یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۰Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 28 آذر 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 آذر 1396 تابش کوثر 2 آذر 1396 تابش کوثر 3 آذر 1396 تابش کوثر 4 آذر 1396 تابش کوثر 5 آذر 1396 تابش کوثر 6 آذر 1396 تابش کوثر 7 آذر 1396 تابش کوثر 8 آذر 1396 تابش کوثر 9 آذر 1396 تابش کوثر 10 آذر 1396 تابش کوثر 11 آذر 1396 تابش کوثر 12 آذر 1396 تابش کوثر 13 آذر 1396 تابش کوثر 14 آذر 1396 تابش کوثر 15 آذر 1396 تابش کوثر 16 آذر 1396 تابش کوثر 17 آذر 1396 تابش کوثر 18 آذر 1396 تابش کوثر 19 آذر 1396 تابش کوثر 20 آذر 1396 تابش کوثر 21 آذر 1396 تابش کوثر 22 آذر 1396 تابش کوثر 23 آذر 1396 تابش کوثر 24 آذر 1396 تابش کوثر 25 آذر 1396 تابش کوثر 26 آذر 1396 تابش کوثر 27 آذر 1396 تابش کوثر 28 آذر 1396 تابش کوثر 29 آذر 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۹:۲۷    
در داد و ستدهای روز جاری، شاخص کل بورس رشد خیره کننده یک هزار و 307 واحدی را ثبت کرد و توانست رکورد جدیدی را به ثبت رساند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۳    
معامله گران بورس تهران نظاره گر ثبت رکورد جدید برای شاخص کل بورس تهران بودند که به تبع رشد قیمت جهانی فلزات و نفت خام بود. شاخص کل بورس هم به 96 هزار و 816 واحد رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۵    
به تازگی برای حل و فصل مشکلات اصلی گمرکی میان و عراق توافقات جدیدی صورت گرفته است که بر این اساس از این پس اقلام غذایی و لبنی ایران نیز با ارائه گواهی های تائید صلاحیت دستگاه های مبدأ ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۴۱    
پاییز کم بارش امسال باعث کاهش 22 درصدی حجم ورود آب به سدهای کشور شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۲    
کبد چرب، بیماری شایعی در جامعه است و در نتیجه ی بسیاری از بیماری ها و یا حالت های تغذیه ای در بدن ایجاد می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۵۰    
متخصص طب فیزیکی با بیان اینکه خواب رفتگی انگشتان دست هنگام استفاده از تلفن یا انجام کارهای دستی یا در موارد شدیدتر در زمان خواب، نشانه ای از بیماری تونل مچ دستی است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۴    
یک منبع آگاه با تکذیب خبر توقف پروازهای امارات به ایران گفت: قرار است با تصمیم سازمان هواپیمایی کشوری سهم پروازهای شرکت های هواپیمایی اماراتی به ایران کاهش یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۰:۱۴    
به گزارش تابش کوثر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بیژن زنگنه گفت: ابهاماتی درباره سخنان رئیس جمهور در زمینه نحوه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل مطرح شد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۰:۱۴    
مجمع عمومی سازمان ملل به قطعنامه حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین رأی می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۰:۱۱    
رئیس جمهور گفت: خطای رییس جمهور آمریکا در اعلام انتقال سفارت این کشور به قدس شریف، مسلمانان را در موضوع قدس و فلسطین متحدتر کرد و مساله قدس که در سالهای اخیر به خاطر معضل تروریسم در منطقه تا حدی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۰:۰۸    
رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که 1000 روز از کشتار مردم یمن و ارتکاب جنایت سعودی می گذرد و در مقابل، ملت یمن 1000 روز در برابر این جنایت مقاومت کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۲۲:۵۳    
معاون عمرانی استانداری تهران از افزایش ساعت طرح زوج و فرد تا ساعت 24 امشب خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۵:۰۸    
وزیر امور خارجه فرانسه بعد از دیدار با مقامات آمریکایی در واشنگتن مدعی شد پاریس و واشنگتن مصممند فشارها بر ایران به دلیل برنامه موشک بالستیک تهران را افزایش دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۵:۰۸    
پنجره نقل و انتقالات نیم فصل از امروز به طور رسمی باز شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۵:۰۵    
منابع خبری یمن از شلیک یک فروند موشک بالستیک برکان2 اچ به سمت کاخ الیمامه در ریاض خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۵۳    
سرلشکر باقری گفت: نفوذ ایران در منطقه غرب آسیا موقعیت دشمنان اسلام و انقلاب را به خطر انداخته است، لذا آنها می خواهند با ایجاد فتنه در جهان اسلام جلوی این نفوذ را بگیرند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۵۰    
نماینده رشت در مجلس خواستار عذرخواهی رسمی وزیر جهاد کشاورزی از کشاورزان و شالی کاران گیلانی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۵۰    
یک شرکت ژاپنی قصد دارد با جمع آوری 90 میلیون دلار سرمایه زیربنای لازم برای احداث یک بیلبورد تبلیغاتی در ماه را فراهم کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۴۷    
گروه صنعتی ایران خودرو 12 محصول خود را گران کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۴۱    
معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه حتی به مستأجران زلزله زده در کرمانشاه نیز 5 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده که می توانند کانکس بخرند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۳۸    
محققان در پارک علم و فناوری فارس موفق شدند پیش داروی سرطان را از نوعی گیاه تولید کنند که برای درمان سرطان کاربرد دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفیر سوئیس در تهران در اعتراض به اقدام سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد به وزارت امور خارجه احضار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۳۲    
وزیر علوم با تاکید بر اینکه وضعیت دانشجویان بورسیه معلوم شد گفت: تعدادی از این افراد جذب دانشگاه ها شده اند در بررسی هستیم تا وضعیت مابقی دانشجویان بورسیه را نیز برای جذب مشخص کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۲۰    
قیمت هندوانه در نزدیکی شب یلدا به بیش از 2000 تومان رسیده است، هر چند که این قیمت کمتر از نرخ مصوب تعیین شده است اما جالب اینجاست که این محصول تا دو روز پیش کمتر از کیلویی هزار تومان فروخته می شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۱۴    
در بازار امروز - سه شنبه - سکه تمام طرح جدید و دلار آمریکا در شیب صعودی قرار گرفته است و به ترتیب یک میلیون و 394 هزار تومان و 4195 تومان فروخته می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۰۲    
نیویورک تایمز به تازگی خبری را منتشر کرد که ژست ولیعهد سعودی مبنی بر اهتمام وی برای مبارزه با فساد اقتصادی فرو ریخت و نشان داد که وی نیز همانند دیگر شاهزادگان سعودی در زمره مفسدان اقتصادی قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۵۰    
رژیم صهیونیستی، یک دختر فلسطینی را به اتهام ضرب و شتم و توهین به نظامیان صهیونیست بازداشت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۴۴    
معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: امروز همزمان با افتتاح هزارمین مدرسه برکت، موافقت نامه ساخت یک هزار مدرسه دیگر نیز با آموزش و پرورش مبادله شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۳۲    
با وجود این که برخی مدیران ارشد دولت احتمال حذف 30 میلیونی یارانه بگیران را با توجه به منابعی که در لایحه بودجه سال آینده تعیین شده تایید نکردند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۲۹    
ایران خودرو در جدیدترین بخشنامه خود به نمایندگی های فروش این شرکت، قیمت 17 محصول خود را بین 300 هزار تومان تا یک میلیون و 200 هزار تومان افزایش داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۲۶    
پاول دوروف مؤسس تلگرام با انتشار پستی توئیتری اختلال شب گذشته تلگرام را تایید کرد و گفت درصدد رفع این مشکل است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۲۳    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد: مشتاقان سفر زیارتی عتبات می توانند از 30 آذر با مراجعه به سامانه جامع عتبات برای اعزام به این سفر زیارتی ثبت نام کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۷    
هفت داعشی که قصد انجام عملیات تروریستی در شهر های کازان و سن پترزبورگ را داشتند توسط نیرو های امنیتی روسیه دستگیر شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۴    
یک مقام مسئول با بیان اینکه پرورش لاکچری گوساله در کشور حقیقت ندارد، گفت: برخورد با این تخلف در دست پیگیری است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۱    
در پی امضای تفاهم نامه همکاری بین گمرک جمهوری اسلامی ایران و شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سهمیه واردات پوشاک و کالای همراه مسافر مناطق آزاد هفت گانه کشور تا پایان سال 96 اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۰۸    
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: حذف کنکور یک فرآیند تدریجی است و یک شبه و یک ساله نمی توان این فرآیند را عملیاتی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۰۵    
پایگاه اطلاع رسانی دولت طی اخباری رسما اعلام کرد قیمت بنزین در سال 97 به 1500 تومان می رسد و یارانه به 42 میلیون نفر از مردم تعلق خواهد گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۵۰    
معاون فنی و عمرانی استانداری تهران ضمن دعوت از رسانه ها به پرهیز از گمانه زنی گفت: تعطیلی مدارس تهران قطعی نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۴۷    
رئیس جمهور گفت: همه باید مطیع قانون باشیم؛ حقوق شهروندی یعنی همه طبق قانون عمل کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۲    
3 نفر سارق شب رو که همانند مارمولک از ساختمان های لوکس بالا رفته و پس از عبور از طریق پنجره نما و با علم به حضور صاحبخانه، اقدام به سرقت فرش های ابریشم، طلاجات و نقره جات می کردند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۲۹    
معلمان خشمگین و شهروندان کُرد برای دومین روز متوالی علیه دولت منطقه کردستان تظاهرات کردند و خواستار انحلال این دولت شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۲۰    
رسول خادم با کسب حداکثر آرا برای 4 سال دیگر رئیس فدراسیون کشتی ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۸    
سعودی ها از نزدیک شدن کشور قطر به ایران و ایجاد تفاهم نامه های ورزشی نگران و عصبی به نظر می رسند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۵    
سردار آزمون بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال در دیدار با امام جمعه گنبدکاووس، دیدار با رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی را دو آرزوی بزرگ خود در زندگی عنوان کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۵۳    
شبکه اجتماعی اینستاگرام با آزمایش یک قابلیت جدید برای تعداد محدودی از کاربرانش، قصد دارد کاربران را به پست های لایک شده توسط دوستانشان مرتبط سازد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۵۰    
مسئولان ورزش عربستان در تازه ترین اقدامات خود به حمایت از فدراسیون عراق پرداخته و تلاششان را برای رفع محرومیت این تیم جهت بازی در خاک خودش آغاز کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۲۹    
قیمت انواع آجیل برای مراسم شب یلدا در بازار تهران اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۷    
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به وقوع برخی کلاهبرداری ها با جعل عنوان پلیس گفت: شهروندان مراقب پلیس های قلابی باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۰۲    
امروز هوای تهران برای ششمین روز متوالی در وضعیت آلوده قرار دارد و شاخص آلودگی روند صعودی دارد. در حال حاضر شاخص آلودگی_هوا در شرایط ناسالم برای همه گروههای حساس قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۵۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: برداشت 200 میلیون دلاری از صندوق توسعه ملی در نشست سران قوا مطرح شد و رهبر معظم انقلاب اذن انجام آن را دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۵۰    
رئیس مجلس با تکذیب افزایش 70 درصدی حقوق نمایندگان مجلس در لایحه بودجه، گفت: کسانی که آن زمان پوپولیسم را تقبیح می کردند، امروز خودشان گرفتار یک پوپولیسم جدید نشوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۴۱    
طبق لایحه بودجه سال 97 ، دولت در نظر دارد به 10 گروه یارانه نقدی بپردازد که سرجمع آنها حدود 42 میلیون نفر خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۳۵    
مدیرعامل سازمان میادین، میوه و تره بار گفت: انار، هندوانه و دیگر نوبرانه های شب یلدا با قیمت مصوب و به اندازه کافی در 244 نقطه پایتخت در اختیار مردم قرار می گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۲۹    
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری نمی تواند همه خودروها را مجهز به فیلتر آلودگی کند یا خودروهای غیر استانداری که باعث آلودگی می شود را از چرخه شهر خارج کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۲۹    
شاخص آلودگی هوای تهران تا این لحظه 153 اعلام شده است و شاخص بالای 150 به معنی هشدار است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۲۶    
وزارت خارجه ترکیه در واکنش به وتوی قطعنامه شورای امنیت درباره قدس توسط آمریکا، گفت این نشان دهنده انزوای واشنگتن است اما انفعال شورای امنیت دربرابر این اقدام نیز غیرقابل قبول است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۲۶    
در پی انتشار گزارشاتی از رسوایی اخلاقی گروهی از نمایندگان و سیاستمداران آمریکایی، یک قاضی ارشد آمریکا نیز به اتهام آزار جنسی 15 زن مجبور به کناره گیری از سمت خود شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۲۳    
معاون وزیر خارجه آمریکا خواستار ارسال کمک های غذایی به یمن شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۱۷    
رئیس جمهور ترکیه و نخست وزیر انگلیس تلفنی درباره قدس و جلسه شورای امنیت گفت وگو کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۱۴    
پرونده تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان پس از گذشت یکسال به سرانجام رسید و رقم نجومی 15 هزار میلیارد تومانی را به نام خود ثبت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۱۱    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی، ممنوعیت تردد کامیون و محدودیت تردد بر اساس طرح زوج و فرد در شهرهای تهران، اصفهان، تبریز ...