چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۳۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 6 شهریور 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 1 شهریور 1398 تیتر شهر 2 شهریور 1398 تیتر شهر 3 شهریور 1398 تیتر شهر 4 شهریور 1398 تیتر شهر 5 شهریور 1398 تیتر شهر 6 شهریور 1398 تیتر شهر 7 شهریور 1398 تیتر شهر 8 شهریور 1398 تیتر شهر 9 شهریور 1398 تیتر شهر 10 شهریور 1398 تیتر شهر 11 شهریور 1398 تیتر شهر 12 شهریور 1398 تیتر شهر 13 شهریور 1398 تیتر شهر 14 شهریور 1398 تیتر شهر 15 شهریور 1398 تیتر شهر 16 شهریور 1398 تیتر شهر 17 شهریور 1398 تیتر شهر 19 شهریور 1398 تیتر شهر 20 شهریور 1398 تیتر شهر 21 شهریور 1398 تیتر شهر 22 شهریور 1398 تیتر شهر 23 شهریور 1398 تیتر شهر 24 شهریور 1398 تیتر شهر 25 شهریور 1398 تیتر شهر 26 شهریور 1398 تیتر شهر 27 شهریور 1398 تیتر شهر 28 شهریور 1398 تیتر شهر 29 شهریور 1398 تیتر شهر 30 شهریور 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۹:۲۲    
سرپرست اداره کل امور بانوان شهرداری تهران از اختصاص 15 غرفه به هموطنان سیل زده استان گلستان در پانزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۷:۰۶    
رئیس انجمن داروسازان ایران، از معرفی دبیر جدید این انجمن خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۵۶    
به گزارش تیترشهر : عباسعلی کدخدایی، قائم مقام دبیر و عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در پیامی در توییتر خود از جزییات جلسه امروز شورای نگهبان نوشت: ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۱۱    
آرمینا صادقیان بانوی ملی پوش کشورمان با کسب بالاترین امتیاز جواز حضور در فینال تفنگ بادی را کسب کرد و دومین سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۰۵    
عبدالناصر همتی در پانزدهمین دوره جشنواره شهید رجایی به عنوان مدیر برگزیده معرفی شد و از رئیس جمهور به پاس خدمات ارزنده در طول یکسال سکانداری نظام ارزی و پولی کشور لوح تقدیر دریافت کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۸:۰۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: در صورت عدم پیشرفت در مذاکرات پیشِ رو، برداشت گام سوم کاهش تعهدات برجامی از سوی دولت حتمی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۷:۰۵    
نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون پسماند و آب های آلوده به معضلی جدی برای مناطق جنوبی پایتخت تبدیل شده که باید بررسی و حل شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۶:۰۵    
یک عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است قیمت دلار می تواند پایین تر از نرخهای فعلی آمده و وارد کانال 8000 تومان شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۵:۳۵    
آتشی که چند روزی است نفس جنگل های آمازون را به تَنگ آورده ناشی از سهل انگاری یا رخداد عادی نیست؛ بلکه تداوم سیاست های منفعت طلبانه سران برخی کشورهاست که همه چیز ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۵:۰۵    
یک روانشناس و عضو هیات علمی دانشگاه یکی از عوامل موثر در شکل گیری شخصیت را ترتیب تولد فرزندان در خانواده دانست و به تشریح ویژگی های شخصیتی فرزندان اول، میانه و آخر پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۴:۳۵    
فرشاد احمدزاده به دلیل مسائل انضباطی مورد غضب گابریل کالدرون قرار گرفته و بسیار بعید است در لیست سفر پرسپولیس به تبریز قرار بگیرد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۴:۰۵    
نتایج یک بررسی نشان می دهد که چربی مازاد در بدن می تواند خطر افسردگی را افزایش دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۲:۰۵    
سازمان امور مالیاتی اسامی شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت به جامعه پزشکی را اعلام ;کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۱:۳۵    
منبع محلی سوری گزارش داد که آمریکا برای ممانعت از حمله ترکیه به نیروهای کرد سوریه یک پایگاه نظامی جدید در حومه استان "الحسکه" در نزدیکی مرزهای مشترک دو کشور احداث کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۱:۰۵    
رئیسی گفت: حدود 10 میلیون و 200 هزار حاشیه نشین شناسایی و بیمه شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۰:۳۵    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد که اگر اخبار منتشر شده درباره جابجایی سلبریتی ها در آمبولانس های خصوصی صحت داشته باشد وظیفه اورژانس برخورد با متخلفان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۵    
وزارت امور خارجه ژاپن اعلام کرد که آبه شینزو نخست وزیر ژاپن قصد دارد اواخر ماه سپتامبر (مهرماه) در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران دیدار و ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۲    
هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس فعلا تغییری نخواهد داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۳۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نسبت به گذاشتن اجناس در راهروهای پاساژها و بازارها هشدار داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۰۵    
تلاش های پشت پرده برای فراری دادن آندره آ استراماچونی از استقلال ادامه دارد و سرمربی ایتالیایی هر روز بیش تر از گذشته از حضور در تیم پرطرفدار استقلال ناامید می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۲:۰۵    
رقبای نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل کمبود کرسی های کنست در انتخابات گذشته نتوانستند بر لیکود غلبه کنند حال آنها در شرایطی شبیه به انتخابات گذشته با یک تمهید به دنبال حل معضل و بیرون راندن نتانیاهو ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۱:۳۵    
گزارش های رسیده حاکی از آن است که اینستاگرام در حال ساخت یک برنامه پیام رسان است که شرایط ارسال پیام را بیش از پیش فراهم می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۱:۰۵    
بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام وزیر ورزش و جوانان برای کمک به فدراسیون فوتبال وارد عمل شد و از بانک مرکزی کمک خواست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۵    
اجرای طرح شفافیت آرا با رد دو فوریت و بررسی به شکل عادی احتمالا به عمر مجلس فعلی نخواهد رسید؛ طرحی که در اینجا مرور می کنیم بعد از یک سال دوباره به صحن مجلس رسید اما با اقبال نمایندگان مواجه نشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۹:۳۵    
عضو شورای فقهی بورس با بیان اینکه 2 فاکتور شرعی "مالیت نداشتن" و "غرری بودن" سبب بطلان معاملات بیت کوین است گفت: دستگاه های استخراج کننده هم اگر صرفا برای استخراج بیت کوین کاربرد داشته باشد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۹:۰۵    
بر اساس آموزه های طب سنتی مصرف حد نرمال از نمک طعام طبیعی (سنگ نمک معدنی آسیاب شده) نه تنها باعث فشار خون نیست بلکه می تواند از ابتلا به فشار خون نیز جلوگیری کند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۵    
وزیر کشور درخصوص هماهنگی ها و اقدامات انجام شده در تدارکات ایام محرم، گفت:هیچ مشکل امنیتی را در این ایام پیش بینی نمی کنیم؛ تمهیدات لازم را در نظر گرفته ایم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۵    
رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با اشاره به کاهش نرخ خودرو در چند هفته اخیر تاکید کرد: در هفته های آتی نیز شاهد ادامه روند کاهشی قیمت ها در بازار خودرو خواهیم بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۷:۳۵    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: با غلبه بر فولاد در ورزشگاه آزادی نه تنها شکست هفته اول را جبران، بلکه اوج گیری در این فصل را هم آغاز می کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۷:۰۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: روند رشد قیمت ها کنترل می شود و پیش بینی ما این است که این روند کنترل قیمت ها در ماه های آینده نیز ادامه یابد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۰    
فروشگاه زنجیره ای شهروند برای نخستین بار در خارج از شهر تهران در محدوده مهرشهر کرج افتتاح شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۵:۵۰    
پس از استنشاق فقط یکبار دود سیگار ویپ، تغییر ناگهانی در رگها و گردش خون رخ می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۵:۵۰    
پارک آبی کیش که نام اصلی آن تم پارک اوشن است امکانات مفرحی دارد که می تواند بهترین خاطره را در سفرتان به کیش بسازد. برای آشنایی بیشتر با این نوشته همراه ما باشید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۵:۴۷    
سرمربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر فولاد خوزستان حاضر نشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۵:۴۷    
محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران که به اتهام قتل عمد همسرش به قصاص محکوم و با رضایت اولیاء دم از حکم قصاص رهایی یافت، با تبدیل قرار بازداشت به وثیقه، از زندان آزاد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۵:۴۱    
به گزارش تیترشهر : صفحه اینستاگرامی حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان ویدئویی درباره گریه بر امام حسین(ع) منتشر کرد. پنج روز مانده تا محفل شور و معرفت! هر کی گریه داره،برای حسین(ع) گریه کنه! ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۵    
برلیانس کمپانی تولید خودرو چینی و شریک تجاری BMW است که محصولات آن بصورت مشترک با سایپا در ایران هم تولید می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۲    
رئیس جمهور در جریان جلسه امروز هیئت دولت گفت: هدف اصلی دولت از تلاش در عرصه های مختلف داخلی و خارجی تأمین منافع ملی، افزایش رفاه مردم و رشد و توسعه جامعه است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۲    
یک رسانه آمریکایی نام برخی از سیاستمداران این کشور که از گروهک تروریستی منافقین پول گرفته اند را فاش کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۵:۲۶    
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با تشریح آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده سرقت سردیس قیصر امین پور از ارائه بسته پیشنهادی پلیس برای جلوگیری از تکرار سرقت های مشابه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۵:۲۶    
اداره کل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت به مناسبت هفته دولت، اهم اقدامات و دستاوردهای این اداره را در دولت دوازدهم اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۵:۲۶    
رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: ذیل بناهای تاریخی درجه یک مان، حق بهره برداری از بقیه بناها را مطابق قوانین بودجه ای، همگام با رعایت استانداردها به بخش خصوصی و غیردولتی واگذار کردیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۵:۲۰    
سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس می گوید مدیرعامل جدید این باشگاه از نظر ورزشی بهتر از مدیران پیشین سرخ پوشان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۶    
یادم می آید از دوران کودکی همیشه در جلسات دورهمی و مهمانی ها وقتی با کسی روبرو می شدم اولین چیزی که توجه من را به خود جلب می کرد طرز صحبت کردن و صوت کلام آزار دهنده اطرافیانم بود و از همه بدتر صدای ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۰    
معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان در مورد ورود زنان به ورزشگاه گفت: باید امکانات رفاهی، سرویس های بهداشتی، تغذیه خانواده ها ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۰    
معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست گفت: شورای شهر تهران در دو سال گذشته هیچ برنامه ای برای کاهش آلودگی هوای تهران ارائه نداده است در حالی که باید با محوریت قانون هوای پاک و سایر قوانین بالادستی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۷    
بر اساس گفته های سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، متصدیان جایگاه که برای افراد بنزین می زنند طبق قانون نباید مبلغی را مطالبه کنند اما افراد می توانند بابت دریافت این خدمت به آن ها انعام دهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۱    
یک دختر پناهنده سعودی از کانادا ابعاد جدیدی از رسوایی ولیعهد عربستان را افشا کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۵    
نایب رییس انجمن تغذیه ایران ضمن هشدار نسبت به تصمیم برخی ارگان های ورزشی مبنی بر برگزاری دوره های تخصصی تغذیه ورزشی و صدور مدرک رژیم درمانی برای افراد فاقد صلاحیت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۵    
جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از ثبت ملی دو اثر طبیعی استان تهران خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۲    
دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه با انجام 4 مسابقه آغاز می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۲    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور اعلام کرد که شهرداری به دلیل گران فروشی به پرداخت یک هزار میلیارد و 352 میلیون ریال محکوم شده است و رئیس شورا شهر تأکید دارد که این مشکل سوء تفاهمی بیش نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۲:۲۶    
یک کارشناس اقتصادی گفت: در حال حاضر بانک مرکزی غلام حلقه به گوش بانک های خصوصی شده است. سیستم بانکداری ما در حال حاضر به شدت با اشکال رو به رو است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۱:۵۶    
گردشگران با اقامت در هتل های زیر دریا، امکان آشنایی با حیات دریایی و تماشای آن و سپری کردن لحظاتی رمانتیک را خواهند داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۱:۵۰    
محققان دریافتند زنان مبتلا به آپنه شدید خواب (نوعی اختلال تنفسی در خواب) با افزایش ریسک ابتلا به سرطان مواجه هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۱    
به گزارش تیترشهر : صفحه اینستاگرام اینستاخبری در جدیدترین پست خود نوشت: مذاکرات روزهای اخیر ظریف با مسئولان فرانسوی بازتاب گسترده ای در افکار عمومی و رسانه ها داشته است. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۱    
نایب رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه حق تیم بانوان، مدالی خوش رنگ تر از برنز در غرب آسیا بود، ابراز امیدواری کرد که این تیم در کاپ آسیا وارد دسته یک شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۵    
رژیم صهیونیستی نزدیک به 10 روز است که حملاتی را در عراق، لبنان و سوریه انجام داده و مدعی ضربه زدن به اهداف ایرانی شده، اما چرا تل آویو دست به این رفتار که نوعی خودزنی محسوب می شود، زده است؟
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۰    
یک فعال میراث فرهنگی و گردشگری اظهار امیدواری کرد با مرمت و بهسازی آسیاب های آبی در کویر ایران بتوان شاکله این بناهای چند صد ساله را حفظ کرد تا نسل های آینده این هنر مردمان دیار را ببینند و قدر این ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۰    
جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ما هفتگی آزمایش هایی داریم که از چشم دشمن پنهان است، گفت: تشکیلاتی داریم که در دوردست می تواند دشمن را در زمان نیاز متنبه کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۱:۲۷    
منظور از ژن درمانی مجموعه ای از روش های درمانی است که طی آن با ترمیم و رفع عیب ژن، بیماری را درمان می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۱:۲۱    
آقای رئیس جمهور اخیراً طی سخنانی در توجیه مذاکره اعلام کرد باید هم از قدرت نظامی، هم سیاسی و هم قدرت اقتصادی استفاده کرد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۱:۲۱    
مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در بدو ورودش به این باشگاه با چالش های زیادی مواجه شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۰    
روستای پلکانی زنوزق شهرستان مرند با مناظر طبیعی، خانه های قدیمی، باغ های سرسبز و نهر آبی جاری از بالادست آن در سال های اخیر گام در مسیر رونق گردشگری گذاشته و در صورت توجه بیشتر دستگاه های متولی می ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۲۷    
بیات گفت: 60 درصد از بازنشستگان حداقل بگیر هستند و این حقوق کفاف زندگی بازنشستگان را با توجه به شرایط اقتصادی موجود نمی دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۲۷    
آب خیار می تواند بدن شما را آبرسانی نموده و به سلامت کلی آن کمک کند، بنابراین اگر خیلی اهل نوشیدن آب نیستید می توانید در زمان تشنگی به سراغ آب خیار بروید ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۲۱    
پدیده زمین خواری محدود به محله، شهر، روستا، استان یا بخش خاصی نیست و به اشکال مختلف در سراسر کشور پراکنده شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۲۱    
وزیر ورزش و جوانان گفت: ساماندهی خوبی انجام دادیم و مصمم هستیم امسال استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۱۵    
رامبد جوان بازیگر و کارگردان معروف سینما و تلویزیون در تازه ترین پست اینستاگرامی خود نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۱۲    
وزارت خارجه آمریکا به پنتاگون برای فروش 73 فروند موشک رهگیر و پرتابگرهای آنها به ژاپن، چراغ سبز نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۶    
مطالعات نشان می دهد اسیدچرب امگا3 موجب کاهش میزان تری گلیسیریدها به اندازه 20 تا 30 درصد در بین اکثر افراد دارای میزان بالا تری گلیسیریدها می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۰    
با توجه به حذف قبوض تلفن ثابت از مهرماه، لازم است مشترکان به دریافت اطلاعاتشان از روش های جایگزین اقدام کنند که بتوانند در زمان مناسب قبوض خود را پرداخت کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۰    
علیرضا بیرانوند با طی کردن پله های موفقیت توانست معتبرترین جایزه فوتبال ایران را از آن خود کند و در حضور بازیکنان شاخص، بهترین بازیکن سال ایران لقب بگیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۰    
رئیس پلیس فتا ناجا گفت: با اقدامات مستمر و پیگیرانه پلیس فتا در فضای مجازی سطح آلودگی در این حوزه به ویژه در اینستاگرام به صورت قابل توجهی پایین آمده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۱    
مدیر اقامتگاه های بوم گردی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: پیش از این ما حدود 25 اقامتگاه بوم گردی داشتیم که اکنون این تعداد ظرف همین یک سال اخیر به 58 اقامتگاه بوم گردی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۵    
پس از اعلام ممنوعیت برگزاری آزمون هایی چون چرتکه و کانگورو در مدارس از سوی آموزش و پرورش به علت تاکید صرف بر تقویت قوای ذهنی دانش آموزان به جای تربیت همه جانبه آن ها ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۵    
اغلب افرادی که از رژیم های کم کربوهیدرات پیروی می کنند، به طور معمول بیشتر به تخم مرغ، مرغ، ماهی و سایر انواع گوشت روی می آورند، در حالی که سبزیجات کم کالری و سرشار از مواد معدنی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۲    
در حالی که تنها یک هفته از فصل جدید لیگ برتر سپری شده است, تاکنون مدیریت چهار باشگاه لیگ برتری دستخوش تغییر شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۶    
به گزارش تیترشهر : یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره ساخت خانه توسط دولت پس از 6 سال، نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۶    
کارشناس بازار کار با اشاره به اینکه کلید اشتغال فارغ التحصیلان، توسعه کارآفرینی است گفت: یکی از دلایل بیکاری فارغ التحصیلان توقع استخدام در دستگاه های دولتی است که باید این انتظار از بین برود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۰    
روزنامه یومیوری ژاپن با اشاره به سفر محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران به ژاپن نوشت که توکیو به دنبال تنش زدایی در خاورمیانه و خلیج فارس است و در همین راستا در جریان سفر به این کشور با مقام های توکیو ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۸:۵۷    
مدیرکل آب منطقه ای مازندران گفت: یکی از مزیت های این استان جذب توریست است و دسترسی های مناسب به سدها در مازندران عامل مهم گردشگری سد است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۸:۵۱    
فوق تخصص غدد درون ریز کودکان در خصوص نشانه های بیماری تیروئید ،گفت: یبوست، عدم تحمل سرما، کاهش انرژی، افزایش نیاز به خواب و اختلال در عملکرد تحصیلی، از جمله علائم این بیماری است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۸:۴۵    
نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران امروز 6 شهریور به پایان می رسد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۸:۳۶    
مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: مالکیت و معاملات عادی بستری غیرشفاف برای فرار مالیاتی شده است و ضروری است دولت با غیرمعتبر دانستن تدریجی اینگونه معاملات در محاکم و ادارات ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۱:۳۷    
امروز (5 شهریور 98) در صرافی های مجاز هر اسکناس یورو با مبلغ 12 هزار و 500 تومان تومان رسید.