شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۵May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 11 مهر 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 مهر 1396 تابش کوثر 2 مهر 1396 تابش کوثر 3 مهر 1396 تابش کوثر 4 مهر 1396 تابش کوثر 5 مهر 1396 تابش کوثر 6 مهر 1396 تابش کوثر 7 مهر 1396 تابش کوثر 8 مهر 1396 تابش کوثر 10 مهر 1396 تابش کوثر 11 مهر 1396 تابش کوثر 12 مهر 1396 تابش کوثر 13 مهر 1396 تابش کوثر 14 مهر 1396 تابش کوثر 15 مهر 1396 تابش کوثر 16 مهر 1396 تابش کوثر 17 مهر 1396 تابش کوثر 18 مهر 1396 تابش کوثر 19 مهر 1396 تابش کوثر 20 مهر 1396 تابش کوثر 21 مهر 1396 تابش کوثر 22 مهر 1396 تابش کوثر 23 مهر 1396 تابش کوثر 24 مهر 1396 تابش کوثر 25 مهر 1396 تابش کوثر 26 مهر 1396 تابش کوثر 27 مهر 1396 تابش کوثر 28 مهر 1396 تابش کوثر 29 مهر 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۰    
مسعود خوانساری نایب رئیس اتاق ایران و مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در چهارمین نشست مجمع ایران و اروپا که در سوئیس آغاز شده است، به سخنرانی پرداختند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۰    
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای که پس از سرقت به شیوه های مختلف از خانواده مالباختگان اخاذی می کرد، خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۵    
حجت الاسلام علوی گفت: هیچ گونه اثری از اقداماتی که حتی ظن جاسوسی در مورد آن وجود داشته باشد درباره هیچ یک از اعضای خانواده آیت الله آملی لاریجانی مشاهده نشده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۳    
با امضای تفاهم نامه ای، شرکت نفتی لوک اویل روسیه مطالعاتی اکتشافی در بخش ایرانی دریای خزر انجام می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۳:۰۰    
محققان ایرلندی شیوه ای ابداع کردند که می توان از اشک چشم برق تولید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۲:۰۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از کلید خوردن تحقیق و تفحص از سازمان گسترش صنایع ایران و خصوصی سازی خبر داد و گفت: باید مشخص شود پشت پرده اصرار و فروش اموال دولتی با قیمت نازل چیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۱:۰۰    
دولت در بخشنامه بودجه سال 97 پیش بینی کرده تا 40 درصد دستگاه ها بودجه خود را مبتنی بر عملکرد تنظیم کنند و بخشی از افزایش حقوق کارکنان نیز به این موضوع گره خورده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۰۰    
مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقآبی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: طی سال آبی گذشته حدود یک میلیارد و 25 میلیون مترمکعب آب از منابع آبی سطحی و زیرزمینی برای تامین آب شرب استان تهران ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۱۵    
ووشوکار وزن 52- کیلوگرم بانوان ایران در مرحله فینال مسابقات قهرمانی جهان به مصاف سانداکاری از کشور ویتنام رفت و با شکست حریف خود به مدال طلا دست یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۱۵    
دومین نماینده ایران در مبارزات پایانی ساندا، رقیب مصری خود را شکست داد و سومین طلای ایران در چهاردهمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان را کسب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۱۵    
در پایان چهاردهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان تیم ملی ووشو کشورمان در بخش ساندا برای اولین بار با عبور از قهرمان سنتی این رشته قهرمان جهان شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۸:۱۵    
تنها دو روز پس از حادثه تیراندازی مرگبار در لاس وگاس آمریکا، ترامپ در پاسخ به سئوال خبرنگاران درباره اعمال نظارت بر حمل سلاح در این کشور گفت: درباره قوانین حمل سلاح گفتگو خواهیم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۵۵    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به پیروز شدن بشار اسد در جنگ سوریه اذعان کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۵۰    
رئیس جمهور سابق عراق دقایقی پیش در سن 83 سالگی در یکی از بیمارستان های آلمان درگذشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۵۰    
رونالدو درباره علت جداشدنش از یونایتد صحبت کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۱    
آیت الله خامنه ای گفتند: همه شهیدانی که از ایران،افغانستان،عراق و مناطق دیگر در مبارزه با اشرار تکفیری به شهادت رسیدند،در این جوان خلاصه و دیده می شوند و خداوند او رانماد شهادت مظلومانه و شجاعانه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۵    
امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با 6 هزار تومان افزایش یک میلیون و 248 هزار تومان و دلار با رشد 6 تومانی 3922 تومان معامله شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۶:۴۵    
پسرِمعتادی که پدرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود با تلاش مأموران پلیس آگاهی دستگیر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۶:۴۵    
پلیس فدرال (اف.بی.آی) اعلام کرده که استیون پداک عامل تیراندازی خونین لاس وگاس در ارتباط با گروه تروریستی داعش نبوده اما در حدود 40 قبضه سلاح گرم، مواد منفجره، و هزاران گلوله در خانه وی کشف شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۵    
سازمان خصوصی سازی با ارسال پیامکی به مشمولان سهام عدالت که هنوز موجودی خود را تا سقف یک میلیون تومان تکمیل نکرده اند، اعلام کرد که تا پایان مهر مهلت دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۵    
بزرگترین ایستگاه شارژ خودروهای برقی جهان تا پایان سال آینده میلادی در آلمان ساخته می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۰    
سردار قاسم تقی زاده به عنوان جانشین وزیر دفاع معرفی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۶    
جلسه کمیته اخلاق مهدی طارمی که قرار بود امروز برگزار شود لغو شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۶    
پارلمان عراق عضویت نمایندگان کرد حامی همه پرسی جدایی اقلیم کردستان عراق را تعلیق کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۶    
شماره شبا بانکی بالغ بر 500 هزار نفر از مشمولان سهام عدالت تا کنون مورد تائید قرار نگرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۱    
وزیر امور خارجه کشورمان با امیر قطر دیدار کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز به خانواده شهید محسن حججی یک جلد قرآن کریم اهدا کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۶    
پلیس آمریکا عامل حمله لاس وگاس را که باعث کشته شدن دست کم 59 نفر و زخمی شدن بیش از 520 نفر شد، استفن پادوک 64 ساله معرفی کرده است. اما استفن پادوک که بود؟
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۶    
قرارداد پژوهشی توسعه ای پیاده سازی الگوی توسعه مشاغل خانگی و شناسایی مزیت ها و فرصت ها و تفاهم نامه همکاری مشترک بین جهاددانشگاهی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۶    
جایزه نوبل فیزیک 2017 به طور مشترک به راینر ویس،بری سی بریش و کیپ اس تورن اعطا شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۱    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی روند بارشی کشور طی روزهای آینده را پیش بینی کرد و از کاهش 7 تا 12 درجه ای دما در استان های واقع در نوار شمالی کشور خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به وجود 500 هزار خانه خالی در تهران عنوان کرد که در 4 سال گذشته 760 هزار پروانه برای ساخت واحدهای مسکونی صادر شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۰۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از مذاکره برای تعیین تکلیف وام گیرندگان ارزی سال 1391 و شیوه تسویه حساب آن با بانک ها خبر داد و در ادامه تاکید کرد بانک هایی را که بالاتر از نرخ مقرر سود بدهند را نقره داغ ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۰۱    
روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم در سرمقاله تحلیلی خود بر مبنای اظهارات مقامات و رسانه های سعودی از تضعیف ائتلاف عربستان و عقب نشینی قریب الوقوع این کشور از جنگ یمن خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۶    
به دنبال مصوبه اخیر هیات دولت مبنی بر الزام خودروسازان به از رده خارج کردن خودروهای فرسوده به ازای تولید خودروهای با مصرف سوخت بالا ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۶    
رقابت بین مستاجران بر سر واحدهای مسکونی مورد پسند آنها منجر به رشد ناگهانی اجاره بها در بعضی محله های پایتخت طی تابستان گذشته شد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۱    
مدیر کانال تلگرامی با عنوان نذری یاب در زنجان دستگیر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۱    
ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت موفق شدند بخش دیگری از مناطق آلوده را به کنترل خود در آورند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۱    
به نظر می رسد در آینده اربیل و بغداد گفتگوهایی برای رسیدن به توافق جهت تشکیل نظامی کنفدراسیونی را در دستور کار خود قرار دهند، به گونه ای که اقلیم اختیار دخل و تصرف در ثروت های نفتی خود را داشته باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۱    
جمعی از نیروهای شرکتی بانک صادرات صبح سه شنبه در راستای پیگیری وضعیت استخدامیشان مقابل مجلس شورای اسلامی در میدان بهارستان تجمع کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۶    
دهه اول محرم به سر رسید اما سریال های تلویزیون برای این ایام باز هم نرسید. یکی از ضعف های اساسی و آشکار صداوسیما عدم پاسخگویی به نیاز مخاطب در مناسبت های مهم ملی و مذهبی بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شورای شهر، وزارت راه و شهرسازی، شهرداری ها باید به فهم مشترک در نحوه مدیریت اراضی برسند، گفت: 13 هزار هکتار از اراضی تهران در خطر نابودی قرار دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۶    
آخرین تمرین استقلال با هدایت میک مک درموت با حضور علی قربانی و محسن کریمی برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۶    
کسانی که اظهارات مسئولان، نویسندگان و روزنامه نگاران ارشد نزدیک به خاندان حاکم عربستان درباره بحران یمن را دنبال می کنند به این نتیجه رسیده اند که سعودی ها اذعان دارند جنگ یمن بعد از دو سال و نیم از ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۵    
تیم ملی وزنه برداری کشورمان با نفرات کامل به مسابقات جهانی این رشته در آمریکا نمی رود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۱    
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به اینکه هم اکنون معلمان با مشکل عدم انگیزه مواجه هستند، گفت: اگر معلم انگیزه لازم را نداشته باشد حجم کتاب درسی برای او زیاد به نظر می رسد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۱    
قرار است پارلمان عراق امروز (سه شنبه) به تعلیق عضویت نمایندگان کرد وابسته به حزب اتحاد دموکرات کردستان عراق به دلیل شرکت در همه پرسی استقلال رای دهد؛ اقدامی که مقدمه محاکمه آنها را فراهم می کند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۱    
داوران ایرانی در مرحله انتخابی رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا قضاوت خواهند کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۱    
رئیس مرکز سلامت جمعیت وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: حداقل 10درصد سالمندان بالای 60 سال به بیماری فراموشی یا آلزایمر مبتلا می شوند و با افزایش سن شیوع این بیماری بیشتر می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۱    
سرمربی جدید استقلال با این باشگاه قرارداد بست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۰    
بانوی کماندار ایرانی صدرنشینی یک زن ایرانی در رده بندی جهان را افتخاری بزرگ دانست و گفت: هدف اصلی ام حضور در بازی های آسیایی و پاراآسیایی است
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۰    
سخنگوی دولت گفت: با توجه به این که پیش بینی نرخ تورم برای سال آینده 9 درصد است افزایش حقوق کارکنان دولت و شرکت هایی که از بودجه دولتی تبعیت می کنند در سال 1397 بیش از نرخ تورم و 10 درصد خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۰    
وزیر خارجه کشورمان صبح امروز با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر دیدار کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۵    
فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) فدراسیون آلمان را به علت شعار نازی ها از طرف هواداران در دیدار مقابل جمهوری چک در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۴    
نایب رییس مجلس با انتقاد از عدم برخورد قانونی با موتورسواران ازسوی راهنمایی و رانندگی، از پیگیری های سال های قبل خود در این رابطه خبر داد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۰    
مدیرکل سازمان جهانی مهاجرت با هشدار نسبت به خطرات گرسنگی و وبا برای ساکنان یمن گفت، این دو مساله که یمن را تهدید می کنند می توانند این کشور را وارد بحران انسانی گسترده تری کنند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۵    
به گزارش تابش کوثر، مردمی که به طور مداوم ورزش می کنند، نسبت به افراد کم تحرک، با اضطراب کمتری مواجه هستند. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۵    
با حکم فرمانده ناجا سردار عباسعلی محمدیان به سمت فرماندهی انتظامی استان البرز منصوب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۰    
عامل تیراندازی خونین روز گذشته لاس وگاس یک حسابدار بازنشسته بود که علاقه زیادی به قماربازی داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۵    
تهران و مکزیکو سیتی در دیدار رئیس سازمان بهزیستی ایران و رئیس شورای اندازه گیری و پایش سیاست های اجتماعی مکزیک توافق کردند که در زمینه اندازه گیری و مطالعات سیاست های اجتماعی با هدف کاهش فقر با ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۵    
عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه پیمانکاران شهرداری حق بکارگیری کودکان را ندارند، گفت: پیمانکاران ادعا می کنند از کودکان کار استفاده نمی کنند، اما در عمل شاهد چیز دیگری هستیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۵    
رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در دیدار با رییس مجلس سنای ایرلند در حوزه همکاری های بین المللی بخصوص توافق هسته ای دو طرف هم نظر بودند که این توافق بین المللی باید ادامه پیدا کند و همه به آن ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۵    
رئیس جمهور سابق آمریکا در واکنش به تیراندازی لاس وگاس که مرگبارترین تیراندازی در تاریخ آمریکا به حساب می آید، تاکید کرد که فکر و ذهنش با خانواده های قربانیان است و برای قربانیان این حمله دعا می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۵    
رییس کمیسیون روانشناسی ورزشی سازمان نظام گفت: برای جلوگیری از خدشه دار شدن اصالت کار روانشناسی ورزشی، متخصصان این رشته پروانه کار دریافت می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۹    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: تا یک ماه آینده به پاس فداکاری شهید مدافع حرم "محسن حججی" یک باب مدرسه را در شهر جدید پرند به نام این شهید بزرگوار افتتاح می کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۹    
بازیکن جوان مصری مورد حمله چند افراد ناشناس قرار گرفت و به قتل رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۹    
رییس جمهور در حکمی دکتر علی اصغر پیوندی را برای یک دوره چهار ساله به عنوان رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۰۹    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: 20 هزار شغل در هشت استان کشور از طریق عملیاتی کردن اشتغال فراگیر در بخش خانگی ایجاد می شود؛ اکنون اجرای این طرح در کشور شروع شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۴    
سرمربی جدید استقلال وارد تهران شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۹    
مدافع تیم فوتبال روسیه ابراز امیدواری کرد که بتوانند تیم ملی ایران را در خانه شکست دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، کلیات طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را به تصویب رساندند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۹    
مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: تاکنون بالغ بر 71.6 درصد از مطالبات گندم کاران پرداخت شده است که این میزان تا دو ماه دیگر صد درصد خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۹    
یک میلیارد نفر از ساکنان کره خاکی به درجاتی از کم شنوایی مبتلا هستند؛ هشداری که سازمان بهداشت جهانی از آن به عنوان اپیدمی خاموش یاد می کند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۴    
سخنگوی کاخ سفید گفته است که هیچ گونه مذاکره ای در حال حاضر با کره شمالی انجام نمی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۹    
هنوز جامعه بین الملل از شوک سخنان جاهلانه، سخیف و جنگ طلبانه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مجمع سازمان ملل علیه برخی کشورهای مستقل جهان بیرون نیامده بود که خبر کشتار تعدادی از مردم لاس وگاس توسط ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۹    
در پی تشکیل شورای سیاسی کردستان عراق به ریاست مسعود بارزانی اختلافات بین دو حزب اصلی در اقلیم کردستان و احزاب دیگر بالا گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۴:۰۰    
مدارس علاوه براینکه باید مکانی برای تقویت و تعامل با دانش آموزان باشد، میتواند برای آنان الهام بخش نیز باشد. در این مطلب با هم نگاهی میاندازیم به زیباترین مدارس در سراسر جهان.