شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 3 آذر 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 آذر 1396 تابش کوثر 2 آذر 1396 تابش کوثر 3 آذر 1396 تابش کوثر 4 آذر 1396 تابش کوثر 5 آذر 1396 تابش کوثر 6 آذر 1396 تابش کوثر 7 آذر 1396 تابش کوثر 8 آذر 1396 تابش کوثر 9 آذر 1396 تابش کوثر 10 آذر 1396 تابش کوثر 11 آذر 1396 تابش کوثر 12 آذر 1396 تابش کوثر 13 آذر 1396 تابش کوثر 14 آذر 1396 تابش کوثر 15 آذر 1396 تابش کوثر 16 آذر 1396 تابش کوثر 17 آذر 1396 تابش کوثر 18 آذر 1396 تابش کوثر 19 آذر 1396 تابش کوثر 20 آذر 1396 تابش کوثر 21 آذر 1396 تابش کوثر 22 آذر 1396 تابش کوثر 23 آذر 1396 تابش کوثر 24 آذر 1396 تابش کوثر 25 آذر 1396 تابش کوثر 26 آذر 1396 تابش کوثر 27 آذر 1396 تابش کوثر 28 آذر 1396 تابش کوثر 29 آذر 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۵    
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اقدامات جمعیت هلال اهمر در مناطق زلزله زده گفت: توزیع بسته های غذایی 72 ساعته تا پایان هفته در همه مناطق زلزله زده نهایی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۰:۲۲    
زلزله ای به بزرگی 4.5 ریشتر دقایقی پیش حوالی سرپل ذهاب استان کرمانشاه را لرزاند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۶:۰۲    
به گزارش تابش کوثر،آیا می خواهید که مریخ را از نزدیک مشاهده کنید و سفری به این سیاره ی جذاب و پر ماجرا داشته باشید ؟ می خواهیم جایی را در شمال شرقی اتیوپی به شما دوستان معرفی کنیم که شباهت بسیار ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۲:۳۲    
محققین دانشگاهی در کانادا به تازگی توانسته اند میزان ادرار در استخرهای عمومی را تخمین بزنند, نتایج به دست آمده از این تحقیق اصلا جالب نیست!
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۲:۴۲    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی، برنامه هسته ای نظامی رژیم صهیونیستی را منبع نگرانی اصلی ملت های منطقه و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی خواند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۱:۳۰    
رئیس مجلس، وقوع حادثه انفجار تروریستی در مسجد العریش و جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی از نمازگزاران مسلمان مصری را به رئیس مجلس نمایندگان این کشور تسلیت گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۹:۵۱    
روسیه، ایران و ترکیه با ارسال نامه مشترکی به دبیر کل سازمان ملل متحد و ارسال متن بیانیه مشترک روسای جمهور سه کشور در مورد سوریه که روز پنجشنبه در سوچی به تصویب رسید ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۹:۳۶    
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ادامه امدادرسانی نیروهای ارتش در مناطق زلزله زده غرب کرمانشاه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۵:۰۳    
سردار حاج قاسم سلیمانی برای صاحب منزلی که ایشان در خلال عملیات آزادسازی البوکمال، از آن منزل به عنوان مقر استفاده کردند، نامه طلب حلالیت نوشتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۴:۰۰    
غذاهای غنی از منیزیم برای سلامت سلولی و بیش از 300 عملکرد بیوشیمیایی در بدن ضروری است. متاسفانه، حدود 80 درصد از آمریکایی ها کمبود منیزیم دارند و اکثریت قریب به اتفاق آن ها این موضوع را نمی دانند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۳:۰۰    
سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا به میزبانی ایران از تیم های عربستانی و اماراتی رای داد تا دیگر بازی های نمایندگان ایران در کشور سوم برگزار نشود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۲:۰۰    
وقتی برای مدتی طولانی می نشینید، فلکسور یا خم کننده های لگن تان سفت شده و عضلات متضاد، یعنی اکستانسور یا باز کننده های لگن، کش آمده و ضعیف تر می شوند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۳:۳۳    
رئیس جمهور آمریکا به همتای ترکیه ای خود اطمینان داده است که واشنگتن دیگر هیچ سلاحی را در اختیار گروه های پ ک ک و پی وای دی قرار نخواهد داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۳:۰۷    
وزیر امور خارجه ایران در توئیتی به زبان عربی حادثه تروریستی امروز در مصر را به شدت محکوم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۲:۱۸    
هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) مصری با هدف قرار دادن مواضع عاملان حمله تروریستی به مسجدی در شبه جزیره سینا، 15 تروریست را به هلاکت رساندند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۲:۱۲    
هواپیمای شرکت هوایی ترکیه که از استانبول به مقصد فرانکفورت پرواز کرده بود به دلیل وضعیت جسمانی کاپیتان هواپیما در فرودگاه نیکولا تسلا بلگراد فرود اضطراری کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۱:۴۸    
برخی گزارش ها از تخلیه ایستگاه متروی میدان آکسفورد در لندن خبر می دهند. نیروهای مسلح پلیس، در صحنه حضور دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۱:۴۸    
قدمگاه های امام رضا (ع) در کشورمان به احتمال زیاد به 70 تا 75 منطقه می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۰:۱۲    
جوان تهرانی سوار بر خودروی میلیاردی اش در آبادان اقدام به کلاهبرداری های میلیاردی زد و به پایتخت بازگشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۰:۰۶    
پژوهش حاضر با هدف بررسی علل گرایش به رفتارهای پرخطر در دانش آموزان پسر دبیرستانی شهر تهران انجام شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۹:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه ایران به ولیعهد ماجراجوی سعودی توصیه کرد اینک که به فکر الگوبرداری از مشی و رفتار دیکتاتورهای معروف منطقه افتاده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۹:۱۲    
یک کارشناس برنامه ریزی شهری گفت: تلفات جاده ای ایران هر 10 روز معادل یک زلزله 7.3 ریشتری و مشابه زمین لرزه اخیری است که استان کرمانشاه را لرزاند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۸:۵۷    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گفت:مشکل بررسی کیفیت بنزین این بوده که تولید کننده، عرضه کننده و حتی ارزیابی کننده بنزین، شرکت ملی پالایش و پخش است و یک رگولاتوری مستقل وجود ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۸:۵۴    
سخنگوی وزارت خارجه ایران اقدام تروریستی صبح امروز (جمعه) در شهر العریش مصر را به شدت محکوم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۵۷    
رسانه های خارجی از کشته و زخمی شدن 165 نفر در حمله به مسجدی در سیناء مصر خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی گسترش فولاد به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۵۴    
معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: ما در انتظار روزی هستیم که حاکمیت رژیم شیطانی آمریکا به عنوان جنایتکار جنگی با اشد مجازات روبه رو شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۵۱    
هرچند شاید بررسی اپلیکیشن های روی گوشی رانندگان شاغل در اسنپ بر اساس مجوزی باشد که این رانندگان به مجموعه داده اند، مگر می شود برای کاوش در حریم دیگران حد و مرز گذاشت؟
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۸    
به گزارش تابش کوثر ، حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران که در مصلی بزرگ تهران برگزار شد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۵    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی تأکید کرد این نهاد دیده بان هسته ای سازمان ملل به تمامی اماکن مورد نیاز در ایران دسترسی داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۵    
مهاجم بارسلونا برای چهارمین بار توانست کفش طلای اروپا را به دست بیاورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۲    
نیروهای الحشد الشعبی، یگان های ارتش و پلیس فدرال عراق عملیات رسول الله خاتم النبیین (ص) را با هدف پاکسازی صحرای مشترک میان صلاح الدین، موصل و الانبار آغاز کردند و موفق شدند 56 روستا را آزاد کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۸    
به گزارش تابش کوثر علی کورانی فر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ساعت 2 بامداد امروز زمین زلزه ای به بزرگی 4.3 ریشتر در شهرستان بروجرد به وقوع پیوست. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۸    
معاون سابق پژوهشی وزیر علوم اظهار کرد: طبق هماهنگی هایی که بین وزارت علوم و سازمان بیمه شده است پژوهشگران دیگر موظف به پرداخت حق بیمه نخواهند بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۵    
رئیس مجلس گفت: اکنون که داعش از میان رفته، آمریکایی ها می خواهند ماجرای جدیدی درست کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سه ساله شدن هنرستان ها و رشد ثبت نام در شاخه فنی و حرفه ای از نیاز به 16 هزار و 600 هنرآموز و 20 هزار استادکار برای سال تحصیلی آیند
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۳۹    
رییس فدراسیون بسکتبال ایران به دلیل بازنشستگی از سمت خود استعفا داد. مشحون تنها رئیس فدراسیونی بود که اسکار جهانی بسکتبال داشت و تیم ملی با او صاحب موفقیت های زیادی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۳۰    
کارشناس هواشناسی: با توجه به ناپایداری های اخیر در کشور و سرد شدن هوا، دمای هوا در غرب کشور و مخصوصا استان کرمانشاه و شهر های زلزله زده در شب های آینده به 10 درجه زیر صفر خواهد رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۲۴    
معاون امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به قدرت، اقتدار و تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در منطقه و افزایش محبوبیت و قدرت دفاعی کشورمان در سطح بین الملل ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۲۴    
رصد مرکز ملی فضای مجازی از فعالیت کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام نشان می دهد که بالغ بر 678 هزار کانال فارسی در این شبکه ثبت شده و کاربران روزانه 2میلیارد بازدید از این کانالها دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۸:۰۰    
یکی از نویسندگان کهنه کار نشریات انگلیس با بیان اینکه دیگر آمریکا نیست که وضعیت را در خاورمیانه مشخص می کند ...