یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۰May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 23 مهر 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 مهر 1396 تابش کوثر 2 مهر 1396 تابش کوثر 3 مهر 1396 تابش کوثر 4 مهر 1396 تابش کوثر 5 مهر 1396 تابش کوثر 6 مهر 1396 تابش کوثر 7 مهر 1396 تابش کوثر 8 مهر 1396 تابش کوثر 10 مهر 1396 تابش کوثر 11 مهر 1396 تابش کوثر 12 مهر 1396 تابش کوثر 13 مهر 1396 تابش کوثر 14 مهر 1396 تابش کوثر 15 مهر 1396 تابش کوثر 16 مهر 1396 تابش کوثر 17 مهر 1396 تابش کوثر 18 مهر 1396 تابش کوثر 19 مهر 1396 تابش کوثر 20 مهر 1396 تابش کوثر 21 مهر 1396 تابش کوثر 22 مهر 1396 تابش کوثر 23 مهر 1396 تابش کوثر 24 مهر 1396 تابش کوثر 25 مهر 1396 تابش کوثر 26 مهر 1396 تابش کوثر 27 مهر 1396 تابش کوثر 28 مهر 1396 تابش کوثر 29 مهر 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۸    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که مهمان وِیژه همایش دریایی منطقه ای مدیترانه در ایتالیا است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۱    
فرانسه: با همکاری آمریکا و همه شرکای مربوط آماده اتخاذ اقداماتی برای برخورد با برنامه موشکی و فعالیت های منطقه ای ایران هستیم
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۶    
یک کارشناس مسکن در برنامه ثریا تصریح کرد: تنها کاری هم که دولت کنونی در چندسال اخیر انجام داده است ارائه وام خرید بوده است که این هم سیاست دولت یازدهم نیست بلکه همان سیاست سال 72 است و با همان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۶    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان حاضر در جلسه آزمون از امروز دوشنبه 24 مهر تا پنجشنبه 27 مهرماه سال جاری فرصت دارند تا در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ارشد ثبت نام کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۶    
فرماندار قصرشیرین گفت: بنا بر دستور شورای امنیت کشور تمامی مبادلات تجاری در مرز رسمی پرویزخان با اقلیم کردستان عراق برای مدت کوتاهی متوقف شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۶    
استان یزد با سطح زیرکشت 32 هزار و 588 هکتار و تولید بیش از 48 هزار و 829 تن پسته، بعد از کرمان و خراسان رضوی، رتبه سوم تولید پسته در ایران را به خود اختصاص داده است .
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۶    
معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور، بر تعامل و همکاری پلیس اینترپل با دستگاه قضا در شناسایی و دستگیری مجرمان حرفه ای تحت تعقیب تاکید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۳:۰۵    
دو موج سوار استرالیایی یک سطل زباله ساخته اند که قابلیت مکش زباله، برخی روغن ها و موادشوینده از سطح آب را دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۴:۰۰    
گروهی از محققان ژاپنی با استفاده از علم مهندسی ژنتیک تغییراتی حیرت انگیز در برخی مرغ ها ایجاد کرده اند تا تخم های آنها خاصیت دارویی پیدا کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۲:۰۰    
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: با بازگشایی مرز خسروی، بار تردد و تراکم از مهران کم می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۱:۰۰    
شما می توانید در روزهای سرد سال برای اینکه شیشه ماشین تان یخ نبندد، روی آن مقدار نوشابه سیاه بمالید. این کار باعث می شود تا شیشه ماشین تان یخ نبندد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۰:۱۵    
چگونه بفهمیم سرماخورده ایم یا آنفلوآنزا گرفته ایم؟
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۳:۴۰    
همکاری اولین و چهارمین واردکننده بزرگ ال ان جی جهان موجی از تاثیرات بر تجارت ال ان جی جهان می گذارد چراکه هند و ژاپن با بند تعیین مقصد در قراردادها مخالف هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۰    
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری اعضای باند سارقان و اعتراف آنان به 15 فقره سرقت از کامیون های باری در سه استان کشور خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۳:۲۵    
وزیر راه و شهرسازی طی حکمی فرزانه شرفبافی را به عنوان مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۳:۲۵    
تولید مجتمع های پتروشیمی کشور تا از ابتدای سال تا پایان شهریورماه در مجموع به بیش از 26 میلیون و 800 هزار تن رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۳:۱۰    
عدم اشاره به برنامه موشکی ایران در برجام و انقضای برخی محدودیت های اعمال شده بر برنامه هسته ای این کشور از جمله معایبی است که کاخ سفید آن را مرتبط با این توافق می داند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۳:۰۰    
رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که آشتی فلسطین به نفع اسرائیل نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۴۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی و جریانات خنک شمالی طی ساعات آتی خبر داد و گفت: طی دو روز آینده نوار شمالی کشوربا بارش باران، وزش باد شدید ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۵    
بدنسازها عاشق پروتئین هستند و ظاهرا بعضی ها عقیده دارند، هر چه بیشتر پروتئین مصرف کنند بهتر است، برای همین رژیم های غذایی شان را با پروتئین بارها ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۹:۲۰    
یک منبع مسئول در وزارت خارجه کویت به سخنرانی خصمانه اخیر رئیس جمهور آمریکا ضد ایران واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۵۰    
کاروان ایران در سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان با نام خلیج فارس در رقابت ها شرکت خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۸:۳۵    
وزیر نفت گفت: من به رئیس جمهور اصرار کردم که به جای من یک جوان را به عنوان وزیر معرفی کند و حتی یک نفر را پیشنهاد دادم و حتی اعلام کردم ابتکار و نوآوری و جسارت جوانان بیشتر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۲۰    
عضو ایرانی بخش مسابقات باشگاهی AFC درباره شانس حضور استقلال و پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2017-2018 توضیحاتی داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۰    
سوئیس از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تائید نکردن توافق هسته ای با ایران ابراز تاسف کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی میگوید که اگر توافق هسته ای به شکل فعلی باقی بماند ایران در عرض 10 سال به سلاح هسته ای دست خواهد یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۰    
کمیته مسابقات زمان برگزاری دیدار بین تیم های پرسپولیس تهران و استقلال تهران را در هشتاد و پنجمین شهرآورد پایتخت اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۵۰    
وزیر امور خارجه آمریکا از احتمال تلاش برای ارائه یک توافق ثانویه به جای توافق هسته ای فعلی با ایران خبر داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۴۵    
مجموعه برنامه ماه عسل با اجرای احسان علیخانی از شبکه شما به روی آنتن می رود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۴۰    
هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق و نامزد سابق ریاست جمهوری امریکا گفت مردم آمریکا فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند که تجاوز جنسی را پذیرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۴۰    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از دو تابعیتی ها، گفت: از هفته آینده که جلسات مجلس شروع خواهد شد، جلسه کمیته تحقیق و تفحص نیز برگزار خواهد شد و ما تلاش داریم این مسئله را با دقت و جدیت دنبال کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۲۰    
در بازار تهران سکه طرح جدید با 4 هزار تومان افزایش یک میلیون و 317 هزار تومان و دلار با 2 تومان افزایش 4007 تومان معامله شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۵    
نخست وزیر صهیونیست ها که رژیم تحت امرش در سال های گذشته از جمله حامیان اصلی گروه های تروریستی در سوریه از جمله داعش بوده، روز یکشنبه از تصمیم آمریکا برای تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۵    
برخی تحلیلگران انتظار دارند آمریکا اقدام به محدود ساختن حمل و نقل نفت ایران در منطقه خلیج فارس کند و تلاش نماید متحدان عرب خود به ویژه عربستان، امارات و مصر را برای فشار به ایران وارد بازی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۵    
در بازار امروز خودرو پراید 111 با افزایش 700 هزار تومانی با قیمت 24 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۵:۳۰    
آنچه وینشتاین را از دیگر متجاوزین جدا ساخته این است که او زمانی که قدرت بسیار زیادی داشته، زنان زیادی را به دام انداخته بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۵    
سرهنگ یاراحمدی به عنوان سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ منصوب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۰    
آژانس بین المللی انرژی پیش بینی کرد که بازار جهانی نفت در سال آینده میلادی به توازن می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۵    
بیماری سپسیس یا عفونت خونی، واکنش مرگبار بدن به عفونت است که در بافت ها و اندام بدن کمین می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۵    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، گفت: ایران می تواند به حذف سل تا سال 2030 دست پیدا کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۰    
پس از بازی سیستماتیک و رونمایی از دفاع سرسخت تیم وینفرد شفر روبروی فولاد خوزستان، دیسیپلین این پیرمرد آلمانی تحسین همگان را برانگیخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۰    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل گفت: نمایندگان رسمی هم حدود 12 ماه است که بیش از ظرفیت، ثبت نام کرده اند اما نمی توانند خودرو را به مشتری تحویل دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۵:۳۵    
نخست وزیر انگلیس و صدراعظم آلمان در یک گفت وگوی تلفنی بر ضرورت همکاری جامعه بین المللی برای مقابله با برنامه موشکی ایران تأکید کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۵:۳۰    
خزانه داری آمریکا در پاسخ به این ادعا که سپاه سازمانی تروریستی معرفی شده، پاسخ می دهد: وزارت خارجه (آمریکا)، سپاه پاسداران را به عنوان اف تی او (سازمان تروریستی خارجی) معرفی نکرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۵:۳۰    
رشوه سعودی ها آنقدر برای مقامات آمریکایی ارزش دارد که ترامپ حاضر شده است تمام اعتبار خود و کشورش را زیر سوال ببرد تا دل شاهزاده های سعودی را به دست آورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۵:۲۵    
فضای مجازی یک موهبت است که نمی توانیم از این موهبت استفاده نکنیم. البته فضای مجازی نیازمند درمان اورژانسی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۰    
آرسن ونگر سرمربی آرسنال بعد از شکست تیم خود در مقابل واتفورد ابراز ناامیدی از وضعیت فعلی تیم خود داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای هوا در نوار شمالی کشور خبرداد وگفت: برای این منطقه به علت استقرار سامانه بارشی ،بارش به صورت رگبار پیش بینی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۵    
پیونگ یانگ در اقدامی جدید استرالیا را به "وقوع فاجعه" تهدید کرده است. کره شمالی همچنین آمریکا و کره جنوبی را نیز تهدید کرده است که به تلی از خاکستر تبدیل می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۰    
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: 85 مورد استاندارد خودرو که از دی ماه سال آینده اجباری می شود شامل تولید داخل و خودروهای وارداتی است و به یقین از این تاریخ ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۵    
معاون اقتصادی رییس جمهور تاکید کرد: ما باید به سمت موافقتنامه ترجیحی و حتی تجارت آزاد حرکت کنیم و تسهیل در صدور ویزا و حتی لغو روادید می تواند به همکاری کمک کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۵    
آذری جهرمی گفت: نباید این خیال را داشت که فضای مجازی مخرب فرهنگی است بلکه فضای مجازی تقویت کننده و ترویج دهنده فرهنگ است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۰    
اعضای کمیته فنی تیم فوتبال استقلال فردا تشکیل جلسه می دهند تا در خصوص برخی مسائل بحث و تبادل نظر نمایند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در حالی که 27 میلیون و 510هزار واحد مسکونی در کشور وجود دارد، در ایران 24 میلیون و 196 هزار خانوار داریم که بر این اساس، باید تقاضا را تقویت کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۵    
قهرمان دو دوره قبلی تور دوچرخه سواری ایران می گوید، با وجود اینکه تیم شهرداری تبریز اول شد اما وضعیت نابسامانی دارد و رکابزنان در سال 2017 هزار تومان هم حقوق دریافت نکرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۵    
سلطانی نژاد گفت: تضمین کیفیت و تجارت مدرن از خصیصه های بورس کالاست. بازارهای مدرن فرصت بهتری را برای تجارت در اختیار تجار قرار می دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۰    
تیم فوتبال نساجی قائمشهر روز 28 مهر در جام حذفی به مصاف استقلال می رود و این در حالی است که این تیم فردا در رقابت های لیگ دسته اول به میدان می رود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد می شود کمیته ای ذیل کمیسیون های شورای شهر تشکیل شود تا واگذاری های کمتر از یک میلیارد تومان را در این کمیته بررسی کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۰    
تیم ملی پاراتکواندو ایران که قرار بود برای شرکت در رقابتهای جهانی امروز عازم لندن شود، به دلیل عدم دریافت ویزا از سفارت انگلستان این سفر در هاله ای از ابهام قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۰    
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که توافق هسته ای به صورت مکرر توسط آمریکا نقض می شود، گفت: کشورهای 1+5 مخالف اقدامات آمریکا هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۰    
آمریکا برای برگزاری المپیک زمستانی 2026 یا 2030 اعلام آمادگی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۰    
وزیر بهداشت، کاهش 15 درصدی نمک و کاهش 12 درصدی قند در نوشیدنی های صنعتی را از جمله اهداف وزارت بهداشت در حوزه غذا تا سال 2018 دانست و تاکید کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۵    
سرپرست فدراسیون والیبال با اشاره به دلیل تغییر نام لیگ جهانی به لیگ ملل گفت: ایران اولویت اول برای میزبانی مرحله نهایی این رقابت هاست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۵    
رئیس کل دادگستری استان تهران آخرین وضعیت پرونده مرتبطین با گروهک ترویستی داعش را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۰    
رئیس جمهوری آمریکا گفته است که احتمالا به دنبال مذاکره با کره شمالی درباره برنامه تسلیحات اتمی این کشور است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۰    
قهرمان جوانان جهان و دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی 2015 لاس وگاس پس از دوران ناکامی خود، حالا روند رو به رشدی را در پیش گفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۰    
کره شمالی در واکنش به اظهارات و پیام های توییتری خصمانه رئیس جمهور آمریکا، وی را تاجر جنگ و برهم زننده صلح نامید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۰    
دانشگاه صنعتی شریف با برپایی مراسمی باشکوه که با حضور خانواده پروفسور مریم میرزاخانی برگزار می شود، یاد و خاطره این دانشمند فقید را گرامی خواهد داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۰    
رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: فقط در چارچوب مواردی مانند پروتکل الحاقی که متعهد هستیم، عمل می کنیم آن هم تا زمانی که برجام هست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۰    
رئیس اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق با بیان اینکه روابط اقتصادی ایران و عراق همپای روابط سیاسی و امنیتی پیش نرفته است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۵    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت بسته ماندن مرز بین ایران و عراق در بخش کردستان، مسئولان باید تدابیر دیگری را برای صادرات محصولات کشاورزان کردستان ایران بیندیشند تا دود آن به چشم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۵    
برخورد جدی سرمربی استقلال با بازیکن خاطی تیمش باید سرلوحه کار مربیان جوان ایرانی قرار گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در خصوص وضعیت نیروی کار در شهرداری تهران گفت: در حال حاضر شهرداری تهران با تورم شدید نیرو روبروست به گونه ای که برای حدود 18 هزار پست سازمانی بیش از 3 برابر ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۵    
به گزارش تابش کوثر به نقل از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور، هم اکنون بزرگراه زین الدین به سمت غرب از شیان تا خیابان پاسداران و در ادامه ازبزرگراه حکیم به سمت شرق از بزرگراه باکری تا بزرگراه کردستان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۵    
قرعه کشی لیگ برتر فوتبال بانوان انجام و در هفته اول این رقابت ها دربی اصفهان برگزار خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۰    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از برگزاری جلسه اعضای شورای شهر با رئیس مجلس در روز چهارشنبه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۵    
مردم قرقیزستان امروز یکشنبه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به پای صندوق رای رفتند و گمان نمی رود هیچ یک از نامزدها بتوانند اکثریت آراء را به دست آورند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۰    
سرمربی پاری سن ژرمن تیمش را شایسته پیروزی برابر دیژون دانست و تاکید کرد که هدف PSG در فصل جاری قهرمانی در لیگ قهرمانان و لیگ فرانسه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۰    
پرداخت 121 میلیون دلار سود اوراق قرضه ای که شرکت نفتی دولتی PDVSA ونزوئلا قرار بود پنج شنبه هفته گذشته پرداخت کند، به تاخیر افتاد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۵    
قیمت فروش گادوین منشا مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال پرسپولیس از سوی یک روزنامه عربستانی اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۰    
نمایندگان کشورمان در روز دوم رقابت های کشتی آزاد پیشکسوتان قهرمانی جهان صاحب 6 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۱۵    
دفتر نخست وزیری ترکیه از به تأخیر افتادن سفر بنعالی ییلدیریم به بغداد خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۱۰    
سرمربی یوونتوس بعد از شکست برابر لاتزیو به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت و نداشتن تمرکز را دلیل اصلی شکست دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۷:۲۵    
قائم مقام وزیر نیرو در امور بین الملل گفت: در حال حاضر وزارت نیرو 70 پروژه بزرگ توسط بخش خصوصی در کشورهای مختلف در دست اجرا دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۶:۳۰    
با کوتاه تر شدن روزها در فصل پاییز افراد فرصت کمتری برای حضور در فضاهای باز و تامین ویتامین D مورد نیاز بدنشان دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۶:۰۰    
مجسمه جهان پهلوان تختی در موزه آکادمی ورزش آمریکا، او وقتی دید دستِ کُشتی گیر آمریکایی آسیب دیده، با یک دست کشتی گرفت؛این مجسمه با یک دست ساخته شدتا تاریخ او را فراموش نکند.