جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۸:۳۱May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 7 دی 1398 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 1 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 2 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 3 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 4 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 5 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 6 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 7 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 8 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 9 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 10 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 11 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 12 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 13 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 14 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 15 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 16 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 17 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 18 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 19 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 20 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 21 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 22 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 23 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 24 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 25 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 26 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 27 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 28 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 29 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1398 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۰۰    
همایش معرفی دستاورد های جبهه فرهنگی انقلاب در فضای مجازی در دهمین سالگرد نه دی با سخنرانی علی اکبر رائفی پور برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۸:۳۰    
خبرگزاری دانشجو به منظور بررسی ابعاد مختلف لایحه پیشنهادی بودجه سال 1399 و اثرات مختلف آن بر اقتصاد به گفتگو با سید حسن موسوی فرد، پژوهشگر اقتصادی و دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی پرداخته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۱    
مراسم یوم الله 9دی امروز در تهران، از ساعت 14 تا 16 در میدان امام حسین (ع) برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۱    
دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادر افسری نیرو های زمینی، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، هوایی، دریایی و سازمان های تابعه خود ار بین جوانان پسر مومن، متعهد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۳:۴۲    
در یکی از ایالت های آمریکا، بر اساس قانون "برف بازی" ممنوع است، اما هیچ محدودیت قانونی برای خرید و حمل سلاح جنگی وجود ندارد!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۱    
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در گام دوم انقلاب باید تفکر جهادی به یک گفتمان عمومی و اثربخش تبدیل شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۲    
کسانی که دنبال ساخت خانه های 30 متری و 40 متری هستند می دانند که کمترین نرخ متراژی در تهران برای یک خانه چقدر است؟ آیا کارگران می توانند 20 متر جا برای خودشان بخرند که این اعداد و ارقام و متراژها را ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۶    
رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان از انعقاد 35 میلیارد تومان قرارداد ارتباط با صنعت این دانشگاه در سال جاری خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۵    
اداره ی هوانوردی فدرال آمریکا (FAA) قوانین جدیدی را برای به پرواز درآمدن هرگونه پهپاد در آسمان های این کشور به کنگره پیشنهاد داده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۴۵    
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اعلام فراخوان جذب مدرس برای این دانشگاه گفت: در حال حاضر نیازمند هزار و 713 مدرس هستیم که در قالب نیروی حق التدریس فعالیت کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۳۰    
معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته هایتک کرمان گفت: نام دو نفر از اعضای هیئت علمی این دانشگاه در جمع یک درصد پژوهشگران برتر جهان قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۱    
مشاور امور بین الملل رئیس دانشگاه آزاد گفت: در آینده نزدیک دانشگاه آزاد اسلامی در چهار کشور سوریه، عراق، عمان و آذربایجان واحد آموزشی راه اندازی خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۲    
وزارت اقتصاد با صدور اطلاعیه ای ادعای ارسال پیام رئیس جمهوری از طریق فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تعویق رای گیری درخصوص لوایح دو گانه FATF را رد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۱    
طرف دعوای باشگاه استقلال بهترین ایجنت فوتبال جهان شناخته شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۱    
وزیر دفاع ترکیه با اشاره به درخواست اخیر لیبی از این کشور برای کمک تسلیحاتی و نظامی، اعلام کرد که ارتش ترکیه آماده دفاع از منافع داخلی و خارجی این کشور است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۱    
عضو هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری در طرحی مشترک با محققان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، به بررسی سطح فلزات سنگین در مادران و نوزادان شهرستان سبزوار و روستا های وابسته پرداختند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۳۶    
وزیر علوم گفت: تعامل و هم افزایی ظرفیت های بالای علمی مراکز دانشگاهی و حوزوی، راه گشای عرضه گفتمان انقلاب اسلامی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۷    
ساختمان آموزشکده پیرادامپزشکی دانشگاه اردکان شنبه، 7 دی ماه با حضور باقری، قائم مقام وزیر علوم و جمعی دیگر از مسئولان به بهره برداری رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۱    
تعداد هتل های جهان بیش از آن چیزی ست که بتوان با مراجعه به یک سایت یا مجله گردشگری به نتیجه دقیقی رسید. اگر هم به دنبال خاص ترین های آن باشید که دیگر کارتان سخت تر خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۲    
معاون فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به مسابقات دفاع 3 دقیقه ای پایان نامه گفت: با برگزار کردن چنین مسابقاتی مهارت ارتباطی و بیانی دانشجو تقویت می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۵۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۵    
فرزند خانواده مبتلا به بیماری لاعلاج است و پدر سکته مغزی کرده؛ این خانواده برای تامین هزینه های درمان و اجاره یک سرپناه نیازمند کمک هموطنان هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۲    
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران از بازداشت پسری خبر داد که پس از شنیدن جواب رد در خواستگاری، اقدام به مزاحمت برای دو خانواده کرده بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۹:۰۶    
رئیس دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه باید محور توسعه و ابزار کارآمد و در خدمت هدایت های کلان راهبردی فرهنگی و توسعه علم و فناوری و اشتغال دانش بنیان باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۸:۵۷    
اظهارات رئیس شورای شهر تهران مبنی بر این که حناچی، جسارت قالیباف را در مدیریت شهری ندارد، بازتاب وسیعی در رسانه ها داشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۸:۵۱    
هرگاه در مدت اجاره، تمام یا قسمتی از عین مستأجره به واسطه حوادث طبیعی، مانند سیل، زلزله، آتش سوزی و غیره، از بین برود. در این صورت، قرارداد اجاره از زمان تلف، نسبت به مقدار تلف شده باطل می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۸:۵۱    
علی رغم انتشار مطالبی مبنی بر بازگشت عادل فردوسی پور به برنامه نود در دهه فجر، این خبر تکذیب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۲:۴۵    
همرزمان یک کماندوی نیروی دریایی آمریکا که چندی پیش با پا درمیانی دونالد ترامپ بخشیده شد در توصیف وی گفتند او فردی به شدت شرور و سمی و مضر است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۲:۳۰    
نشریه نیوزویک در شماره 10 دسامبر خود در مطلبی به قلم تام اوکانر نویسنده ارشد این هفته نامه آمریکایی، پرده از دست های تقویت کننده داعش در پشت پرده اغتشاشات آبان ماه ایران برداشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۲:۱۵    
طبق معمول همه ساله، در مراسم سال نو مسیحی در کاخ باکینگهام، ملکه انگلیس به تعدادی از افرادی که خدمات بسیاری به امپراتوری بریتانیا انجام داده اند، لقب شوالیه صلیبی اعطاء کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۱:۴۲    
شبکه خبری المیادین شنبه شب از بازگشت برهم صالح رئیس جمهور عراق به بغداد که پیش از این برای استعفا اعلام آمادگی کرده بود، خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۱:۲۱    
سیروس مقدم کارگردان پایتخت6 درباره فضای ورزشی فصل جدید و ضبط سکانس هایی از این سریال در حاشیه برگزاری دیدار دو تیم نساجی و پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۱:۰۰    
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک ایران، چین و روسیه، گفت: جغرافیای مناطق مختلف جهان به هم گره خورده است. به نوعی ما امروز شاهد خیزش تمدنی هستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۱:۰۰    
یک فعال فضای مجازی درباره حاشیه سازی های اخیر برای مهران مدیری نوشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۰:۴۲    
ارتش روسیه اعلام کرد که در حمله تروریست ها به مواضع ارتش سوریه در استان ادلب، دست کم 30 تروریست کشته یا مجروح شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۶    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ادامه مقاومت و جهاد علیه طرح صهیونیستی مورد حمایت دولت آمریکا و ادامه حرکت در مسیر آزادسازی سرزمین فلسطین تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: ایران تسلیم جوسازی های سیاسی و تبلیغاتی نمی شود و این شهروند استرالیایی مانند هر محکوم دیگری که حکم قضائی دارد، دوره محکومیت خود را طی می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۰    
سخنگوی دولت با بیان اینکه باید دست به دست هم دهیم و جامعه را از بحران ها عبور دهیم، تاکید کرد: بخش اعظمی از رسالت خبرنگاری بحران، ساختن پس از بحران و ایجاد همدلی عمومی در جامعه است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۳:۳۰    
شطرنج باز کشورمان با پرچم فیده موفق شد در رقابت های بخش سریع مسابقات قهرمانی سریع و برق آسای جهان به عنوان نایب قهرمانی برسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۳:۰۶    
لسترسیتی موفق شد وستهام را مغلوب کند و تاتنهام مقابل نووریچ متوقف شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۲:۵۷    
مارک اوورمارس، مدیر ورزشی آژاکس خبر از تمایل این باشگاه به ادامه همکاری با اریک تن هاگ داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۵    
منابع لبنانی از تجمع معترضان مقابل منزل نخست وزیر این کشور به منظور ممانعت از تشکیل کابینه توسط وی خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۲    
باشگاه پرسپولیس پس از جلسه امشب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بیانیه ای را صادرکرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۲:۳۶    
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: سهمیه بنزین یارانه ای 1500تومان در قالب 1200لیتر در ماه برای صیادان به تصویب رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۲:۲۱    
اگر بخواهیم مامور مخفی را با دیگر آثار ضدایرانی مانند آرگو ، سپتامبرهای شیراز و... مقایسه کنیم، قطعا از پایین ترین کیفیت برخوردار بوده و هیچ هیجان و تنشی بین بازیگران آن را مشاهده نمی کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۲:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه برنامه اش برای نیم فصل دوم لیگ برتر با توجه به پیشنهاد های سایر تیم گفت: برنامه ام این است که برای دخترم یک عروسک بخرم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۲:۲۱    
معاون ساخت و توسعه راه آهن و بنادر و فرودگاه های کشور با اشاره به افزایش کمی شبکه ریلی به سمت همسایگان، از اتصال خطوط راه آهن کشور به افغانستان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۶    
به نظر می رسد آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بارسلونا با اینتر به توافق دست یافته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۶    
هوگو سانچس، ستاره سابق رئال مادرید معتقد است این باشگاه باید به هر قیمتی هری کین را جذب کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۲    
ترابزون اسپور در شب نیمکت نشینی مدافع ایرانی خود مقابل کایسری اسپور به برتری رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۰    
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا تصریح کرد: اقتصاد آمریکا فاسد است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی مجلس مبنی بر افزایش وام ازدواج به 50 میلیون تومان گفت: ما نمی توانیم تکلیف مالایطاق را اجرا کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۷    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد: فرمانداران نیویورک و کالیفرنیا مؤدبانه از من کمک بخواهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۷    
رئیس سازمان بورس با اشاره به روند رو به رشد بورس انرژی، گفت: ارزش معاملات بورس انرژی از ابتدای سال تا امروز به حدود 33 هزار میلیارد تومان رسیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۰:۳۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن شرح حدیثی درباره سیره ی پیامبر اعظم (ص) به بیان اهمیت مردمی بودن و انس گرفتن با طبقات مختلف مردم پرداختند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۰:۳۰    
وزیر خارجه آمریکا در ادامه نقض آشکار حاکمیت عراق از سوی کشورش وارد پایگاه عین الاسد در استان الانبار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۱    
به دنبال ملاقات نماینده یکی از گروهک های تروریستی و تجزیه طلب با برخی از مقامات کویتی، عصر امروز کاردار سفارت کویت در تهران به وزارت خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به وی ابلاغ شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۵    
وزیر صنعت با بیان اینکه خوشبختانه آمار تولید کالا های منتخب کشور در 8 ماهه امسال عمدتاً افزایشی بوده است، گفت: کف پارکینگ خودروسازان از خودرو های دپو شده صفر شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۲    
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی روز شنبه در مگادیشو پایتخت سومالی که به کشته و زخمی شدن ده ها نفر منجر شد را شدیدا محکوم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۹:۵۱    
هومن افاضلی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پارس جنوبی جم انتخاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال نام تیمی را که از آن به عنوان مشتری مهاجم جوان آبی پوشان تهران یاد می شود، اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۲    
مدیر عامل هلدینگ کاوه پارس از رکورد زنی تولید فولاد در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خبر داد و گفت: طی آذر ماه، با همت کارگران و مهندسان این شرکت که همگی از نیرو های بومی منطقه هستند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۸:۴۲    
وزیر راه و شهرسازی طی حکمی مدیرعامل تازه برکنار شده فرودگاه امام خمینی (ره) را به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۸:۳۶    
نشست بررسی و پایش چالش های بودجه ارائه شده دولت به مجلس نهم دی ماه به همت مجمع دانشجویی آرمان (عدالتخواه) دانشگاه شیراز در این دانشگاه برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۶    
دانشجویان ساکن خوابگاه های سطح شهر دانشگاه تهران در اعتراض به وضعیت رفاهی این خوابگاه ها، ظهر امروز مقابل دفتر معاونت دانشجویی دانشگاه تجمع کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۰    
سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس تهران 18 دی به تهران باز می گردد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۰    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان گفت: دانشجویان دانشگاه لرستان می توانند در صورت داشتن طرح های خلاقانه و جدید، از حمایت های مرکز نوآوری بهره مند شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۷    
لایحه بودجه 99 شروع یک فتنه اقتصادی ست. چراکه خروجی آن کسری بودجه سنگین، قفل شدن سیستم اقتصادی کشور و تولید بحران است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۷    
مستند دورهمی جهادگران امروز، 7 دی ماه به همت بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی در پردیس سینمایی قدس تبریز کران می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۱    
مراسم بزرگداشت سالگرد یوم الله 9 دی با حضور و سخنرانی آیت الله مصباح یزدی توسط جبهه پایداری انقلاب اسلامی برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۱    
حناچی با اشاره به تهیه نقشه پهنه گسل های تهران گفت: در طرح تفصیلی جدید اجازه فعالیت های حساس در این اماکن را نمی دهیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۲    
ما امروز بیش از تکنولوژی به خلاقیت در صنعت اسباب بازی نیاز داریم و قطعا ایجاد خلاقیت در این صنعت، نه تنها در یادگیری کودکان موثر است که به اقتصاد کشور نیز کمک می کند
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۲    
یک مقام امنیتی ارشد پیشین دولت آمریکا می گوید واشنگتن باید از ائتلاف نظامی احتمالی ایران، روسیه و چین نگران باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۶    
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی گفت: امروز سهم بخش خصوصی در حوزه آزمایشگاهی افزایش قابل توجهی یافته است که این موضوع را باید به فال نیک بگیریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۶    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از شهریورماه سال 96 تاکنون 42 بوستان شهری به مساحت 55.9 هکتار در پایتخت و مناطق مختلف شهری احداث شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۶    
بر اساس تازه ترین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران قیمت 9 قلم میوه در میادین میوه و تره بار امروز کاهش یافته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۰    
میرزایی نیکو بهترین راه مقابله با فشار حداکثری ترامپ را ایجاد آزادی حداکثری در داخل خواند و گفت: برای شکستن فشار حداکثری استکبار جهانی باید کشور را از حالت بسته بودن در تعیین افراد خودی و غیر خودی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۰    
رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: دستور انحلال شرکت هلدینگ آواپزشک صادر شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا و هم پیمانانش در منطقه، تلاش می کنند تا ایران را منزوی کنند، اما رزمایش مشترک دریایی ایران ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۱    
فردا ظهر اسماعیل خلیل زاده و رحمان رضایی از تهران راهی دوحه می شوند. جلسه نهایی عصر فردا در دوحه آغاز خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۱    
زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به اینکه انگیزه واقعی آمریکا از خارج شدن از توافقات مهم بین المللی، کاهش محدودیت های قانونی برای اقدامات این کشور است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۵    
شهید محمدجعفر حسینی به به خیل یاران شهیدش پیوست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۵    
زمان برگزاری المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۲    
روزنامه رأی الیوم با اشاره به رزمایش مرکب دریایی ایران، روسیه و چین در دریای عمان و اقیانوس هند نوشت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۲    
اسماعیل خلیل زاده سرپرست موقت تیم فوتبال استقلال درباره مذاکره با فرهاد مجیدی و ارسال لیست آسیایی آبی پوشان صحبت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۲    
بخشی از حقوق کارکنان شرکت مهندسی فنی راه آهن تراورس هفته گذشته پرداخت شد؛ اما رونق تولید از این کارخانه رخت بربسته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۶    
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در نامه ای به نمایندگان این استان در کمیسیون تلفیق از آنان خواستند تا به دلیل رأی مثبت یا عدم رأی به لایحه بودجه 99 پاسخگو باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۶    
بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز روز گذشته در حاشیه نماز جمعه شهر در طوماری به جمع آوری امضا برای مطالبه از نمایندگان مجلس به منظور مخالفت با لایحه بودجه 99 پرداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۰    
قیمت عمده فروشی انواع میوه و صیفی در شهر تهران اعلام شد، این نرخ ها ملاک قیمت گذاری در سطح تهران است و خرده فروشان می توانند این محصولات را حداکثر با 30 درصد افزایش قیمت به فروش برسانند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۰    
تیم فوتبال پرسپولیس با ترکیبی از بازیکنانی که روز گذشته در ترکیب اصلی حاضر نبودند، امروز به مصاف چوکای تالش رفت که توسط فرشاد پیوس هدایت می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۷    
دبیر کارگروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی گفت: شرکت های خلاق در نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی حضور می یابند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۷    
امروز سالگرد صدور فتوای تنباکو و حمایت یک روحانی طراز اول از تولید داخلی و مقابله با واگذاری انحصار آن توسط دولت فشل به غرب و انگلیس است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۱    
تازه ترین قسمت از برنامه تلویزیونی رادیکال سه در شرایطی به روی آنتن رفت که بحث محوری آن پیرامون شخصیت شهید مصطفی چمران و فعالیت های او در دوران دفاع مقدس بود که گزارش دانشجو از این برنامه از نظرتان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۲    
بیست و دو خرداد 1359 سازمان مجاهدین خلق میتینگ بزرگی را در استادیوم امجدیه تهران برگزار می کند.