جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 24 مهر 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 مهر 1396 تابش کوثر 2 مهر 1396 تابش کوثر 3 مهر 1396 تابش کوثر 4 مهر 1396 تابش کوثر 5 مهر 1396 تابش کوثر 6 مهر 1396 تابش کوثر 7 مهر 1396 تابش کوثر 8 مهر 1396 تابش کوثر 10 مهر 1396 تابش کوثر 11 مهر 1396 تابش کوثر 12 مهر 1396 تابش کوثر 13 مهر 1396 تابش کوثر 14 مهر 1396 تابش کوثر 15 مهر 1396 تابش کوثر 16 مهر 1396 تابش کوثر 17 مهر 1396 تابش کوثر 18 مهر 1396 تابش کوثر 19 مهر 1396 تابش کوثر 20 مهر 1396 تابش کوثر 21 مهر 1396 تابش کوثر 22 مهر 1396 تابش کوثر 23 مهر 1396 تابش کوثر 24 مهر 1396 تابش کوثر 25 مهر 1396 تابش کوثر 26 مهر 1396 تابش کوثر 27 مهر 1396 تابش کوثر 28 مهر 1396 تابش کوثر 29 مهر 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۶:۰۰    
موسسه ی لِگِیتِم، تالار فکر واقع در لندن، گزارش جهانی شاخص رفاه سالانه اش را منتشر کرد؛ نظرسنجی گسترده ای که به رتبه بندی کشور های مرفه دنیا می پردازد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۲:۱۵    
همسر اول دونالد ترامپ در کتاب جدیدش به زورگویی های رئیس جمهور آمریکا به ایوانکا برای ملاقات با یک شخص معروف اشاره کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۸    
ویژه برنامه نذر اربعین با هدف رساندن نذورات شهروندان به زائران امام حسین (ع) در مسیر پیاده روی اربعین حسینی در مراکز فرهنگی هنری تهران برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۳    
در حالی سازمان هواپیمایی کشوری نرخ سرسام آور پرواز های اربعین را تکذیب کرده که به نظر می رسد مسئولان این زیرمجموعه وزارت راه یا از اتفاقات ناخوشایند بازار بی خبر هستند یا این که به نابسامانی موجود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۳۸    
محمدعلی نجفی طی حکمی پیروز حناچی را به عنوان معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران منصوب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۳۳    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از هموطنان خواست بلیت پروازهای ایام اربعین حسینی (ع) را از دفاتر فروش معتبر که فهرست آنها در سایت سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام شده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۵    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: سپاه بعنوان نهاد مدافع ملت ایران فریب دشمنان را نخواهد خورد و توانمندی خود را روز به روز افزایش خواهد داد چرا که شاخصه اول هر تحولی امنیت است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۲۳:۴۰    
نیروهای سوری و مقاومت پس از پاکسازی و تثبیت مواضع در شهرک های قرص فوقانی و قرص تحتانی در حومه شمالی شهر المیادین، عملیات را برای آزادسازی سایر شهرک های اشغالی در حومه غربی رود فرات ادامه دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۲۳:۴۰    
فرماندار رامسر با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای امدادی در شرایط بحران، گفت: باران شدید توام با تندباد در رامسر آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۲۳:۲۰    
تیم ملی فوتسال ایران جواز حضور در جام ملت های آسیا 2018 را کسب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۵    
معاون خاورمیانه وزارت خارجه انگلیس در سفر به عربستان به بحث درباره مسائل امنیتی منطقه و اوضاع یمن پرداخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۰    
اینکه بخواهند بحث هسته ای را مقدمه مباحث موشکی قرار دهند، یعنی می خواهند سلطه آمریکا را با برجام به ایران برگردانند. توقع ما این است که مسئولان با عزت و قدرت در برابر برنامه آنها بایستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۷:۳۵    
وزیر ارتباطات از راه اندازی سامانه گزارش پیامک های مزاحم خبر داد و گفت: مشترکان از این پس می توانند در صورت دریافت پیامک های تبلیغی و مزاحم آن را گزارش کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی دولت گفت: موضع دولت در قبال جریان سازی های اخیر آمریکا برای تحمیل مذاکرات ثانویه پیرامون توان موشکی و نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی ایران فردا اعلام می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۷:۳۰    
دومین روز از مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا با راهیابی دو قایقران دیگر ایران به مرحله فینال به اتمام رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۷:۲۵    
بروجردی در دیدار با رئیس کمیسیون امنیت ملی پارلمان ترکیه با اشاره به اینکه سخنان رئیس جمهور آمریکا بار دیگر نشان داد، دولت آمریکا غیرقابل اعتماد است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۷:۲۵    
رئیس جمهوری روسیه دستوری را پیرامون اعمال تحریم هایی علیه کره شمالی امضا کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۷:۲۵    
معاون اول رییس جمهوری ایران جهت حضور در نشست گروه دی 8 و انجام دیدارهایی دو جانبه با مقامات سیاسی ترکیه، پایان هفته جاری به آنکارا سفر می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به آزادسازی مکالمات بین الملل از انحصار شرکت ارتباط زیرساخت برای اپراتورهای مجازی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۷:۲۰    
مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا قرار است برای دفاع از توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 به آمریکا سفر و با مقامات این کشور دیدار کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۷:۲۰    
ترامپ در انتقاد از حمایت چاک شامر از توافق هسته ای گفت: بهتر است این موضوع رو با اسراییل در میان بگذاری."
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۷:۱۵    
رییس قوه قضاییه با اشاره به تلاش دولت، مجلس و دستگاه قضایی برای حل مشکل سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۷:۱۰    
سید جواد حسینی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ضمن شرح ماجرا جدال با نماینده نیشابور گفت:با توجه به وضعیت کشور و استان خراسان رضوی بیش از هر زمان دیگری به همگرایی و انسجام نیاز داریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۰    
اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای ضمن تاکید دوباره بر لزوم حفظ برجام اعلام کرد: اتحادیه اروپا از رئیس جمهور آمریکا می خواهد تا به تعهداتش در برجام پایبند بماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از ورود وزیر امور خارجه ازبکستان به تهران و دیدار با همتای ایرانی و رئیس جمهور کشورمان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۵    
مدیرکل پدافند غیرعامل و بحران شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: به دلیل خشکسالی های سال های اخیر میزان نزولات جوی در سال گذشته از 250 میلی متر به 238 میلی متر کاهش یافته که این مساله به معنای کاهش 12 میلی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۵    
معاون راهبردی و نظارت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: بر اساس قانونی که مجلس تصویب کرده، افرادی که انشعاب غیرمجاز دارند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۰    
مدیرکل مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد اولویت های پرداخت تسهیلات مسکن برای خرید، ساخت، بهسازی و مقاوم سازی از محل صندوق امداد ولایت برای خانوارهای یک تا دو نفر و شهرهای بالای 100هزار نفر را ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۰    
عضو هیئت مدیره مرکز گامانایف تاکید کرد که تحریم منبع کبالت تنها دستگاه گامانایف در ایران، بیماران ایرانی و غیرایرانی زیادی را از این درمان محروم کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۵    
یک داروساز با بیان اینکه اکثر مکمل های جمع آوری شده از باشگاه های ورزشی، دارای مواد دارویی، هورمونی و کورتونی است که می تواند آسیب زا باشد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۵    
محمدعلی نجفی یکی دیگر از معاونان شهرداری تهران را تغییر می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۵    
خبر افزایش تولید برای هر شرکتی بسیار جذاب است. هم برای کارکنان شرکت که با کار و تلاش خود رکوردهای جدید خلق می کنند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۰    
نرخ پروازهای عتبات عالیات در ایام اربعین از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شد و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در صورت عدم رعایت این نرخ ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۰    
مدافع پیکان تهران به شایعه شکایت به باشگاه استقلال واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۵    
هفته نهم لیگ آزادگان امروز آغاز شد و در همین راستا 9دیدار برگزار خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی به روزهای ابتدایی شروع بحران سوریه اشاره و تاکید کرد: در آن روزها کسی باور نمی کرد سوریه بتواند مقاومت کند؛ اما ما با شناختی که از سوریه داشتیم بر این راه ایمان داشتیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۰    
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از تغییر لباس نیروهای پلیس تا پایان سال و در صورت طی شدن فرآیند اداری و مجوز ستادکل نیروهای مسلح خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۵    
کمیته مسابقات سازمان لیگ اسامی محرومان هفته دهم لیگ برتر را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۵    
پنجمین فراخوان اعطای کمک هزینه سفر دانشجویان دکتری برای ارائه مقاله در کنگره های بین المللی مورد تأیید ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی معاونت علمی منتشر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۴:۲۱    
پیشکسوت استقلال به عنوان دستیار وینفرد شفر انتخاب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۵    
مسئولان باشگاه پرسپولیس با در خواست افزایش تعداد تماشاگران الهلال عربستان مخالفت کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با سفیر ویتنام دیدار و گفتگو کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۰    
سارق گوشی های تلفن همراه در تهران، پس از سرقت اقدام به اخاذی از مالباختگان می کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۰    
آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با الهلال عربستان عصر امروز در ورزشگاه محل برگزاری بازی، انجام خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۴:۳۱    
وکیل های رییس جمهور سابق کره جنوبی، امروز (دوشنبه) پس از تصمیم دادگاه این کشور برای افزایش طول مدت محکومیت وی، در اقدامی اعتراضی، از وکالت او استعفا کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۴:۳۱    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: مطالعه انجام شده در زمینه تاب آوری تهران نشان داد که علی رغم تمام مشکلات، تاب آوری در تهران 11 درصد افزایش داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۴:۳۱    
جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز(دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۴:۲۶    
روسیه،ترکیه و مصر در بیانیه های جداگانه اربیل و بغداد را به خویشتنداری و حل بحران براساس اصل تمامیت ارضی عراق دعوت کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۴:۲۶    
وزیر امور خارجه آلمان هشدار داد: تهدیدات رئیس جمهور آمریکا علیه توافق هسته ای می تواند به تقابل نظامی منجر شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۴:۲۱    
شهردار تهران در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه به سوالات خبرنگاران در مورد مسائل مختلف شهری، شائبه ممنوع التصویر شدنش، حل معضلات بافت های فرسوده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۴:۱۱    
زمانی که انسان خودش را در مشهد شهدای مدافع حرم ببیند و بداند دشمن در این محور کم و بیش در حال شرارت است یک حال و هوای خاصی برای اجرا و ارتباط با مخاطبان پیدا می کند که اصلا قابل مقایسه با اجرای ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۶    
با وجود تأکید سازمان هواپیمایی کشور بر فروش بلیت پرواز اربعین با نرخ مصوب، اما نرخ این پروازها در فاصله سه هفته مانده تا ایام اربعین در برخی دفاتر از مرز 2میلیون تومان عبور کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۱    
تیم ملی کشورمان در تازه ترین رده بندی تیم های ملی فوتبال جهان، با 9 پله سقوط نسبت به دوره قبل در جایگاه سی وچهارم جهان قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۱    
هشتادمین مرحله یارانه نقدی بامداد چهارشنبه 26 مهر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۶    
چند ماه پس از پایان یافتن اختلافات ایران با ترکیه بر سر مرز بازرگان این بار نوبت به دومین مرز فعال کشور و اصلی ترین مرز زمینی ایران رسیده تا برای مدتی نامشخص مسدود شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران گفت: نتیجه خوبی در بازی رفت به دست نیاوردیم و باختیم اما ی توانیم بازی را ببریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۱    
حیدر العبادی امروز (دوشنبه) برای دومین بار در پی تحولات اخیر در کرکوک بیانیه داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۶    
وزیر کشور با اشاره به اینکه برای برگزاری مراسم اربعین تجربه سه سال گذشته را داریم، گفت: امیدواریم امسال مراسم اربعین با شکوه برگزار شده و ضعف های سال های قبل در برنامه ریزی ها مدنظر باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۱    
سرمربی تیم الهلال عربستان گفت که با وجود برتری 4 بر صفر برابر پرسپولیس، هنوز کار تمام نشده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۶    
دبیرانجمن لبنی با بیان اینکه چند کانتینر محصول لبنی به عنوان نمونه و برای اخذ گواهی FDA آمریکا به این کشور صادر شده است،گفت: قیمت 3 محصول لبنی در سازمان حمایت نهایی شده و بزودی ابلاغ می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۱    
وزیران خارجه اتحادیه اروپا در نشست خود در لوگزامبورگ بر حمایت بین المللی از توافق هسته ای با ایران تاکید می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۱    
وزارت دفاع فیلیپین از کشته شدن سرکرده تروریست های داعش در منطقه جنوب شرق آسیا خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۱    
در حالی که افزایش قابل توجه مبلغ قبوض برق شهروندان در استان بوشهر از جمله آبدان باعث نارضایتی مردم شده است، مدیریت برق اعلام کرد که این نرخ ها مصوب مجلس است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۱    
براساس نامه وزارت جهاد کشاورزی به گمرکات کشور، راه واردات برنج درفصل ممنوعیت واردات، از طریق دستور العمل جدید صادر شده بسته شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۶    
نشست خبری شهردار تهران در پنجاهمین روز کاری او با حضور نزدیک به 200 خبرنگار آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۱    
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان این که تمام ویزا های اربعین حسینی به صورت انفرادی صادرمی شود گفت: سال گذشته برخی مشکلات به دلیل صدور ویزاهای مانیفستی ایجاد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۶    
هیتر نائورت (Heather Nauert) سخنگوی وزارت خرجه آمریکا رضایت رژیم صهیونیستی و آنچه را که 'کشورهای کلیدی عرب' خواند، نشانه درستی سیاست جدید واشنگتن در قبال تهران عنوان کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۶    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: سالانه 600 هزار تن محصول چغندرقند در استان تولید و توسط کارخانه های قند داخل و خارج استان خریداری می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۶    
خراسان جنوبی با تولید 98 درصد زرشک کشور رتبه نخست را در کشور و جهان به خود اختصاص داده اما هنوز هم یاقوت های سرخ کویر بی نشان بوده و پای استان در صادرات لنگ می زند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۶    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، اظهارات رییس جمهور امریکا علیه سپاه را ناشی از کم عقلی و ناآشنایی با جهان دانست و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۶    
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در بازدید از ساختمان قدیم مجلس گفت: دیوارچینی در مقابل این ساختمان متوقف خواهد شد و با مسئولان مربوطه برخورد خواهیم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۶    
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ضمن انتقاد از اقدامات مجلس در خصوص دیوارچینی روبه روی ساختمان قدیم مجلس و همچنین بستن خیابان مردم گفت: این اقدامات کاملا غیرقانونی هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۶    
ملی پوش تنیس روی میز ایران با بیان اینکه نسبت به گذشته شرایط بهتری دارد، گفت: مدتی دچار افت شده بودم اما الان از آن روزها خیلی فاصله گرفته ام.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۶    
اسامی پذیرفته شدگان استعداد درخشان بدون آزمون رشته های گروه پزشکی در آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی 96-97 منتشر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۶    
سرمربی تیم کشتی فرنگی امید معتقد است فرنگی کاران این تیم شایستگی این را دارند که با کسب موفقیت در رقابتهای جهانی، افتخارات این رشته را در سالجاری تکمیل کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۱    
مهدی قائدی که با تصمیم سرمربی تیم فوتبال استقلال به تیم امیدهای این باشگاه تبعید شده بود، به زودی به تیم بزرگسالان باز می گردد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۱    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور، گفت: اگر ترامپ بدون هیچ دلیل برجامی و وفق نهضت خروج میگوید از برجام خارج میشود، چرا ایران نتواند متقابلا و فراتر از برجام، ازمعاهدات امضاشده اش خارج شود؟
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۱    
مدیرعامل بیمارستان میلاد با اعلام کسب درجه عالی در اعتبار بخشی وزارت بهداشت، گفت: بیمارستان های معدودی توانسته اند این درجه را کسب کنند که نشان دهنده بیمار محوری و ایمنی در بیمارستان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۱    
مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی معابر و اتوبان های پایتخت را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر قرار باشد با رفتار نادرست ترامپ، ایران بهره ای از برجام نبرده و صرفا هزینه بپردازد، حتما در این موضوع تجدیدنظر خواهیم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۰    
وزیر امور خارجه آمریکا با بیان اینکه دونالد ترامپ او را به ادامه تلاش های دیپلماتیک با هدف فرونشاندن تنش ها با کره شمالی ملزم کرده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۵    
رئیس جمهور عراق روز یکشنبه بعد از نشست سلیمانیه به بغداد بازگشت و بار دیگر بر اصرارش جهت اجتناب از سوق دادن کشور به سمت خطرات و در نظر گرفتن منافع عالی ملی عراق تاکید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۵    
سنگربان عمانی الهلال از هموطنان خود خواست که به خاطر حمایت از الهلال به ورزشگاه بیایند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۰    
بازیکن باتجربه الهلال تاکید کرد که با وجود پیروزی قاطع در دیدار رفت، صعود آنها به فینال نهایی نشده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۰    
دولت اسپانیا امروز (دوشنبه) با نگرانی نظاره گر پایان ضرب الاجل برای رهبر استقلال طلب منطقه کاتالونیاست تا وی تصمیم بگیرد آیا با وجود تلاش های بین المللی برای اتحاد و هشدارهای مربوط به بحران اقتصادی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۴:۱۵    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی دوشنبه 24 مهر 96 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۴:۱۵    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های سیاسی دوشنبه 24 مهر 96 به مسائل مهم روز سیاست پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۴:۰۵    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های اقتصادی دوشنبه 24 مهر 96 به مسائل مهم روز اقتصاد، تجارت و صنعت پرداخته است.