجمع و به عزاداری پرداختند.