شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 15 مهر 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 مهر 1396 تابش کوثر 2 مهر 1396 تابش کوثر 3 مهر 1396 تابش کوثر 4 مهر 1396 تابش کوثر 5 مهر 1396 تابش کوثر 6 مهر 1396 تابش کوثر 7 مهر 1396 تابش کوثر 8 مهر 1396 تابش کوثر 10 مهر 1396 تابش کوثر 11 مهر 1396 تابش کوثر 12 مهر 1396 تابش کوثر 13 مهر 1396 تابش کوثر 14 مهر 1396 تابش کوثر 15 مهر 1396 تابش کوثر 16 مهر 1396 تابش کوثر 17 مهر 1396 تابش کوثر 18 مهر 1396 تابش کوثر 19 مهر 1396 تابش کوثر 20 مهر 1396 تابش کوثر 21 مهر 1396 تابش کوثر 22 مهر 1396 تابش کوثر 23 مهر 1396 تابش کوثر 24 مهر 1396 تابش کوثر 25 مهر 1396 تابش کوثر 26 مهر 1396 تابش کوثر 27 مهر 1396 تابش کوثر 28 مهر 1396 تابش کوثر 29 مهر 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۲    
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه ترانزیت مواد مخدر به سمت دریا سوق پیدا کرده است، گفت: برای مقابله جدی با این پدیده شوم، کشورهای حاشیه خلیج فارس باید با جمهوری اسلامی ایران همکاری داشته باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۷    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از بازنگری در دستورالعمل بیماران خاص، صعب العلاج و سرطانی در نشست شورای عالی بیمه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۲۱:۵۲    
در جریان درگیری های امروز، محله های البلوط، شهرک صنعتی، الثوره، الملق، الفلل، الناهی و ایستگاه برق به طور کامل پاکسازی شدند اما محله های البوخلیل، المساکن، الجسر و الفلاح همچنان در اشغال عناصر تر
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۷    
سخنگوی وزارت خارجه گفت:سعودی ها هر وقت به خاطر پرونده تجاوز به یمن و حمایت از تروریسم تحت فشار افکار عمومی بین المللی قرار می گیرند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۷    
هافبک استقلال به دلیل تاخیر در حضور در تمرین این تیم به شکل عجیبی توسط سرمربی جدید این تیم جریمه شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۷    
رئیس پژوهشگاه فضایی ایران با بیان اینکه 15 پروژه ماهواره ای در کشور در حال اجرا است، گفت: سعی می کنیم در تعریف پروژه های جدید روی پروژه های عملیاتی کار کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۲    
نتایج تحقیقات محققان پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی نشان می دهد دمای آب در خلیج فارس به صورتی بی سابقه ای افزایش یافته است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۲    
قیمت طلا در آخرین روز کاری بازارهای جهانی به علت نگرانی ناشی از اخبار مربوط به آماده شدن کره شمالی برای آزمایش یک موشک دوربرد و همچنین کاهش ارزش دلار افزایش یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۲    
رئیس هیأت الحشدالشعبی از همکاری میان نیروهای عراقی و ارتش سوریه برای آزادسازی مناطق مرزی 2 کشور در آینده نزدیک خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۷    
هواپیمای ام دی 80 در مسیر مشهد به تهران دچار حادثه شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۷    
رییس سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه سود سهام عدالت تا یکماه آینده واریز می شود، گفت: سهام عدالت هیچ وقت رایگان واگذار نشده بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۷    
محمد جواد ظریف در مصاحبه با الجزیره تاکید که در صورت نقض برجام از سوی آمریکا ایران میتواند از آن خارج شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۷    
نایب رئیس اتحادیه پوشاک گفت: در حال حاضر فقط برخی از برندهای پوشاک خارجی که دستورالعمل سال گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت در رابطه با ساماندهی واردات پوشاک را اجرا کرده اند امکان واردات پوشاک دارند
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۲    
اطلاعات ارائه شده در یک گزارش محرمانه نشان داده است که قطر احتمال دارد از میزبانی جام جهانی 2022 محروم شود. البته قطر اتهامات وارده در این گزارش را رد کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۲    
قیمت خرده فروشی سبزی های تازه 1.3 درصد، گوشت قرمز 0.2 درصد، چای 0.5 درصد و روغن نباتی 0.2 درصد در هفته اول مهرماه، افزایش یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۲    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: ایران طبق خواسته های دولت قانونی عراق در مورد مرزها، کنترل های بیشتری بر مرز مشترک با اقلیم کردستان انجام می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۲    
رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه مهدی طارمی باید در کمیته اخلاق حضور پیدا کند گفت: این احتمال وجود دارد که محرومیت پرسپولیس کاهش پیدا کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۷    
نمایشگاه جیتکس 2017 دوبی با حضور پاویون جمهوری اسلامی ایران در سالن پاویون ها و 29 استارتاپ ایرانی در بخش startup movement برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۷    
امروز همزمان با 15 مهرماه مهلت تمدید شده برای طرح ضربتی وام ازدواج به پایان می رسد. زوجین تا پایان امروز فرصت دارند در قالب این طرح در سامانه ثبت نام کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۷    
رئیس بنیاد بیماری های نادر ایران گفت: تاکنون 6000 نوع بیماری نادر در دنیا شناسایی شده که 200 مورد آن شیوع بالایی دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۲    
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن بیش از 120 تروریست داعشی به همراه 60 مزدور خارجی در حملات هوایی این کشور در خاک سوریه خبر داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۲    
معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از پرداخت تسهیلات 100 میلیون تومانی به مدال آوران مسابقات جهانی مهارت خبرداد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۲    
بانک مسکن با تاکید بر این که ارائه سندرسمی املاک معامله شده به بانک مسکن به عنوان ضمانت ملکی برای دریافت تسهیلات الزامی است اعلام کرد:مبایعه نامه های نوشته شده دربنگاه های املاک سند عادی رسمیت ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۲    
آمارها از بین دانش آموختگان دانشگاهی حاکی از این است که 75 درصد بیکاران فارغ التحصیل دانشگاهی هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۷    
طی 50 روز اخیر شاهد بالاترین سطح روابط نظامی ایران، ترکیه و عراق با موضوع مقابله با تروریسم و ناامنی در مرزهای مشترک بودیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۷    
عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان معتقد است خروج آمریکا از توافق هسته ای میان ایران و قدرتهای جهانی اعتبار و وجهه جهانی واشنگتن را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۲    
رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت بهداشت از اعلام فراخوان جذب هیات علمی بالینی و علوم پایه در دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد و گفت: این فراخوان بهمن ماه منتشر می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۷    
یک روانشناس کودک گفت: رژیم غذایی کودکان با اختلال بیش فعالی رابطه مستفیم دارد. عدم مصرف شیرینی جات، فست فودها و نوشابه می تواند تحریک پذیری این کودکان را کمتر کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۷    
رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه قانونگذار برای رانندگانی که قانون عصای سفید رارعایت نمی کنند 100هزارتومان جریمه در نظر گرفته است، گفت: معلولان ویلچری وعصای سفید به منزله عابرپیاده هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۷    
صانعی اسامی 20 بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی المپیک فوتسال را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۷    
استارت آپی قصد دارد تا 2022 میلادی یک هواپیمای الکتریکی با حداکثر سرعت 547 کیلومتر برساعت بسازد. این هواپیما با یک بار شارژ مسافت 700 کیلومتر را طی می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۷    
محققان به تازگی چسب زخم هوشمندی را تولید کرده اند که علاوه بر التیام جراحات قادر به انتقال تدریجی انواع دارو به بدن است و با تلفن همراه کنترل می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۲    
پلیس راهنمایی و رانندگی شماره گذاری خودروهای تیگو 5، آریزو 5، ام وی ام X33، جک S5، لیفان 820، سوزوکی گراند ویتارا، هایما S7 و BYD S6 را به دلیل بالا بودن مصرف سوخت متوقف کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۷    
یک متخصص جراحی فک و صورت گفت: افرادی که لثه های سالم داشته باشند و استخوان کافی برای نگه داشتن ایمپلنت در فک آنها وجود داشته باشد، کاندیدای مناسبی برای کاشت ایمپلنت محسوب می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۷    
اولین سفر پادشاه عربستان به روسیه همچون سفرهای قبلی وی با انبوهی از چمدان های حاوی اثاث منزل و حتی مواد غذایی و همراهانی که تعداد آنها را 1500 تن ذکر کرده اند، برجسته شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۷    
طبق وعده وزیر صنعت، معدن و تجارت رتبه جهانی تجارت الکترونیکی ایران در سال 1400 با 9 پله رشد نسبت به سال 1395 در جایگاه 60 کشورهای جهان قرار خواهد گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۲    
یک دختر 21 ساله چینی پس از بازی بدون وقفه با گوشی هوشمند بینایی یکی از چشمانش را از دست داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۷    
ماجرای خوشگذرانی پرسپولیسی ها پیش از بازی الهلال اکنون با ورود حراست وزارت ورزش و جوانان وارد مرحله ی تازه ای شده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۷    
با وجود ارقام متفاوتی که در رابطه با نرخ دلار و همچنین قیمت هر بشکه نفت در بودجه 1397 مطرح می شود هنوز نرخ های پیشنهادی در دولت نهایی نشده و حتی ممکن است تا روزهای آخر قطعی نشود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۲    
محققان با استفاده از یک چینش سه بعدی برای اتم ها موفق شدند دقیق ترین ساعت اتمی جهان تا به امروز را بسازند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۷    
در حالی که رئیس سازمان خصوصی سازی از بازگرداندن مابقی سهام عدالت به دولت در صورت عدم تسویه اقساط خبر داده یک حقوقدان این اقدام را بر خلاف قانون و آیین نامه اجرایی سهام عدالت اعلام کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۷    
مدیر ارشد اجرایی رنو گفت: مشخص است اگر تجارت با ایران غیرممکن شود با همکاری یکدیگر برنامه ای طراحی می کنیم که تجارتمان در آنجا را تعلیق کنیم .
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۲    
یک پژوهشگر فضای مجازی با اشاره به شیوع پدیده یتیم اینترنتی در فضای مجازی گفت: کودکی خطاب به پدر و مادرش نوشته بود کاش یک گیگ اینترنت بودم نه یک کودک، تا هر از گاهی دستان پرمهرتان را لمس می کردم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۲    
با توجه به وضعیت نامساعد کارخانه آزمایش و روند ناموفق در خصوص واگذاری آن، رئیس مجلس شورای اسلامی از پیگیری جهت ساماندهی این کارخانه از طریق قوه قضاییه و وزارتخانه های ذی ربط خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۲    
دبیر انجمن تعاونی های مسافری معتقد است با توجه به شرایط خاصی که در سفرهای اربعین وجود دارد، باید نرخ بلیت اتوبوس های مسافربری به مقصد مرزهای مشترک با عراق افزایش پیدا کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۷    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان طبق قولی که در ابتدای روی کار آمدن دولت دوازدهم داده بود، اولین سفر دیپلماتیک منطقه ای خود را از کشورهای عمان و قطر آغاز کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۷    
در جلسه صبح امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، دریابان علی شمخانی به اتفاق آرا مجددا به عنوان رییس کمیسیون سیاسی، دفاعی ، امنیتی مجمع انتخاب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۲    
وزارت خارجه عراق طی یادداشتی رسمی به سفارتخانه های ایران و ترکیه در بغداد، از این دو کشور خواسته است تمامی گذرگاه های خود با اقلیم کردستان عراق را بسته و تعاملات نفتی با آن را معلق کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۲    
مرجع تقلید شیعیان گفت: حادثه کنسرت آمریکا و کشتار تقریباً جمع کثیری از مردم نشان از نبود امنیت حاکم در کشور آمریکا و ضعف پلیس این کشور در برقراری نظم و امنیت است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۲    
سخنگوی کمیته فنی استقلال گفت که کسی با فرهاد مجیدی اختلافی ندارد و شفر هم حرفی درباره حضور وی در استقلال به آنها نزده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۲    
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال تأکید کرد برگزاری تورنمنت چهار جانبه فوتسال در اصفهان قطعی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۲    
این احتمال وجود دارد که دستیاران ایرانی سرمربی استقلال تغییر کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۲    
رئیس کمیسیون قضایی مجلس جزئیات طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۷    
گزارش یک مقام روس درباره احتمال انجام آزمایش موشکی جدید از سوی پیونگ یانگ موجب شد تا کره جنوبی هشدار امنیتی اعلام کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۷    
پیش از ظهر امروز هر برگه اوراق تسهیلات مسکن صادره در خرداد ماه سال جاری با نماد تسه 9603 به قیمت 73 هزار تومان خرید و فروش شد که پایین ترین نرخ 4 ماه اخیر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۷    
رئیس دبیرخانه ستاد حمایت از مشاغل خانگی با اشاره به فرایند صدور مجوز این مشاغل، ظرفیت اشتغالزایی، توانایی متقاضی برای اجرای طرح و اتصال به بازار را شرط صدور مجوز اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۷    
یک رسانه غربی با استناد به اظهارات روز گذشته سخنگوی کاخ سفید و همچنین سخنان سایر مقامات کاخ سفید جزئیات استراتژای جدید ترامپ در قبال ایران را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۷    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که به دنبال حملات جنگنده های ارتش این کشور به مواضع تکفیریها در شرق دیرالزور سوریه 80 عنصر تکفیری به هلاکت رسیدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۲    
رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه قانون عصای سفید یک قانون بین المللی است گفت: از امروز قانون عصای سفید در پلیس راهور اجرا می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۲    
یک کارشناس آموزشی معتقد است کسری زمین گیر کننده بودجه، باعث کاهش نیروهای رسمی و در نتیجه افزایش تراکم دانش آموزی در کلاس شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۲    
مدیرکل مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد اولویت های تامین مسکن مددجویان در بودجه مصوب سال 1396 این نهاد را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۲    
یک عضو شورای شهر تهران گفت: آلودگی صوت در دو کمیته زیرمجموعه کمیسیون سلامت در حال بررسی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۷    
رئیس جمهور گفت: ما در مذاکرات هسته ای و در توافق برجام به مواردی رسیدیم و به منافعی رسیدیم غیرقابل بازگشت که هیچکس نمی تواند آنها را باز گرداند نه آقای ترامپ نه 10 تا ترامپ دیگر ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۷    
حدود 200 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت به دلیل بی توجهی به حکم دیوان عدالت اداری از سوی وزارت نفت صبح امرزو مقابل ساختمان مرکزی هشتم تجمع کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۷    
عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد وزیر امور خارجه روز چهارشنبه هفته جاری در نشستی با نمایندگان به ارائه توضیحاتی درباره مسائل مختلف منطقه و همه پرسی در اقلیم کردستان عراق می پردازد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۷    
وزیر کشور پاکستان گفت: علیه رسانه ها و کسانی که در فضای مجازی خودسرانه فتوای جهاد را منتشر می کنند، طبق قانون برخورد خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۰:۰۲    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: جباری از استقلال اخراج نشده و در این هفته در مورد وی اظهار نظر رسمی صورت خواهد گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۷    
فرمانده ناجا با اشاره به امنیت مطلوبی که در کشور وجود دارد امنیت را کالای گرانبهایی برشمرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری نیروی انتظامی ابروی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۷    
در حالی اواسط ماه گذشته نرخ بلیت پروازهای عتبات عالیات در اربعین حسینی تعیین شد که دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از برگزاری جلسه ای در سازمان هواپیمایی کشوری برای فروش بلیت با قیمت مصوب و برخورد با ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۷    
مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی در معابر تهران را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۷    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پاسخ به انتقادها از بابت نرمش با ایران گفت: بازرسی ها محرمانه می ماند و هر اتفاقی بیفتد کار نظارت و راستی آزمایی ایران بی طرفانه ادامه می یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۷    
عضو کمیته اطلاعات مجلس سنای آمریکا هشدار داد خروج یکجانبه از برجام به معنای عدم پایبندی آمریکا به وعده هایش خواهد بود و موجب اختلاف واشنگتن با متحدین اروپایی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۲    
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال معتقد است که بهتر بود کمیته فنی وارد بحث انتخاب شفر نمی شد، چون مدیریت خودش را پشت آنها پنهان می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۲    
قهرمان سنگین وزن وزنه برداری جهان گفت: شانس کسب عنوان قهرمانی تیمی را داریم اما کارشکنی آمریکایی ها در ندادن ویزا به 2 ملی پوش ایرانی، تاثیر نه چندان خوبی روی تیم گذاشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۲    
نشست خبری رئیس فدراسیون فوتبال امروز برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۷    
وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با نشریه نیوزویک تاکید کرد که ایران هم اکنون در حال بررسی چند سناریوی مختلف در رابطه با برجام و نیز واکنش های اتحادیه اروپا و کنگره به لغو احتمالی این توافق از سوی ...