جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۵May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 5 بهمن 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 2 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 3 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 4 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 5 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 6 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 7 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 8 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 9 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 10 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 11 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 12 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 13 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 14 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 15 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 16 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 17 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 18 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 19 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 20 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 21 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 22 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 23 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 24 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 25 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 26 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 27 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 28 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 29 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۱:۰۰    
غلامرضا اعوانی با بیان اینکه انسان با حکمت دینی به نور الهی می بیند، اظهار کرد: وقتی انسان حکیم باشد و عالم و آدم را حِکمی بفهمد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۵:۲۴    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز (پنج شنبه) با افزایش 200 هزار تومانی نسبت به روز کاری قبل (سه شنبه) به قیمت 11 میلیون و 850 هزار تومان معامله شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۸:۳۲    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز دوازدهم بهمن ماه 99 در ادامه آمده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۵:۰۹    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و 398 هزار و 841 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 85 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۴:۲۸    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی شبانه روز گذشته 79 بیمار دیگر، قربانی کرونا شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۷    
نخستین نمایشگاه بین المللی راه ابریشم با عنوان "قلم مهر" به صورت ویدیو مپینگ بر فراز برج آزادی به نمایش درآمد. در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاه آثار پیشکسوتان خوشنویسی ایران در برج آزادی افتتاح شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۵۰    
سد لفور از جاذبه های دیدنی استان مازندران است که در شهرستان سوادکوه شمالی و بخش لفور قرار دارد و همچون نگینی در دل جنگل های هیرکانی می درخشد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۵۳    
موج گسترده تمسخر رسانه های غربی به ویژه رسانه های فارسی زبان معاند علیه توانمندی ایران در تولید واکسن به وضوح نشان از عصبیت آنها از این اتفاق داشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۵    
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام برای پنجمین دوره آموزش و به کارگیری تسهیلگران اقتصادی- اجتماعی فراخوان داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۶:۲۴    
آیت الله سیستانی، از مراجع تقلید، به چند استفتا درباره واکسن کرونا پاسخ داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۵:۳۹    
کتاب فضایل القرآن اثر ابوعبیدالقاسم بن سلام هروی، با ترجمه عبدالله خاموش هروی، توسط انتشارات موسسه پژوهشی بایسنغر در هرات منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۴:۳۰    
کرسی ترویجی عرضه و نقد ایده علمی نظریه پردازی قرآن بنیان؛ فرایندها و چالش ها از سوی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۳:۵۴    
رسانه ها از تخریب صدها منزل مسکونی فلسطینی ها و نابود کردن اراضی کشاورزی فلسطینی ها از سوی نیروهای رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۳:۰۰    
کتاب رابطه علم و دین در غرب اثر حجت الاسلام محمدعلی رضایی اصفهانی توسط کانون اندیشه جوان منتشر شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۱:۳۳    
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای در واکنش به حمله پهپادی اخیر به پایتخت عربستان سعودی گفت که به ریاض در دفاع از خود در برابر حملات کمک خواهد کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۰:۴۵    
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام گفت: امر به معروف و نهی از منکر مسئله بسیار مهمی است که در صورت بی توجهی به آن، آسیب های زیادی در جامعه رواج می یابد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۰:۰۳    
منبعی در ارتش سوریه از حمله عناصر ترورریستی مستقر در مناطق تحت اشغال آمریکا به نیروهای ارتش سوریه خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۰    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: همکاری با کشورهای منطقه برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و گسترش ارتباط دوجانبه با این کشورها برای ایران اهمیت بالایی دارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۲:۴۸    
راننده یک دستگاه خودرو پس از اینکه امروز وسیله نقلیه خود را به درب اصلی یک مدرسه علوم اسلامی در شهر سیدنی کوبید، توسط پلیس این شهر بازداشت شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۲:۲۴    
در جلسه امروز هیأت وزیران آیین نامه اجرایی نحوه تسویه بدهی ها و مطالبات دولت اصلاح شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۲:۰۳    
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از ورود گونه جهش یافته ای کرونا از شهر لس آنجلس در آمریکا به فلسطین اشغالی و ابتلای چند نفر خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۴۵    
رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به طور رسمی سفارت خود در امارات متحده عربی را افتتاح کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۲۴    
ریاست امور دینی ترکیه با هدف تعلیم و آموزش دین اسلام به مسلمانان آرژانتین از منابع معتبر، هفت هزار کتاب دینی از جمله نسخه های قرآنی ترجمه شده به زبان اسپانیایی را تقدیم آنها کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۰:۵۴    
وزیر امور خارجه با اشاره به ابعاد شخصیتی حجت الاسلام سیدهادی خسروشاهی بیان کرد: ایشان از پیشگامان تقریب و وحدت جهان اسلام بودند و شاهد این بودیم که به مرحوم سیدجمال الدین اسدآبادی عشق می ورزید و ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۳    
دوره های غیر حضوری معارف اسلامی حفظ و قرائت قرآن برای کارکنان حرم مطهر بانوی کرامت در راستای افزایش سطح معارفی خادمان آستان مقدس فاطمی در آذر و دیماه 99 برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۰:۰۳    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رسانه ملی به خاطر ایفای نقش موثر در فرآیند مقابله با بیماری کرونا تشکر ویژه کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۹:۲۴    
فهم کلام الله مجید، منوط به فهم روش مند است.صِرف خواندن قرآن بدون تأمل و تدبّر، به شناخت قرآن و هدایت قرآنی نمی انجامد. در این نوشتار برخی از کلیدهای فهم قرآن به طور موجز تبیین می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۹:۰۰    
سازمان ملل و مقامات یمنی امروز (یکشنبه) از آغاز دور جدید مذاکرات انصارالله با دولت مستعفی و فراری یمن که مورد حمایت عربستان می باشد، برای مبادله اسرای طرفین خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۴۵    
ماجرای اخیر یک نماینده مجلس و سرباز راهور که هنوز کم و کیف آن دقیق مشخص نشده، بهانه خوبی است تا بار دیگر فلسفه خط ویژه و چرایی راه اندازی آن و اهدای امتیاز ویژه عبور از این مسیر، بررسی شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۷    
منابع خبری امروز اعلام کردند که شورای کابینه امارات با گشایش سفارت این امیرنشین در تل آویو موافقت کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۰۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به آثار سوء بوروکراسی بر اقتصاد ایران و به بخصوص بخش های تولیدی و فعالان اقتصادی بخش خصوصی با تاکید بر این که باید غل و زنجیر بوروکراسی را از دست و پای مردم و ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: ارزش های دوران هشت سال دفاع مقدس باید حفظ و حراست شده و در جامعه ما به یک فرهنگ تبدیل و نهادینه شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۳۹    
رئیس سازمان فضایی ایران گفت: نمونه پروازی کپسول زیستی برای پرتاب زیرمداری خردادماه سال آینده آماده می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۳۶    
بازیگر سینما و تلویزیون درباره دزدی شبکه های ماهواره ای گفت: به محض اینکه فیلمی برای اکران آنلاین روی شبکه های وی اُدی قرار می گیرد، آنها بلافاصله دانلود و در همان شب اول پخش می کنند؛ به همین راحتی!
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۴    
رئیس مجلس در پیامی درگذشت آیت الله سیدمحمد حسن علوی سبزواری را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۳    
رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق با تقدیر از نقش جمهوری اسلامی ایران در یاری رساندن به عراق در نبرد با گروه تروریستی داعش تاکید کرد که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس به یاری عراق در ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۸    
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور از تصویب نظام مصون سازی و عملیات پدافند شیمیایی کشور از سوی شورای عالی پدافند غیرعامل کشور در 19 ماده و 9 تبصره با حضور رییس ستادکل نیروهای مسلح خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۰    
رئیس جمعیت علماء عراق در سخنانی با اشاره به شهادت شماری از نیروهای حشد شعبی ، اعلام کرد: این خونِ نیروهای حشد شعبی بود که مناطق آزادشده از لوث تروریسمِ تکفیری را حفظ کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۹    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تاکنون در قالب طرح مقابله با کرونا موسوم به طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی 61 میلیون نفر از جمعیت کشور غربالگری شده اند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۶    
بیماری همه گیر کرونا در مراکش موجب شده است که جلسات قرآنی و خطابه های دینی که معمولاً در مساجد برپا می شد، اکنون در فضای مجازی با استقبال چشمگیری همراه باشد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۷    
در حالی که اتحادیه اروپا همواره در مقابل جنایت رژیم آل خلیفه سکوت اختیار کرده، 16 نفر از نمایندگان پارلمان اروپا با ارسال نامه ای به جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه ضمن ابراز نگرانی از ادامه نقض ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۱    
سخنگوی وزارت بهداشت، نسبت به عادی انگاری شرایط کرونایی در برخی از مناطق کشور انتقاد کرد و گفت: در شبانه روز گذشته 5945 بیمار جدید با علائم کووید 19 شناسایی شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۱    
امیر کویت دوباره شیخ صباح الخالد الحمد الصباح نخست وزیر سابق را به عنوان نخست وزیر تعیین و او را مامور تشکیل دولت جدید این کشور کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۱    
به گفته یک منبع آگاه یک مسجد متعلق به ترک ها در نزدیکی مرز دانمارک و آلمان هدف حملات اسلام هراسانه قرار گرفت. ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۶    
ریاست امور دینی ترکیه از توزیع هفت هزار کتاب دینی از جمله ترجمه نسخه های قرآن کریم به زبان اسپانیایی در میان مسلمانان آرژانتین خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد 1400 از امروز- یکشنبه - در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و به مدت چهار روز ادامه دارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
اتحادیه جهانی علمای مسلمان از دخالت فرانسه در امور اسلام و مسلمانان انتقاد و اعلام کرد: فرانسه برخورد دوگانه با ادیان دارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۲    
رئیس جمهور پس از گزارش وزارت خانه های نفت، اموراقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت از وضعیت اقتصادی کشور با اشاره به اقدامات موثر دولت و نتایج و دستاوردهای مثبت در ماه های اخیر ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۳:۰۶    
آیت الله رئیسی گفت: اجرای بخش عمده ای از سند تحول قضایی، نیازمند اصلاح قوانین و مقررات است و لازم است با همکاری قوای مقننه و مجریه، زیرساخت های قانونی فراهم شود تا بر مبنای قوانین اصلاح شده ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۳:۰۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تلاش های رسانه ملی و خبرنگاران آن تاثیری بسزا در کاهش آمار فوتی های بیماری کرونا داشته است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۲:۵۷    
نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش به طولکرم در کرانه باختری یک کارگر فلسطینی را در این منطقه به شهادت رساندند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۲:۳۳    
کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا و بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در مورد ایران گفت وگوی تلفنی داشتند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۸    
حجت الاسلام و المسلمین محمد سادات گفت: با بهره مندی از زبان هنر و استفاده از پتانسیل عظیم هنرمندان، می توان ضمن تبیین هنر انقلابی به بسیاری از شبهات پیرامون انقلاب اسلامی پاسخ داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۵    
وزیر بهداشت گفت: درحالی که پلیدان دنیا می خواستند ما را گرفتار باتلاق کرونا ببینند ملت ایران با رعایت پروتکل های بهداشتی در اوج تحریم حماسه آفرید.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۶    
مصاحبه خبرگزاری بین المللی تصویری ایران پرس با حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع تقریب در حاشیه "نشست شهید سلیمانی، سردار مقاومت، صلح و امت اسلامی" را مشاهده می کنید.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۶    
نشریه هیل با اشاره به انفجار صورت گرفته در یک کلیسا در لس آنجلس از تحقیقات محلی و فدرال خبرداد و نوشت: هنوز عاملان این انفجار و انگیزه آنها مشخص نشده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۸    
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان از اجرای 50 پروژه شاخص در 34 شهر گلستان خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۵    
مذاکرات تبادل صفحه اختصاصی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با نمایشگاه بین المللی کتاب پکن در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، مورد موافقت دو کشور قرار گرفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۲    
فرمانده کل ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش فقط یک نیروی مسلح نیست، بلکه یک رکن تمدن ساز است، این نیرو نسبت به سایر نیرو ها یک شاخصه بارزتر دارد، یعنی هر حرکت رو به جلویی که نیروی دریایی دارد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۳    
کتاب زن و چالش های جامعه شامل متونی از میان سخنرانی ها و مقالات و مصاحبه های امام موسی صدر است که موضوعات زن، خانواده و جوان را در بردارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۰    
پژوهشگر و استاد حوزه علمیه قم، بیان کرد: هدف از ایجاد سلسله حوادث اخیر ایجاد رعب و وحشت و روحیه ناامیدی در میان امت اسلامی است ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۱    
عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، اظهار داشت: حوادث خونین اخیر در پاکستان و سپس در بغداد عراق که منجر به شهادت جمعی از مسلمانان گردید در جهت ایجاد اختلاف و تفرقه میان امت اسلامی برنامه ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۲    
مادورو، رییس جمهور ونزوئلا ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به خط لوله گاز این کشور اعلام کرد: هیچ کسی در این حمله کشته یا زخمی نشده است و کارگران آتش سوزی را تحت کنترل درآورده اند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۷    
ائتلاف فتح عراق به رهبری هادی العامری با اشاره به شهادت شماری از نیروهای حشد شعبی در صلاح الدین، اعلام کرد: حشد شعبی در شرق تکریت در برابر داعش ایستاد و حماسه پیروزی و ثبات را رقم زد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۸    
بر اثر انفجار صبح امروز کابل، 3 تن زخمی شدند. گفته می شود این انفجار خودروی کارمندان بانک مرکزی را هدف قرارر داده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۸:۴۸    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز پنجم بهمن ماه 99 در ادامه آمده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۸:۴۵    
شماری از شخصیت های جهانی با توجه به ادامه جنگ یمن، قحطی، شرایط انسانی، ناامنی غذایی و ویرانی این کشور ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۶:۲۴    
منابع خبری عراق شنبه شب گزارش دادند که نهاد ریاست جمهوری عراق بیش از 340 حکم اعدام صادره از دادگاههای این کشور در پرونده های مختلف تروریستی و جنایی را تایید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۵:۳۹    
مشاوران امنیت سران رژیم صهیونیستی و آمریکا در تماس تلفنی، بر لزوم مباحثه و ارتباط دو طرف درباره ایران و توافق های سازش تاکید کردند.