سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۲:۳۵May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 7 شهریور 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 2 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 3 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 4 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 5 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 6 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 7 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 8 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 9 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 10 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 11 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 12 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 13 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 14 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 15 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 16 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 17 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 18 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 19 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 20 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 21 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 22 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 23 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 24 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 25 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 26 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 27 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 28 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 29 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 31 شهریور 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۰۸:۰۴    
برای نخستین بار در لامرد پرچم بزرگ 500 متری یا حسین(ع) توسط گروه جهادی آتش به اختیار در میدان امام خمینی(ره) مجتمع شهر آفتاب نصب شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۰۶:۴۹    
وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای اظهارات مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا مبنی بر تلاش این اتحادیه برای اعمال تحریم علیه ترکیه را محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۰۵:۳۴    
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد هشدار داد که یکجانبه گرایی آمریکا باعث تضعیف سازمان ملل و به خطر افتادن اقتدار شورای امنیت می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۰۲:۵۵    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان از مجاهدت رزمندگان مقاومت در نبرد با تروریسم تکفیری مورد حمایت محور غربی، صهیونیستی ارتجاع عرب تقدیر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۰۱:۴۳    
دبیرکل سازمان ملل متحد در گفت وگو با یک رسانه عربی، در مورد موضوعات مهم و تحولات در منطقه غرب آسیا و شرق آسیا گفت وگو کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۰۰:۳۴    
استان تعز در جنوب یمن که همه سواحل آن در اشغال اماراتی هاست روز جمعه شاهد تظاهرات سراسری شهروندان این منطقه علیه سازش امارات با رژیم صهیونیستی بود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۲۳:۵۸    
سخنگوی دولت افغانستان در امور رسیدگی به حوادث طبیعی اعلام کرد که بر اثر وقوع سیلاب ویرانگر در 3 روز اخیر در 14 ولایت این کشور، 160 نفر کشته و 250 تَن هم زخمی شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۲۳:۱۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه در ارتباط با استعفای آبه شینزو نخست وزیر پیشین ژاپن، گفت: دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ژاپن از روابط دوستانه و تاریخی برخوردارند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۲۲:۴۳    
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: آن ها [دولتمردان آمریکا] نه فهمی نسبت به حقوق دارند و نه از ملل متحد چیزی می دانند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۲۱:۴۹    
مراسم عزاداری شب تاسوعا در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۲۱:۴۳    
مراسم هفتمین روز درگذشت آیت الله عبدالجواد علم الهدی خراسانی عصر امروز (جمعه) در مسجد الزهرا (س) تهران برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۲۱:۰۴    
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: دشمنان دین و پیغمبر دست بردار نبوده و درصدد تخریب و ضربه زدن به اسلام هستند، مسلمانان باید همواره با اتحاد و همدلی و پشت به پشت یکدیگر از اسلام پاسداری کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۲۰:۴۳    
امام جمعه پاوه گفت: دشمنان امروزه با استفاده از ظرفیت علم و فناوری و ارتباطات در جهت ناامن ساختن جوامع اسلامی و ترویج خشونت استفاده می کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۲۰:۲۸    
فرمانده پلیس قندهار در جنوب افغانستان اعلام کرد: درپی انفجار یک بمب جاسازی شده توسط گروه طالبان در اسپین بولدک امروز (جمعه) 13 نفر غیر نظامی کشته و 3 تن دیگر زخمی شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۹:۳۴    
اهل تسنن نیز علاوه بر شیعیان همه ساله در سوگ سید الشهداء (ع) شرکت و عزاداری می کنند. در این راستا امسال تعدادی از شاعران اهل سنت در شهرهای مختلف ایران در دهه اول محرم با حضور در مراسم سوگواری امام ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۸:۵۵    
یک روزنامه هندی با بیان افزایش اختلافات میان ریاض و اسلام آباد، نوشت که دولت سعودی تلاش دارد فرماندهان ارتش پاکستان را برای کودتا علیه عمران خان مجاب کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۸:۱۹    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و با تسلیت این ایام گفت: مکتب عاشورا بزرگ درس برای حیات و زندگی انسانهاست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۷:۵۵    
یکی از علمای برجسته اهل سنت آق قلا گفت: در ادبیات شفاهی، مردم ترکمن برای بیان راستی و حقانیت نام امامان و ائمه اطهار را بر زبان می آورند و همه این ها خواسته قلبی این مردم است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۷:۳۴    
امام جمعه قم با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در آیین های عزاداری گفت: با شرکت در مجالس امام حسین(ع) انسجام و اطاعت خودمان را از رهبری و ولایت حفظ کنیم و برای رشد و اعتلای کشورمان و ریشه کنی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۷:۱۹    
امام جمعه اهل سنت خاش گفت: امام حسین (ع) در مقابل ظالم قیام کرد و این اقدام بزرگ همواره به دنیا درس ایثار، جهاد و آزادمردی می آموزد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۶:۵۵    
رئیس جمهور در اجرای ماده ششم قانون مدیریت بحران کشور، آقایان دکتر علی مرادی و دکتر سید امیرحسین گرگانی را بنا به پیشنهاد رئیس سازمان مدیریت بحران و تایید وزیر کشور و با توجه به سوابق و تجربیات علمی و ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۶:۴۹    
فرودگاه بن گوریون اسرائیل اعلام کرد که شرکت هواپیمایی عال اسرائیل از روز دوشنبه (31 آگوست) پروازهای مستقیم خود با دولت امارات را آغاز خواهد کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۵    
امام جمعه سنندج گفت: بنا به فرموده پیامبر کسانی که در مسیر قرآن و امر به معروف و نهی از منکر حرکت می کنند در روز قیامت هرگز نگرانی به آنها رو نمی کند و روی سکو و پله نور قرار می گیرند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۱    
نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: یکی از وجوه شباهت انقلاب اسلامی با قیام امام حسین(ع) حضور همه اقشار از طوایف، اقوام و مذاهب مختلف در این مسیر است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۲    
عضو خبرگان رهبری با بیان این که براساس روایات هیچ راهی برای بشریت جز مراجعه به قرآن وجود ندارد، گفت: قرآن کلام خدا و بالاترین کلام و شفا است اما باید نوع رجوع به قرآن مشخص و تعریف شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۴:۴۹    
رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی محدودیت هایی ترافیکی در روز تاسوعا و عاشورا را در شهر بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی اعلام کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۴:۲۲    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی با انتشار نامه ای خطاب به رهبر انقلاب از ایشان به علت برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم با شمایل ویژه – که می تواند الگوی عزاداران وهیآت مذهبی قرارگیرد- قدردانی کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۴:۰۱    
نخست وزیر پاکستان با اشاره به بهبود روابط این کشور با کشورهای جهان از جمله همسایگان، گفت: روابط ما با جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با گذشته در سطح بسیار خوبی قرار داد و توسعه بیشتر این مناسبات ضروری ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۳:۲۳    
امام جمعه اهل سنت بندرترکمن ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: اهل سنت طبق فرمایش آیه کریمه بر خود وظیفه می دانند که اظهار محبت و ارادت به اهل بیت رسول مکرم اسلام (ص) داشته باشند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۲:۵۳    
وزارت کشور مصر، امروز (جمعه)، از دستگیری محمود عزت قائم مقام رهبر اخوان المسلمین مصر خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۰    
حزب حاکم ژاپن استعفای شینزو آبه، نخست وزیر این کشور از مقام خود را به صورت رسمی پذیرفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۱:۳۹    
دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی درباره تشکیل خاورمیانه جدید گفت: خاورمیانه جدید، با بیرون راندن قطعی ⁧آمریکا⁩ از منطقه شکل خواهد گرفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۱:۰۳    
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز جمعه باریکه غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه ای قرار داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۳    
مقامات ابوظبی و تل آویو از قصد خود برای همکاری در زمینه برپایی پایگاههای جاسوسی در یک منطقه استراتژیک یمن خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۳    
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از ثبت 14 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این منطقه خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۰۹:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: 13 عضو شورای امنیت، از جمله رئیس شورا اعلام کرده اند که آمریکا به دلیل آنکه عضو برجام نیست، از اساس هیچ جایگاه قانونی ندارد تا بتواند به قطعنامه 2231 متوسل شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۰۴:۱۹    
رسانه های عراقی از حمله راکتی به منطقه سبز( الخضراء) در مرکز بغداد خبر دادند.