جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۲۲:۵۴May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 29 بهمن 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 2 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 3 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 4 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 5 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 6 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 7 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 8 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 9 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 10 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 11 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 12 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 13 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 14 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 15 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 16 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 17 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 18 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 19 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 20 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 21 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 22 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 23 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 24 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 25 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 26 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 27 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 28 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 29 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۲    
جلسه هیئت دولت صبح امروز چهارشنبه 20 اسفند برگزار شد و جمعی از اعضای هیئت دولت پس از پایان جلسه با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ گفتند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۰    
شاخص کیفیت هوای تهران در حال حاضر بر روی عدد 59 قرار گرفته و کیفیت هوا قابل قبول است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۷:۴۲    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ارتحال آیت الله عبدالله نظری خادم الشریعه پیام تسلیتی صادر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۵:۴۲    
یک کاروان نظامی نیروهای آمریکایی در استان ذی قار در جنوب عراق هدف قرار گرفته است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۴:۴۲    
یکی از نمایندگان پارلمان عراق گفت که سفارت آمریکا در بغداد بر خلاف تعریف رایج از کارکرد سفارت خانه عمل می کند و به پادگان نظامی تبدیل شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۳:۲۱    
تحلیلگر حوزه غرب آسیا تاکید کرد: همه شهدای مقاومت در ایران و سوریه و لبنان شاگردان مکتب امام خمینی(ره) هستند و در این مکتب باز است و دانشجو و سرباز تربیت می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۲:۲۱    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی اعلام کرده ایران قصد دارد سانتریفیوژهای نسل دوم بیشتری در نطنز نصب کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۰:۳۶    
عضو شورای عالی سیاسی یمن چهارشنبه شب در واکنش به ادعای انگلیس مبنی بر اهدای واکسن ضد کرونا به یمن گفت: لندن ابتدا ارسال ویروس سلاح به کشورمان را متوقف کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۴۵    
گروه تروریستی داعش در یمن طی بیانیه ای، مشارکتش در نبرد مأرب را رسماً اعلام کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۱۵    
ساعتی پیش زلزله ای بسیار شدید شهرهای یاسوج و سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۲:۴۸    
حجت الاسلام و المسلمین شهریاری با خانواده مرحوم حاج ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه فقید کرمانشاه دیدار کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۲:۲۷    
دبیرخانه کنفرانس بین المللی "مکتب شهید سلیمانی و تمدن نوین اسلامی" در آخرین روز برگزاری این کنفرانس که طی 4 روز در فضای مجازی و با سخنرانی اندیشمندان و صاحبنظران ایران و سایر کشورهای جهان اسلام ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۹    
همسر نائل البرغوثی قدیمی ترین اسیر جهان که 41 سال است در زندانهای رژیم صهیونیستی به سر می برد، پیامی ویدیویی برای این رژیم ارسال کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۱:۱۸    
حجت الاسلام و المسلمین شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با خانواده مرحوم ماموستا ملاعبدالله غفوری امام جمعه فقید روانسر دیدار کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۵۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توجه امام (ره) به اینکه بسیاری از عناوین در آیات، روایات و اخلاق فقهی ذاتی نبوده و بلکه عرضی هستند، بسیاری از مشکلات در حوزه هنر را برطرف ساخت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۲۷    
رییس جمهوری با بیان این که اروپا اگر واقعا به دنبال حفظ برجام و اهداف آن است باید در عمل آن را ثابت کند، تاکید کرد: تنها راه حفظ برجام لغو تحریم های غیرانسانی آمریکا است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۵۷    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: امروز دشمن شناسی یکی از وظایف اصلی علما است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۴۸    
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست تکریم مقام و تبیین نقش شهدای روحانی اهل سنت در حفظ و نشر ارزش های اسلامی و انقلابی تأکید کرد: شهدای اهل سنت باعث افتخار ایران اسلامی هستند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۸:۵۱    
شماری از اندیشمندان جهان اسلام در سومین و چهارمین پنل تخصصی وبینار بین المللی "مکتب شهید سلیمانی و تمدن نوین اسلامی" که عصر امروز چهارشنبه 29 بهمن ماه برگز ار شد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۷:۵۷    
وزیر دفاع گرجستان از دیدار و رایزنی خود با اکبر قاسمی سفیر ایران در تفلیس و رایزنی درباره صلح و ثبات در منطقه خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۷:۴۲    
یک مقام ارشد روسیه به رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای تداوم حمله هوایی به سوریه هشدار داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۷:۰۰    
یک مقام ارشد پیشمرگه به حرفهای سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق مبنی بر اینکه حمله به اربیل از داخل اقلیم انجام شده است، واکنش نشان داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۶:۴۸    
مراسم بزرگداشت آیت الله سیدرضا فاضلیان در صفحه اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۶:۲۷    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در افزایش دستمزد و حقوق باید عدالت را رعایت کنیم و این وظیفه مهم ما در پیشگاه مردم و خداوند است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۱    
کشورهای تضمین کننده روند آستانه (ایران، روسیه و ترکیه)، در بیانیه پایانی نشست خود بر ادامه آتش بس در استان ادلب (شمال غرب سوریه) تأکید کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۵:۲۸    
نشست نقش روحانیون در کاهش آسیب های اجتماعی با حضور علما و روحانیون تسنن و تشیع امروز، 29 بهمن در مجتمع فرهنگی نور استان کردستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۳    
دکتر شهریاری تاکید کرد: امروز باید زیر چتر واحد، اسلام حقیقی را اجرا کنیم و نگذاریم شبکه های معاند میان مردم تفرقه ایجاد کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۴:۵۸    
ساعاتی بعد از هشدار گروههای مقاومت فلسطینی به رژیم صهیونیستی درباره ممانعت از ورود واکسن کرونا به غزه ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۴:۴۶    
مراسم تجلیل از خیرین حوزه توسعه روستایی کشور با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۴:۴۶    
یکی از مسئولان ارشد ائتلاف دولت قانون به ریاست نوری المالکی نخست وزیر پیشین عراق تاکید کرد که حضور نیروهای بیگانه در خاک عراق نقض حاکمیت این کشور است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۴:۴۰    
محمد رضا نوید استاد آیینه کار حرم های اهل بیت (ع) در سن 80 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۴    
مراسم تشییع پیکر شماری از رزمندگان یمنی که در جبهه های جنگ با مزدوران سعودی به شهادت رسیده اند در مسجد الصالح صنعاء برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۴:۲۵    
کتاب های اسناد قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و محشای (شرح مختصر) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با حضور دبیر و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان رونمایی شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، به ارائه گزارشی از موارد ابتلا، بستری و فوتی های کرونا در کشور پرداخت و گفت: در شبانه روز گذشته 8042 بیمار جدید شناسایی شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۳:۵۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در ارتباط تصویری با شماری از مردم تبریز، قیام تاریخی و فراموش نشدنی 29 بهمن 1356 را فقط گوشه ای از افتخارات فراوان مردم این خطه خواندند و با اشاره به استمرار دشمنی سلطه ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۳:۴۹    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در یادمان شهدای اهل سنت و شیعه پاوه حضور یافت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۳:۳۴    
نشست تکریم مقام و تبیین نقش شهدای روحانی اهل سنت در حفظ و نشر ارزش های اسلامی و انقلابی روز چهارشنبه29 بهمن در شورای برنامه ریزی اهل سنت برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۳:۲۵    
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام حسین (ع) با قیام خود جامعه اسلامی را از انحراف و فساد نجات داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۲:۴۹    
هیأت های شرکت کننده ایران و ترکیه در سوچی ضمن رایزنی درباره آخرین وضعیت میدانی سوریه از جمله ادلب و شرق فرات، با بیان اینکه بحران سوریه راه حل نظامی ندارد، بر حل سیاسی این موضوع تأکید کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۲:۰۸    
با نزدیک شدن به اولین شب جمعه ماه رجب، متولیان حرم امام حسین (ع) با توجه به بسته بودن مسیر زیارت برای زائران خارجی به دلیل شیوع کرونا، اقدام به ثبت نام زیارت نیابتی سیدالشهدا (ع) در لیلةالرغائب کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۲:۰۵    
قیام مردم تبریز در 29 بهمن 56 را باید آغازی بر پایان حکومت طاغوت دانست؛ حرکتی که موجب به پاخاستن قشرهای مختلف مردم در ایران شد و سرانجام انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۳    
مرکز فرهنگی اسلامی نیویورک که بنای آن به دهه 60 قرن گذشته باز می گردد ترکیبی از عمارت عثمانی و مدرن است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز در سال1356، از طریق ارتباط تصویری با مردم آذربایجان شرقی دیدار کردند. این دیدار هم اکنون در حال برگزاری است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۱:۱۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در ارتباط تصویری با شماری از مردم تبریز، قیام تاریخی و فراموش نشدنی 29 بهمن 1356 را فقط گوشه ای از افتخارات فراوان مردم این خطه خواندند و با اشاره به استمرار دشمنی سلطه ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۱:۱۱    
به گفته مدیر عامل بنیاد برکت، این بنیاد درصدد شناسایی زنان کولبر برآمده و تا به امروز تعدادی طرح اشتغال زایی خرد و خانگی را برای این زنان راه اندازی کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۳    
نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی ایران در اوگاندا مورد استقبال گسترده شخصیت های رسانه ای، علمی، فرهنگی، هنری و دینی این کشور قرار گرفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۰    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در برنامه دفاعی کشور جایی برای سلاح کشتار جمعی و از جمله هسته ای وجود ندارد و نخواهد داشت ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۰:۴۷    
ابراهیمی ترکمان درگذشت جلال الدین رحمت، یکی از پایه گذاران شیعه نوین در اندونزی و رهبر پیروان اهل بیت(ع) این کشور را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۲    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، در ارتباط با وضعیت تولید و تامین واکسن کرونا در دنیا و ایران، توضیحاتی ارائه داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۹    
عضو علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: نتیجه آزمایش های واکسن کوو ایران برکت نشان داده است که این واکسن اثربخشی بالایی در غلبه بر ویروس انگلیسی دارد و تاکنون هیچ واکسنی در دنیا به این اندازه نتیجه بخش ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۳    
یکی از فرماندهان حشد شعبی از عملیات این نیروها برای کشف و شناسایی مقرهای داعش در استان دیالی خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۹:۴۷    
رئیس اتحادیه علمای مسلمان در دیالی عراق گفت که به تازگی محموله های جدید سلاح تک تیراندازی پیشرفته آمریکا به دست داعش رسیده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۹:۴۷    
شاخص کیفیت هوای تهران در حال حاضر بر روی عدد 58 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول و در مرز پاکی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۹:۳۲    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی ضمن تشریح اقداماتی که ایران از پنجم اسفند و در راستای اجرای مصوبه مجلس متوقف می کند، مفاد پروتکل الحاقی و کد 3 ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۸:۴۷    
رییس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن و سخنگوی جنبش انصار الله خواستار روند سیاسی سازنده و موفقیت آمیز برای برون رفت از بحران موجود شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۷:۵۳    
ائتلاف نظامی سعودی در جنگ یمن شامگاه سه شنبه مدعی شد که یک فروند پهپاد یمنی را رهگیری و منهدم کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۷:۴۱    
سخنگو و عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران، نسبت به مشکلاتی که داروخانه ها از بابت اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک متحمل می شوند، توضیحاتی ارائه داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۷:۴۱    
هزاران تن از مردم اسپانیا در اعتراض به حبس یک خواننده اسپانیایی در شهرهای مختلف اسپانیا گردهمایی اعتراضی برگزار کردند که طی آن دستکم 14 نفر دستگیر و 30 تن دیگر زخمی شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۷:۳۵    
معاون حقوقی وزارت علوم با ارائه آخرین آمار از موسسات پایان نامه فروشی و مدارک جعلی گفت: برای برخورد با تقلب علمی در فضای مجازی با پلیس فتا و دادستانی هماهنگی لازم را انجام داده ایم.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۷:۲۶    
محققان پی بردند رطوبت ایجاد شده در داخل ماسک ممکن است به مقابله با بیماری های تنفسی نظیر کووید 19 کمک کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۷:۲۳    
دست اندرکاران برگزاری جشنواره یار سردار با محوریت شخصیت شهید حسین پورجعفری، ضمن بیان جزئیات این رویداد بر خارج کردن شهدای شاخصی چون پورجعفری از سایه غفلت و بی توجهی تاکید کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۷:۲۳    
دولت ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که همچنان در حال تعیین عامل یا عاملان حمله راکتی به اربیل است و حقِ پاسخ در زمان و مکان مقتضی را برای خود محفوظ می داند .