سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۹:۰۸May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 4 بهمن 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 2 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 3 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 4 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 5 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 6 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 7 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 8 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 9 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 10 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 11 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 12 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 13 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 14 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 15 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 16 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 17 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 18 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 19 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 20 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 21 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 22 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 23 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 24 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 25 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 26 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 27 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 28 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 29 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۷    
شهید ابومهدی المهندس به مناسبت عقد دخترش یک هدیه خاص به او داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۳۳    
سخنگوی جنبش النجباء ضمن هشدار درباره طرح تروریست ها برای حمله به عتبات مقدسه گفت که گروه های مقاومت جنگ را به زمین کسانی خواهند برد که می خواهند عراق را به آتش بکشند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۵۷    
امام جمعه شیروان با اشاره به اینکه امروزه عرصه رسانه و فضای مجازی بسیار اهمیت دارد، گفت: علما و روحانیان باید در این عرصه ورود هدفمند و تحوّل خواه انقلابی داشته باشند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۸    
محفل انس با قرآن با حضور قاریانی از شهر "بلد" در رواق امام هادی(ع) در حرم امامین عسکریین(ع) در شهر سامراء برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۷    
محله های قدیمی بیانگر اصالت و فرهنگ هر شهر در زمان های گذشته بوده و در آن بزرگان و همه اهالی نقش اساسی در تمامی مراحل زندگی همدیگر ایفا می کردند محله های قدیمی بیانگر اصالت و فرهنگ هر شهر در زمان های ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۱    
زمستان های سرد و پر برف خراسان شمالی به عنوان یک استان کوهستانی در شمال شرق کشور زبانزد عام و خاص است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۲    
امام جمعه زاهدان گفت: تسریع در روند رسیدگی به تخلفات و رسانه ای کردن برخوردهای انجام شده با متخلفین از طرفی باعث دلگرمی مردم و از طرفی عامل مهمی در بازدارندگی از تخلف است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۸:۰۰    
بیگ مراد بهادری ، جانباز 70 درصد راز و جرگلانی در استان خراسان شمالی پس از سال ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جنگی به یاران شهیدش پیوست.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۳:۳۰    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با بیان اینکه اعتماد به آمریکا و اروپا را به طور کامل از دست داده ایم، گفت: ما برجام را از بین نبردیم، ما از طریق کاهش تعهدات خود و حفظ موازنه بین طرف ها، آن را نجات دادیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۲:۴۸    
استاندار قم با بیان اینکه شیب نزول کاهش کرونا در قم کند شده است، گفت: هر گونه عادی انگاری می تواند استان را با بحران جدیدی روبرو سازد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۱:۳۳    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در فاز نخست با واردات واکسن کرونا انتظار داریم در بهمن سال جاری واکسیناسیون گروه های اولویت دار و آسیب پذیر جامعه در کشور آغاز شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۰:۱۸    
یک منبع امنیتی عراقی شنبه شب از شهادت 10 نیروی سازمان الحشد الشعبی از جمله یک فرمانده در حمله عناصر گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین این کشور خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۳:۳۳    
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی به صورت مجازی در فضای شاد خبر داد و گفت: این حرکت عظیم فرهنگی در راستای توسعه ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۳:۰۳    
رییس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن به ائتلاف متجاوز سعودی نسبت به ادامه تجاوز نظامی و محاصره کشورش هشدار داد و متجاوزان را به پرداخت بهای سنگین تهدید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۲:۴۸    
عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از ورود تروریست های سعودی به خاک عراق از مرز عربستان گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۲:۳۰    
محمدرضا رئوف شیبانی سفیر آکردیته جمهوری اسلامی ایران در لیبی امروز ضمن تقدیم استوارنامه خود به رئیس دولت وفاق ملی لیبی، نسبت به توسعه مناسبات دوجانبه ابراز امیدواری کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۲:۰۰    
مردم فرانسه امروز با برگزاری تظاهرات گسترده ای در شهر پاریس به بیکاری در دوران کرونا و اوضاع اجتماعی اعتراض کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۵    
رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام احمد واعظی را به عنوان نماینده خود در ارتباط با انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا منصوب فرمودند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۱:۲۴    
وزیر اطلاعات با آیت الله حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین دیدار و گفت وگو کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۱:۰۳    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به کاهش نرخ ترخیص و افزایش میزان مرگ و میر کرونا در استان تهران گفت: ابتلای گروه سنی 5 تا 17 سال به کرونا در استان افزایش یافته است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۰:۴۵    
آیین تجدید میثاق جامعه قرآنی با آرمان های انقلاب اسلامی سه شنبه 7 بهمن ماه 1399 در حرم امام خمینی (ره) برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۰:۳۰    
حمله توپخانه ای تروریست ها به شهرک تل رفعت در حومه شمالی شهر حلب سوریه 10 کشته و زخمی برجای گذاشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۵    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: امروز ایران توان ساخت انواع شناورهای دریایی، اعم از نظامی و غیر نظامی را دارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۹:۲۴    
مجتهد افشاگر سعودی فاش کرد که محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی برای از تلاش های ترامپ برای باقی ماندن در قدرت، حمایت مالی می کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۹:۰۳    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده میان مقامات ایران و ارمنستان، حجم تجارت میان دو کشور افزایش می یابد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۸:۵۱    
فرزند شهید نامجو گفت: آقازادگی به این معنی است که ادامه دهنده راه آقایانی باشیم که در این راه خون دادند اگر اینگونه باشد با افتخار باید گفت آقازاده هستیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۸:۳۰    
نایب رئیس حزب التجمع و نماینده پارلمان مصر به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به حومه شهر حماه واکنش نشان داد و این حمله جنایتکارانه را در ادامه تجاوزهای سریالی این رژیم به سوریه دانست.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۸:۰۳    
سلسله نشست های برخط بین المللی اسلام شناسی با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه های اروپا، اساتید و دانشجویان داخل کشور، رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اروپا ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۷:۴۹    
سخنگوی ارتش یمن در واکنش به خبر حمله موشکی به ریاض تأکید کرد که نیروهای این کشور طی 24 ساعت گذشته هیچ حمله ای علیه کشورهای متجاوز نداشته اند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۵    
وزیر خارجه پیشین رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را مسئول مرگ هزاران ساکن سرزمین های اشغالی به دلیل ابتلا به کرونا قلمداد کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۴    
جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین در بیانیه ای تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهر حماه سوریه را محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۶:۵۵    
استاندار گلستان با تأکید بر رعایت پروتکل ها توسط اصناف و مردم، گفت: موج چهارم کرونا در برخی از استان ها شروع شده و در گلستان هم شیوع این موج دور از انتظار نیست.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۶:۳۴    
در بیست و هفتمین اطلاعیه مربوط به برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران از ناشران خواسته شد عناوین موجود خود را در سامانه نمایشگاه ثبت کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۵:۳۴    
جمعیت اسلامی الوفاق بحرین در بیانیه ای در واکنش به تازه ترین تحولات منطقه، تحریم آستان قدس رضوی از سوی آمریکا را محکوم کرد و گفت: این آستان نماد علم ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۵:۲۲    
منابع خبری از آزاد شدن یکی از خطرناک ترین سرکردگان داعش در عدن بنا به دستور ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۰    
شبکه هیسپان تی وی مستند قصه های مقاومت: طیبه را که به مقاومت مردم روستای طیبه و حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه می پردازد، فردا 5 بهمن ماه برای مخاطبان اسپانیایی زبان پخش می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۳    
تازه ترین پژوهش حوزه معاونت برون مرزی صدا وسیما با عنوان شاخص های حل مسئله فلسطین از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۹    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و 367 هزار و 32 در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 69 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۹    
سخنگوی وزارت خارجه جزئیات سفر این هفته ظریف به آذربایجان، روسیه، ارمنستان، گرجستان و ترکیه را تشریح کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۸    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی برگزاری موفق رزمایش های اخیر ارتش و سپاه را به محضر فرمانده معظم کل قوا تبریک گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۸    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تجربه جمهوری اسلامی در طول 4 دهه نشان داده است که هزینه تسلیم در برابر قدرت های زورگو به مراتب بیشتر از هزینه ایستادگی در برابر آنها است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۳:۵۳    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت عالم پارسا حجةالاسلام والمسلمین علوی سبزواری را تسلیت گفتند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۷    
در پی انفجاری مرموز در شرق بیت حانون در شمال غزه 18 نفر زخمی شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۶    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شیعه سازی و سنی سازی و هر گوونه رویکرد، تلاش، فعالیت و عملیاتی در این خصوص چه به صورت علنی و یا در خفا با ایجاد وحدت در امت تضاد دارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۴    
یک تحلیلگر سیاسی یمنی به انفجارهای تروریستی بغداد واکنش نشان داد و اعلام کرد که مقاومت عراق درسی به آمریکایی ها خواهد داد که هرگز فراموش نخواهند کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۸    
نخستین وبینار نقد فیلم ایران با موضوع بررسی فیلم سینمایی آواز گنجشک ها ساخته مجید مجیدی با حضور سینماگران ایران و چین در بستر زوم برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۱    
یک استاد دانشکده زبان و ادبیات عربی دانشگاه سیدنی گفت که قرار است برای نخستین بار زبان قرآن در استرالیا به دانشجویان زبان عربی تدریس شود و از این طریق به تفسیر معانی قرآن کریم نیز پرداخته شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۲    
حرم محسن بن الحسین (ع) در حلب سال 1391 در اقدامی تروریستی توسط تکفیری ها منهدم شد که هم اکنون این حرم در حوالی مشهدالنقطه در حال بازسازی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۲    
به همت رایزنی فرهنگی ایران در بانکوک، ترجمه تایی کتاب ایرانشناسی با مشارکت ناشر کتاب دیجیتال تایلند در قالب طرح تاپ با عرضه در فروشگاه کتاب دیجیتال در دسترس علاقمندان قرار گرفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۳    
کتاب "پیشینۀ تقریب، تاریخچه و مستندات دارالتقریب مذاهب اسلامی در قاهره" به بررسی فعالیت ها، مواضع، اندیشه ها و دیدگاه های دارالتقریب مصر می پردازد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۳    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۷    
مردم عراق در محل انفجار تروریستی روز پنج شنبه در بغداد که دهها شهید و زخمی در پی داشت، شمع روشن کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۴    
رئیس جمهور، کاهش آمار فوتی ها را به دنبال تلاش و همکاری همگانی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کارنامه غرور آفرینی برای ملت و دولت ایران در روند مقابله با بیماری کرونا دانست و در عین حال ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۸    
مردم عراق در محل انفجار تروریستی روز پنج شنبه در بغداد که دهها شهید و زخمی در پی داشت، شمع روشن کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۱۵    
کمیته حمایت از روزنامه نگاران فلسطینی جمعه شب در بیانیه ای خواستار آزادی 25 روزنامه نگار فلسطینی محبوس در زندان های رژیم صهیونیستی شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۸    
دستکم 4 راکت به سوی اطراف فرودگاه بغداد و مشخصا پایگاه ویکتوریا محل قرارگاه نظامیان آمریکایی شلیک شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۵    
مهم ترین عناوین خبری با رویکرد تقریبی در هفته ای که گذشت با محوریت برگزاری نشست شهید سلیمانی؛ سردار مقاومت، صلح و اتحاد اسلامی ، مصاحبه و گفت وگو، معرفی کتاب تقریبی و ... منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۹:۰۳    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز چهارم بهمن ماه 99 در ادامه آمده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۸:۳۹    
دانلود فایل ویدیو