جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۱May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 16 شهریور 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 2 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 3 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 4 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 5 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 6 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 7 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 8 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 9 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 10 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 11 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 12 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 13 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 14 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 15 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 16 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 17 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 18 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 19 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 20 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 21 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 22 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 23 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 24 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 25 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 26 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 27 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 28 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 29 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 31 شهریور 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۷:۲۷    
واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و همچنین بازنشر کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص) در نشریه فکاهی شارلی ابدو چاپ پاریس از سوی مراجع تقلید، مسلمانان سراسر دنیا و حتی در فضای مجازی ادامه دارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۷:۲۷    
سردار فروتن می گوید: کشتارها بسیار جدی بود. برخی می گفتند چهارصد نفر، برخی می گفتند هزار نفر، اما خود من بنابر مشاهداتی که داشتم بر این باورم که از هشتصد تا هزار نفر کمتر نبود...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۵:۳۰    
یک کارشناس مسائل رسانه، با اشاره به اقدام نشریه شارلی ابدو فرانسه در توهین مجدد به پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: این اقدامات هماهنگ شده و در راستای مقابله با جریان مقاومت صورت می گیرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۴:۳۹    
مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق آباد، مسابقات فرهنگی مذهبی از عاشورا تا اربعین حسینی را برگزار می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۲:۱۸    
رئیس جمهور ترکیه در استانبول با رئیس دولت وفاق ملی لیبی دیدار کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۱:۴۸    
امام جمعه قشم گفت: اهداف و شعارهای امام حسین(ع) باید در جامعه نهادینه شود که برای تحقق آن، اهداف واقعه عاشورا باید بیش از پیش در متون مرثیه سرایی، نوحه ها و سخنرانی ها منعکس شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۰:۳۳    
رئیس جنبش خلق لبنان یکشنبه شب در گفت وگو با شبکه المیادین گفت: بندر بیروت را سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل منفجر کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۳:۲۱    
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت با قدردانی از وزارت آموزش و پرورش، معلمان، مدیران و سایر عواملی که زمینه بازگشایی مدارس را در آغاز سال تحصیلی 1400-1399 فراهم کرده اند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۳:۱۲    
رئیس قوه قضاییه گفت: اطلاعات محرمانه ای داریم که نشان می دهد آمریکا و کشورهای اروپایی حامی قاچاقچیان مواد مخدر هستند و دست شان آلوده است و برخی کشورهای منطقه نیز از ترانزیت و توزیع مواد مخدر ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۲:۴۹    
عموماً مخاطب حاضر در حسینیه ها و تکایا به قشر خاصی از جامعه محدود مانده بود اما روضه های کنار خیابان کمک کرد اقشار گوناگون جامعه خود را مخاطب عزاداری بدانند و در مقام مستمعان جدی و پا به جفت جلسات ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۲:۲۸    
پایتخت انگلیس امروز شاهد تظاهرات فعالان حامی فلسطینی بود که از حکومتشان خواستند همکاری با شرکت های اسلحه سازی رژیم صهیونیستی را که قاتل کودکان فلسطینی است، متوقف کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۱:۵۸    
جلسه درس خارج اصول آیت الله سبحانی با عنوان مبحث الفاظ (مبحث اجزاء) امروز با حضور تعداد محدودی از طلاب تشکیل شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۱:۳۴    
وزیر خارجه سوئیس در سفری که به ایران داشته است با انتشار پیامی در فضای مجازی به بزرگداشت 100 سال رابطه دیپلماتیک با ایران پرداخت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۱:۰۴    
جلسه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (مرحله دوم) عصر امروز با حضور آیت الله جنتی و سایر اعضای این هیأت برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۰:۴۹    
سفارت رژیم صهیونیستی در نیجریه از دیدار سفیر خود در این کشور با کاردار امارات متحده عربی خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۰:۲۸    
رسانه های رژیم صهیونیستی از نفوذ افراد ناشناس به یک پایگاه نظامی بزرگ در مرز با لبنان و تخلیه مقادیر بسیاری سلاح از این پایگاه خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۰:۰۴    
سازمان حشد الشعبی عراق از تدوین یک طرح ویژه برای برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) در کربلای معلی و آمادگی برای اجرای آن خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۹:۴۶    
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از تعیین شرایط برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خبر داد و گفت ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۹:۲۸    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از وزارت امور خارجه کشور خواست درباره توهین عوامل منسوب به کشورهای فرانسه و سوئد به پیامبر اکرم(ص) و قرآن کریم فقط به موضع گیری توسط سخنگوی دستگاه اکتفا ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۱    
علی نجفی خوشرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط امروز رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وزیر خارجه عمان کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۸:۴۳    
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه ای اقدام مزورانه و توهین آمیز نشریه شارلی ابدو به ارزش های اسلامی محکوم کرد و افزود: مسلمانان جهان با هوشیاری ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۸:۲۵    
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام هتاکانه یکی از نشریات فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) تاکید کرد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۸:۱۳    
رییس قوه قضاییه بخشنامه ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده هایی که دارای خواهان یا شاکی متعدد می باشد را به مراجع قضایی سراسر کشور ابلاغ کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۷:۳۰    
دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش ساف از قطع روابط رام الله با کشورهایی خبر داد که سفارتشان را به قدس منتقل می کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۵    
یک رسانه صهیونیست از تحرک خطرناکی که مقامات رژیم صهیونیستی قصد انجام آن علیه مسجد الاقصی را دارند، پرده برداشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۲    
مراسم افتتاحیه نظام جمع سپاری و نخستین فراخوان جمع سپاری دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با محوریت تدوین سیاستهای کلی برنامه هفتم صبح امروز یکشنبه 16 شهریور 99 و با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۳    
جلسه علنی امروز یکشنبه 16 شهریور قوه مقننه با حضور اکثریت نمایندگان و به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران هرگز از خساراتی که به دلیل تحریم های آمریکایی به وجود آمده، نمی گذرد گفت: به همین دلیل آمریکا نمی تواند مذاکره را به ما تحمیل کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۵    
جلسه شورای معاونین مجمع تقریب مذاهب اسلامی پیش از ظهر امروز یک شنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیر کل و معاونین مجمع برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۵:۱۲    
رئیس دفتر سیاسی حماس در اردوگاه فلسطینی عین حلوه در لبنان، اردوگاه ها را دژهای مقاومت خواند و بر عدم اسکان دائمی، سرزمین جایگزین و آوارگی اجباری تأکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۴۸    
حضرت آیت الله خامنه ای با درخواست رئیس قوه قضاییه مبنی بر تداوم فعالیت شعب دادگاه های انقلاب برای رسیدگی به پرونده مفسدان اقتصادی موافقت کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۰    
در پی اهانت به قرآن کریم در چند کشور اروپایی، رئیس مجلس خبرگان طی بیانیه ای عنوان کرد: آیا ضرورت ندارد سردمداران غربی جلوی این نوع افراط گری ها را که در واقع اهانت به همه ادیان ابراهیمی است بگیرند؟
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۸    
رئیس جمهور پس از ارائه گزارش بانک مرکزی در مورد اقدامات انجام شده برای تامین ارز مورد نیاز مواد اولیه تولید دارو، گفت: دولت با وجود همه تنگناها و فشارهای مختلفی که در شرایط کنونی وجود دارد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۴    
پیش درآمد: هر تعریفی که از ”تمدن“ داشته باشیم باید بپذیریم که در تعریف انسانیت مفهوم گرایش عمومی به سمت خدمت به انسان و تکامل توانایی ها و امکانات ذاتی و عرضی او ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۴    
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین نشست اخیر رهبران مقاومت و فلسطین در بیروت را گامی سرنوشت ساز برای آینده فلسطین و آزادی سرزمین اشغالی فلسطین از یوغ صهیونیست های تروریست، توصیف کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۰۳    
در نوزدهین نشست تحلیلی خبرگزاری تقریب با آقای اسماعیل امین، اندیشمند مسلمان اندونزیایی در خصوص برد و دامنه اندیشه های مرحوم آیت الله تسخیری به گفتگو نشسته ایم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۸    
جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه ای ضمن محکومیت شدید دروغ پردازیهای اخیر آمریکا علیه این جنبش، اعلام کرد: آمریکایی ها به دنبال نابودی مسأله فلسطین هستند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۳۹    
نماینده ادوار مجلس گفت: آیت الله تسخیری بسیار فعال و پر جنب و جوش بود و بیش از 50 سال عمر با برکت خود را در عرصه پیوند جهان اسلام با حضور عینی و عملیاتی گذراند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۲۱    
اماراتی ها ادعا دارند که اقدامشان فردی است و در چارچوب اصول سیاست خارجی مبنی بر آزادی کشورها حال آنکه مسئله فلسطین ورای این قاعده است و هر اقدامی مغایر با این اصل یعنی خیانت به جهان اسلام ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۱۸    
(مقایسه ای اجمالی میان اعلامیه های جهانی و اسلامی حقوق بشر)
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۰۶    
آیت الله محمدعلی تسخیری
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۳    
رسول خدا(ص)فرمود: زمانی که در امتم بدعت ها هویدا گشت بر عالم است که علم خویش را آشکار کند، هر که نکند لعنت خدا بر او باد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۰:۱۲    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس که در بیروت بسر می برد با دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفتگو کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۰:۱۲    
کتاب الامر بالمعروف و النهی عن المنکر می کوشد تا براساس متون حدیثی تشیع و اهل سنت جایگاه دو فریضه اجتماعی بسیار مهم، امر به معروف و نهی از منکر را تبیین و احادیث مشترک موجود را در این زمینه معرفی کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۹:۰۶    
مفتی سابق کوزوو از مخالفت اغلب مسلمانان این کشور با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۹:۰۳    
نماینده جنبش حماس اظهار کرد: آیت الله تسخیری به خاطر مسئله فلسطین به هر منطقه ای می رفت و علی رغم وجود مخالفین در هر جبهه ای که فلسطین بود، حاضر می شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۹:۰۰    
شخصیت آیت الله تسخیری به عنوان یک چهره دینی و اسلامی معروف و محبوب در شرق دور شناخته می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۳:۴۵    
اداره آموزش و پرورش غوطه شرقی دمشق اعلام کرد که مدارسی که در حملات تروریستی تخریب شده بودند، برای سال تحصیلی جدید آماده سازی شده تا پذیرای دانش آموزان باشند.