یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۶Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 25 آذر 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 آذر 1396 تابش کوثر 2 آذر 1396 تابش کوثر 3 آذر 1396 تابش کوثر 4 آذر 1396 تابش کوثر 5 آذر 1396 تابش کوثر 6 آذر 1396 تابش کوثر 7 آذر 1396 تابش کوثر 8 آذر 1396 تابش کوثر 9 آذر 1396 تابش کوثر 10 آذر 1396 تابش کوثر 11 آذر 1396 تابش کوثر 12 آذر 1396 تابش کوثر 13 آذر 1396 تابش کوثر 14 آذر 1396 تابش کوثر 15 آذر 1396 تابش کوثر 16 آذر 1396 تابش کوثر 17 آذر 1396 تابش کوثر 18 آذر 1396 تابش کوثر 19 آذر 1396 تابش کوثر 20 آذر 1396 تابش کوثر 21 آذر 1396 تابش کوثر 22 آذر 1396 تابش کوثر 23 آذر 1396 تابش کوثر 24 آذر 1396 تابش کوثر 25 آذر 1396 تابش کوثر 26 آذر 1396 تابش کوثر 27 آذر 1396 تابش کوثر 28 آذر 1396 تابش کوثر 29 آذر 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۵۲    
رئیس جمهور قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مجمع مقامات مالیاتی کشورهای اسلامی را به وزارت امور اقتصادی ودارایی ابلاغ کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۲:۱۶    
نشست فوق العاده کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی فردا با سخنرانی رئیس مجلس انجام می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۱:۴۰    
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در نامه ای به رئیس دفتر حافظ منافع آمریکا در ایران نسبت به تصمیم ترامپ درخصوص قدس شریف واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۲۸    
طرح زوج و فرد و طرح ترافیک فردا(یکشنبه) در تهران به دلیل افزایش آلودگی هوا تا ساعت 19 ادامه دارد. همچنین تردد در محدوده زوج و فرد در این روز، مستلزم داشتن طرح ترافیک است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۱:۳۵    
به گزارش رسانه تابش کوثر حضرت آیت الله گرامی از مراجع عظام تقلید و مبارزین بارز همراه امام خمینی (ره) در سرنگونی رژیم شاهنشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی تحت عمل جراحی قرار گرفت . ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۵:۴۸    
مسؤولان عربستانی اعلام کردند که زنان در این کشور می توانند همانند مردان برای اخذ گواهینامه رانندگی موتورسیکلت و کامیون اقدام کرده و موتور سیکلت و کامیون نیز برانند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۵:۴۵    
رییس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه و اتوسرویس و توقفگاه و پارکینگ تهران ضمن اعلام تعرفه های کارواش، تاکید کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۵:۳۹    
رئیس جمهموری ترکیه هشدار داد مسلمانان باید آماده دفع حملاتی باشند که اتحاد آنها را هدف قرار داده و به نفع رژیم صهیونیستی و تروریسم است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۵:۳۳    
صفحه اینستاگرام منتسب به سردار قاسم سلیمانی بسته و از دسترس کاربران خارج شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۵:۳۰    
مهدی طارمی در فصل منتهی به جام جهانی محرومیتی را پذیرفت که شاید برای او گران تمام شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۵    
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: نتایج بررسی درخواست کسر خدمت و معافیت از سربازی ایثارگری 10 بهمن اعلام می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۲    
به دلیل اجرای طرح توسعه، سرویس adsl مخابرات استان تهران، فردا یکشنبه 26 آذرماه دچار اختلال می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۹    
یک متخصص تغذیه گفت: مکمل هایی وجود دارد تا به خوبی جلوی اشتها را بگیرد و از اضافه وزن پیشگیری کند؛ این مکمل ها ترکیباتی خاص به صورت قرص های گیاهی قابل تهیه و مصرف هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۳۹    
معاون رفاه اجتماعی وزارت رفاه گفت: ایران کشوری است که کد ملی را در تمام سازمان ها به رسمیت می شناسد و با توجه به این ظرفیت آمادگی داریم که درآمد خانوارها را شناسایی کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۲۴    
مهران غفوریان گفت: از کسانی که برایم شایعه خودکشی، اعتیاد و ترساندن مردم با اسلحه قلابی را ساختند، نمی گذرم؛ این افراد با شایعات شان خانواده مرا آزار دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۸    
زمین لرزه 7 ریشتری اندونزی 3 کشته برجا گذاشت و صدها خانه را ویران کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۲    
اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه به منظور بررسی لایحه بودجه سال 97 کل کشور و رفع ابهامات مربوط به بودجه اشتغال زایی در سال 97 با وزیر کار نشست خواهند داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۳    
سخنگوی أنصارالله یمن با بیان اینکه جنگ علیه یمن، اساسا یک جنگ آمریکایی است، گفت: نیکی هیلی با نمایش اخیر خود تلاش کرد تا افکار عمومی را از مسأله قدس منحرف کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۳    
بلاتکلیفی در ثبت سفارش واردات خودرو و زمزمه تغییرات تعرفه ای سبب شده تا سایت فروش بسیاری از واردکنندگان خودرو بسته شده و دیگر، خبری از شرایط فروش متنوع نباشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۷    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر جنایت های جنگی اش در منطقه با نشان دادن یک تکه آهن، اتهامات بی پایه ای را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۴    
شرکت مخابرات ایران با انتشار جدولی تعرفه های جدید اینترنت پرسرعت این شرکت را بعد از تصویب مدل اینترنت غیرحجمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۵    
به دنبال انتقادات صورت گرفته از اقدام سایپا در افزایش قیمت تا 14 میلیون تومانی سراتو این شرکت قیمت این محصول را به نرخ های سابق بازگرداند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۲    
بورس تهران امروز در حالی شاهد جهش دوباره شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با عبور از قله 94 هزار واحدی بود که اقبال برای جمع آوری سهام شرکت های حاضر در بازار دوم باعث شد تا سهم های برخوردار از ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۶    
بالا بودن چگالی آلاینده های هوا در شهر های صنعتی و پر جمعیت نظیر تهران، کرج، اراک، اصفهان، تبریز و ارومیه، تا اواسط هفته ادامه دارد، در این مدت شهروندان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و کودکان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۸    
معاون ایمنی و پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به نقض برخی مسائل ایمنی در پاساژ علاءالدین از پلمب این پاساژ در صورت عدم توجه به اخطارهای آتش نشانی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۵    
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت:بودجه سال آینده برای حمل و نقل عمومی کشور 350 میلیارد تومان است که تهران با سهم خود فقط چند عدد اتوبوس می تواند بخرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۳    
رئیس مجلس دبا حضور در شرکت ایران خودرو گفت: صندلی خودروهای ما هم استاندارد نیست، در مسافت های طولانی کمردرد می گیریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۰    
همزمان با بازدید رئیس مجلس از ایران خودرو، خط تولید محصولات دنا پلاس توربوشارژر و پژو 207 صندوق دار اتوماتیک نیز آغاز به کار کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۲۷    
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 0.28 درصد افزایش به 1256 دلار و 44 سنت رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۲۱    
احتمال بازگشت رضا قوچان نژاد به ترکیب اصلی تیم هیرنفین هلند وجود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۸    
مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: در صورت حمایت بخش خصوصی، بودجه ورزشگاه آزادی در سال 97 افزایش پیدا می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۵    
مهاجم تیم فوتبال استقلال با حضور در باشگاه رسما قرارداد خود را با آبی ها فسخ کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۲    
انتخابات پارلمانی لبنان پس از 9 سال، ششم ماه مه (16 اردیبهشت سال آینده) برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۴۸    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بررسی بودجه آموزش و پرورش در سال 97 گفت: با این بودجه نمی توان به بحث کیفیت بخشی و نوسازی مدارس پرداخت
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۴۵    
تیم ملی فوتبال پنج نفره کشورمان با صعود به دیدار نهایی رقابت های قهرمانی آسیا، سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۴۲    
سرپرست سابق وزارت ورزش وجوانان گفت: صحبت هایی که درباره ضد فوتبال بودن گودرزی بیان می شد بیشتر فضاسازی بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۳۶    
کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا می گوید نمی تواند باور کند که فیفا به تهدید خود مبنی بر کنار گذاشتن ماتادورها از جام جهانی 2018 روسیه عمل کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۳۳    
اسامی نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۳۰    
انتخابات فدراسیون کبدی برگزار شد و اورسجی به عنوان رئیس جدید انتخاب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۲۷    
زمین لرزه ای به قدرت 6.5 ریشتر جزیره جاوه اندونزی را لرزاند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۲۱    
وزیر امور خارجه فرانسه که قرار است به زودی به آمریکا سفر کند در دیدار با مقامات این کشور درباره برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) نیز گفت وگو خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۲۱    
معاون سخنگوی وزارت خارجه فرانسه با استناد به گزارش سازمان ملل متحد درباره حمله موشکی ارتش یمن به عربستان سعودی، ادعاهای دولت آمریکا علیه ایران را تأیید نکرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۱۵    
گزارش مرکز آمار حاکی است ، طی سال های اخیر سهم افراد دارای تحصیلات دانشگاهی از کل بیکاران رو به افزایش بوده و طی 15 سال اخیر این سهم 4 برابر شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۱۵    
اسحاق جهانگیری درباره دلیل حل نشدن مشکلات اقتصاد گفت: با تغییر دولتها سیاستهای ما عوض می شود و رئیس جمهور جدید فکر کرده هرچه رئیس جمهور قبلی کرده همه را باید تغییر دهد و یا با تغییر یک وزیر و یا یک ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۰۶    
واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن بامداد امروز شنبه یک فروند موشک بالستیک به مرکز فرماندهی و کنترل ارتش عربستان در منطقه جیزان این کشور شلیک کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۵۷    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا باعث وحدت و همبستگی بیسشتر مسلمانان خواهد شد گفت: قطعا این موضوع به عمر ترامپ ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۵۴    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دلیل اصلی به وجود آمدن موسسات مالی اعتباری غیر قانونی را عدم نظارت دانست و گفت: مردم باید با آگاهی کامل سرمایه های خود را در بانک ها سپرده گذاری کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۳۶    
نایب رئیس مجلس در تشریح جزئیات نشست نمایندگان سران سه قوه برای حل مشکلات مؤسسات مالی گفت: تا پایان آذرماه سپرده گذارانی که در کاسپین 200 میلیون و بیشتر سپرده گذاری کردند تا 200 میلیون تومان پولشان را ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۲۴    
نائب رئیس پارلمان عراق بر ضرورت وحدت عراق مقابل لایحه تحریمی آمریکا علیه جنبش مقاومت نجباء تاکید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۲۱    
وزیر خارجه ژاپن ضمن پشتیبانی از تلاش های برای حفظ توافق هسته ای اعلام کرد ایران تاکنون کاملا به اجرای برجام پایبند بوده و هیچ گونه نقضی مشاهده نمی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۲    
خبرگزاری بلومبرگ به نقل از منابع آگاه گزارش داد که کاخ سفید در حال بررسی ممنوعیت فروش محصولات سه شرکت بویینگ ، ایرباس و جنرال الکتریک به ایران است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۹    
رئیس جمهور ترکیه با اشاره به توطئه های گسترده علیه جهان اسلام، هشدار داد از دست دادن قدس اشغالی به معنای از دست دادن مکه و مدینه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۳    
بیش از دویست و پنجاه نفر از نمایندگان مجلس آمریکا به ممنوعیت فروش هواپیما به ایران رای دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۵۱    
کشتی گیر سابق تیم ملی گفت: از جمهوری آذربایجان پیشنهاد داشتم، اما من فقط برای کشور خودم کشتی می گیرم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۴۵    
مقام های دولت آمریکا در روزهای گذشته سناتورها را از برنامه های خود درباره توافق احتمالی با عربستان سعودی برای فروش فناوری های رآکتورهای هسته ای به این کشور مطلع کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۴۲    
ضبط موسیقی مجموعه تلویزیونی پایتخت 5 به کارگردانی سیروس مقدم توسط آریاعظیمی نژاد در استودیویی در استانبول آغاز شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۳۹    
وزیر خارجه فرانسه روز دوشنبه، 18 دسامبر (27 آذرماه) برای گفت وگو درباره مسائل مختلف، از جمله ایران به واشنگتن سفر می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۳۰    
همان طور که پیش بینی می شد با توجه به باز بودن سقف سرعت در سرویس های قبلی اینترنت و محدود شدن سرعت در خدمات جدید، پس از 10 روز اجرای تعرفه جدید ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۲۷    
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر سه اتوبوس به اینترنت، کتابخانه دیجیتال مجهز هستند که در صورت مشخص شدن عملکرد آن، برای اتوبوس های دیگر از آن بهره خواهیم برد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۱۵    
یک مقام آمریکایی می گوید مقابله با ایران جزو اولویت های نخست معاون رئیس جمهور آمریکا در سفر به مصر و فلسطین اشغالی خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۰۹    
وزیر دفاع آمریکا بامداد امروز در سخنانی گفت: تشکیل ائتلاف علیه ایران دیپلماتیک خواهد بود نه نظامی.