پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۵۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 21 شهریور 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 1 شهریور 1398 تیتر شهر 2 شهریور 1398 تیتر شهر 3 شهریور 1398 تیتر شهر 4 شهریور 1398 تیتر شهر 5 شهریور 1398 تیتر شهر 6 شهریور 1398 تیتر شهر 7 شهریور 1398 تیتر شهر 8 شهریور 1398 تیتر شهر 9 شهریور 1398 تیتر شهر 10 شهریور 1398 تیتر شهر 11 شهریور 1398 تیتر شهر 12 شهریور 1398 تیتر شهر 13 شهریور 1398 تیتر شهر 14 شهریور 1398 تیتر شهر 15 شهریور 1398 تیتر شهر 16 شهریور 1398 تیتر شهر 17 شهریور 1398 تیتر شهر 19 شهریور 1398 تیتر شهر 20 شهریور 1398 تیتر شهر 21 شهریور 1398 تیتر شهر 22 شهریور 1398 تیتر شهر 23 شهریور 1398 تیتر شهر 24 شهریور 1398 تیتر شهر 25 شهریور 1398 تیتر شهر 26 شهریور 1398 تیتر شهر 27 شهریور 1398 تیتر شهر 28 شهریور 1398 تیتر شهر 29 شهریور 1398 تیتر شهر 30 شهریور 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۳۲    
پنج شنبه گذشته با حضور جمعی از مسئولان استانی، از لوگوی رویداد بین المللی گردشگری کرمانشاه 2020 رونمایی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۱    
اخیرا تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که حاکی از عدم درج عنوان مقدس شهید در تعداد اندکی از معابر پایتخت بود و واکنش تعدادی از شهروندان عزیز تهرانی را نیز در پی داشت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۰    
تصویری از حضور آیت الله خامنه ای بر مزار آیت الله اشراقی در جوار حرم حضرت معصومه در دهه 60 را ببینید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۰:۳۰    
معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: مطابق آمارهای سازمان توسعه تجارت و گمرک جمهوری اسلامی ایران در پنج ماه نخست امسال بیش از یک میلیارد و 30 میلیون دلار صادرات غیرنفتی توسط واحدهای ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۷:۰۶    
معاون کمیسیون مرکزی نظامی چین که عالی ترین مقام نظامی این کشور به شمار می آید، در دیدار با همتای ایرانی خود روابط پکن با تهران را راهبردی خواند و گفت چین آماده گسترش روابط با ایران است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۶:۰۶    
در این فیلم قصد داریم تا به بررسی ویدیویی ماکت حرفه ای مرسدس بنز می باخ بپردازیم. این ماکت با برند اتوآرت AutoArt تولید شده و یکی از حرفه ای ترین برندهای ماکت خودرو در جهان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۵:۳۶    
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم ضعف استقلال که گل خوردن در ثانیه های پایانی است هر چه زودتر برطرف شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۵:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: از اینکه برخی به جای تکیه بر قدرت کشورهای حوزه خلیج فارس، ادعاهای بیگانگان را با عجز خویش مورد استقبال قرار می دهند، متاسفیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۴:۳۶    
پیشکسوت استقلال با تاکید براینکه قضاوت درباره عملکرد آبی پوشان پایتخت زود است، گفت: این تیم هنوز شانس قهرمانی دارد و باید از این پس با قدرت بیشتری به مصاف حریفان برود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۴:۰۶    
صادرات کالاهای غیرنفتی با احتساب میعانات گازی در سال 1397 نسبت به سال 1392، حدود 5.9 درصد افزایش داشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۳:۳۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر در ادعایی به اقدام نظامی گسترده علیه حماس در نوار غزه تهدید کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۳:۰۶    
علی دایی در مصاحبه با ایرنا با اشاره به نزدیک شدن کریستیانو رونالدو به رکورد آقای گلی خود، اظهار داشت: از اینکه بازیکنی همچون رونالدو با یک دوجین افتخار در دنیای فوتبال ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۲:۳۶    
مدیرعامل شرکت راه آهن از تأکید معاون اول رئیس جمهور بر احداث پروژه قطار سریع السیر تهران-قم-اصفهان با سرعت 300 کلیومتر بر ساعت خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۲:۰۶    
ستاره آرژانتینی بارسلونا تاکید کرد که خواستار جدایی از این تیم و بازگشت نیمار نشده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۱:۰۶    
دولت عراق اعلام کرد گذرگاه عرعر در مرز این کشور با عربستان از 15 اکتبر به صورت آزمایش بازگشایی می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۰:۳۶    
رئیس دفتر رئیس جمهوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: امیدوارم با حسن مدیریت مسئولان و لیدرها و سایر تماشاگران حاضر در ورزشگاه ها، امکان حضور خانم ها برای بازی های باشگاهی نیز فراهم شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۰:۰۶    
آمریکایی ها در حالی کشورهای دیگر را به داشتن قوانین خاص برای ازدواج زیر 18 سال، محکوم می کنند که در ایالت های مختلف این کشور ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۰:۰۰    
تیم ملی کشتی فرنگی ایران امروز (پنجشنبه 21 شهریور ماه) برای شرکت در رقابت های جهانی کشتی و انتخابی المپیک 2020 توکیو، تهران را به مقصد قزاقستان ترک کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۳:۵۱    
بلومبرگ به نقل از منابع آگاه مدعی شد که رئیس جمهور آمریکا ممکن است کاهش تحریم های ایران را به عنوان مقدماتی برای دیدار با رئیس جمهور ایران بررسی کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۳:۳۷    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نیاز این تیم برای نتیجه گیری با گابریل کالدرون گفت: باشگاه برای رفع مشکلات باید به فکر درآمدزایی از روی برند معتبر خود باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۳:۲۲    
با توجه به سخنان کوهی هیتومی رئیس پروژه هوندا e ساخت نسخه پرفورمنس برای
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۳:۰۷    
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد که هیچ مشکلی در صدور کارت های پایان خدمت و معافیت سربازی وجود ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۲    
نشریه آمریکایی دیلی بیست ادعا کرده طرح مکرون علاوه بر تامین خط اعتباری به ارزش 15 میلیارد دلار، تعهد تهران به گفت وگوهای منطقه ای در آینده را نیز شامل می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۲:۲۰    
مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی فرانکفورت امسال سدان برقی لوکس خود برای رقابت با تسلا مدل S را به نام ویژن EQS معرفی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۵    
یک مقام آمریکایی در دولت اوباما از هدف سیاست دونالد ترامپ درباره کاهش احتمالی تحریم های ایران انتقاد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۰    
شهریور امسال بار دیگر فوریت شفافیت آرای نمایندگان مجلس رد شد و واکنش های بسیاری را به همراه داشت که مسئله مورد اختلاف میان نمایندگان و مطالبه مردم است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۵    
رئیس کل دادگستری لرستان گفت: تیراندازی و قاچاق سلاح و مهمات موجبات نگرانی را فراهم آورده که برای آنها برنامه ویژه و مورد به مورد داریم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۱:۲۰    
قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با کاهش 500 هزار تومانی همراه است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۷    
پنج پروژه بازآفرینی شهری صبح پنجشنبه 21 شهریور با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیرکشور و جمعی از مسوولان داستانی و محلی در زابل واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان کلنگ زنی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۵    
رییس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، بار دیگر از فدرال رزرو خواست تا نرخ بهره خود را به صفر یا کمتر از آن کاهش دهند. او گفت نرخ بهره منفی می تواند موجب صرفه جویی در پرداخت بدهی دولتی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۰:۵۰    
وزیر کشور با بدرقه عوض عبدالرزاق اف سفیر قرقیزستان در ایران، سید سلمان سامانی معاون هماهنگی وزارت کشور و سید نجیب حسینی مشاور وزیر و مسئول هماهنگی حوزه وزارتی تهران را به مقصد بیشکک پایتخت جمهوری ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۵    
استاد دانشگاه و قاضی شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی معتقد است بانک ها تلاشی برای اجرای قانون عملیات بانکی بدون ربا ندارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۱    
رژیم صهیونیستی در پی حملات شب گذشته موج دومی از حملات را صبح امروز (پنج شنبه) علیه غزه به راه انداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۶    
کارگر گفت: با وجود ازدیاد تقاضا برای خرید سیب زمینی و پیاز در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی کمبودی در عرضه وجود ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۱    
سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه دفاع عالی چین ضمن ارایه تحلیل و برآوردی از مسایل امنیتی منطقه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۶    
برخی منابع اردنی از بازداشت بیش از 30 تن از شهروندان این کشور توسط مسؤولان عربستان و حبس آن ها در زندان های الحائر در ریاض و ذهبان در جده و زندان دیگری در این کشور خبر دادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۶    
رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بیشترین آسیب در تصادفات در حوزه پراید است، گفت: به سایپا گفته ایم که تعهداتش را در سال 98 به پایان رساند و از سال 99 دیگر پراید شماره گذاری نخواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۸:۱۲    
همزمان با نهمین شب از ماه محرم الحرام شهردار منطقه به همراه جمعی از معاونین و مدیران در محل برپایی هیأت مذهبی الشهدا حضور یافت و ضمن شرکت در مراسم عزاداری با مسئولین اجرایی به گفت و گو پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۸:۱۲    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15 : این مرکز محله که در ناحیه 1 منطقه 15 شهر تهران و به همت سازمان نوسازی شهر تهران در زمینی به مساحت 2600 متر مربع احداث شده ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۶    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 اقدامات اجرا شده ویژه آماده سازی سطح این منطقه در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین ( ع ) را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۶    
فراری این هفته بسیار پرکار بود و از دو خودروی اسپایدر جدید رونمایی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۶    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15 : این برنامه به همت مدیر آتش نشانی منطقه 8 و در جوار پیکر تازه تفحص شده شهید گمنام برگزار شد. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۰    
شهردار منطقه 13 از اجرای طرح ویژه نگهداشت شهر در ایام ماه محرم در سطح معابر و محلات منطقه به صورت شبانه روزی و مستمر خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۰    
به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) شهردار منطقه 20 از تکایا و هیئت های مذهبی شهر ری بازدید کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۰    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15 : محمدی با حضور در مسجد امام حسن (ع) محله مشیریه در ناحیه 4 ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۶    
جایگاه تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رده بندی فیفا تغییر نکرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۷:۱۲    
قله ی جنوبی کوه کبنه کایزه که به عنوان بلندترین قله ی سوئد شناخته می شد، اکنون به خاطر تغییرات اقلیمی و گرمایش جهانی با کاهش ارتفاع مواجه شده و این عنوان را از دست داده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۷:۰۶    
روابط عمومی شهردای منطقه 16 گذشت زمان را علت پاک شدن واژه شهید از تابلو های شهری عنوان کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۷:۰۶    
رئیس پلیس فرودگاه های کشور گفت: عمده دستگاه های ایکس ری که در اختیار داریم، قدیمی هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۷:۰۶    
اعضای 2 بیمار مبتلا به مرگ مغزی در استان قزوین با موافقت خانواده های آنها به بیماران نیازمند اهدا شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۷:۰۰    
در پی غیرقانونی خواندن نرخ های بلیت شرکت های هواپیمایی ازسوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان که تیرماه امسال اعلام شده بود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۷:۰۰    
مدیر مجموعه ورزشی تختی گفت: هرچند بودجه اختصاص یافته برای بازسازی ورزشگاه تختی که قبلا 10 میلیارد تومان بود از سوی دولت افزایش پیدا کرد اما تاکنون هیچ بودجه ای برای بازسازی اختصاص پیدا نکرده و همچنان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۷    
دولت و رسانه های انگلیس که از بازتاب منفی دستور کار ملاقات وزیر خارجه این کشور با سفیر ایران ناکام ماندند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۷    
وقتی هیوندای اولین بار در ماه آگوست تصویری از خودروی الکتریکی جدیدش منتشر کرد، احساس کردیم این یک خودروی خاص خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز ایران در حوزه دفاعی و نظامی به چنان مرتبه ای دست یافته که بسیاری از کشورها خریدار محصولات ما هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۲    
رئیس سازمان گردشگری و میراث ملی عربستان مدعی شد که این کشور به زودی تا پیش از پایان سال جاری میلادی درب های خود را به روی گردشگران سراسر جهان خواهد گشود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۶    
بر اساس نتایج تحقیقات جدید، بو کردن بعضی مواد باعث می شود شما چاق یا لاغر شوید. در واقع محرک های بویایی و شنوایی بدن ما را تغییر می دهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۰    
روادید کار سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران صادر شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۰    
شهریاری تصاویر جدیدی از صحنه قتل همسر دوم محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران را منتشر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۷    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار را اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه پیش از دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در شهر سوچی در ادامه اظهارات ضد ایرانی خود مدعی شد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۲۱    
نخستین دوره جشنواره مد و لباس "سی پال" در سال 97، با محور تولید ملی، هنر ایرانی، میزبان 4000 اثر از سراسر ایران شد و به تازگی فراخوان دومین دوره آن منتشرشده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۵    
اپل در رویداد روز سه شنبه خود روز پر مشغله ای را پشت سر گذاشت و از چندین محصول جدید رونمایی کرد. این شرکت پس از اتمام مراسم ویدیوهای تبلیغاتی بسیار با کیفیت و هم سطح فیلم های هالیوودی از آیفون 11 ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۲    
ایلان ماسک گفت: خودروی برقی تسلا مدل S با ثبت یک رکورد سرعت جدید در یک پیست سرعت، گوی سبقت را از خودروی جگوار که رکورددار قبلی بود، ربود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: جشنواره ملی ایل سنگسر به مثابه فرصتی برای معرفی جاذبه های فرهنگی و همچنین گردشگری این ایل آبان ماه 98 برگزار می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۱    
عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تحریم های دشمن کمبود دارو وجود نداشته و نیاز کشور در این زمینه تامین می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۴۵    
یکی از بزرگترین بازرگانان نفت جهان پیش بینی کرد نفت خام به پایین ترین حد از دسامبر سال 2018 سقوط خواهد کرد و باعث می شود تولید اوپک و متحدانش کاهش بیشتری پیدا کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۴۵    
یکی از بازیکنان مدنظر تیم فوتبال استقلال تهران به لانس فرانسه پیوست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۴۵    
آخرین وضعیت استان ها در کار ثبت نام دانش آموزان برای آغاز سال تحصیلی جدید اعلام شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۲۷    
مسابقات درگ همیشه طرفداران خاص خود را دارند. با اینکه در آن ها بیشتر اوقات شاهد رقابت ابرخودروهای جذاب هستیم، گاهی اوقات هم رقبایی غیرعادی با یکدیگر مسابقه درگ برگزار می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۲۱    
"ریاض المالکی" وزیر امور خارجه فلسطین از شورای امنیت خواست که به خاطر اظهارات اخیر "بنیامین نتانیاهو" برای الحاق مناطقی از کرانه باختری رود اردن به سرزمین های اشغالی، رژیم صهیونیستی را تحریم کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۵    
سفر به همدان و صعود به قله یخچال با دوچرخه برای ماجراجویان می تواند سفری متفاوت باشد، چون در کوهستان یخچال با شرایطی عجیب و سخت روبه رو هستید؛ شرایطی که می تواند آن هایی را که تشنه هیجان طلبی هستند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برکناری بولتون نشانه واضح شکست سیاست تندروی ترامپ در قبال جمهوری اسلامی ایران و درس عبرتی برای ترامپ است که بداند سیاست زورگویانه راه به ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۲    
برخی از موادغذایی پرطرفدار که باعث کاهش قدرت حافظه می شود در این خبر معرفی می کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۲    
یکی از عملکردهای اصلی کبد تجزیه و حذف هورمون های اضافه در بدن است. عملکرد نامطلوب کبد می تواند موجب گردش دوباره این هورمون ها در خون و تبدیل آن ها به اشکالی سمی تر شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۶    
کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن 17 گل دیگر می تواند رکورد علی دایی را بشکند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۶    
کمک هزینه بارداری یکی از خدمات سازمان تامین اجتماعی است که به 2 میلیون نفر از خانم های تحت پوشش خود ارائه می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۰    
در حالی که هفته گذشته موضوع حذف یارانه دهک های بالای درآمدی باز هم در صدر اخبار رسانه ها قرار گرفت، وزیر تعاون ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۰    
طبق نتایج یک تحقیق جدید، شیرین کننده های مصنوعی می توانند موجب افزایش اشتها و در نهایت چاقی شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۰    
از ابتدای دولت یازدهم تاکنون نگاه جدی به ایجاد و راه اندازی اقامتگاه های بومگردی در راستای توسعه گردشگری و خلق فرصت های جدید شغلی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
لازم است افراد دیابتی به رژیم غذایی و ورزش روزانه شان توجه نمایند تا بتوانند میزان گلوکز خون شان را تحت کنترل داشته باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۲    
در سال 2018 صنعت بانکداری در جهان 1.3 تریلیون دلار سودآوری خالص داشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۶    
مرسدس AMG GLB 35 اولین نمایش عمومی خود را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت تجربه کرد. این مدل بالاترین و قوی ترین تیپ از مدل های این کراس اوور کامپکت آلمانی محسوب می شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برکناری جان بولتون توسط ترامپ گفت: ترامپ از سیاست سخت در دنیا به ویژه در قبال جمهوری اسلامی ایران نتیجه لازم را نگرفت و در صورت تداوم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۰    
سناتور آمریکایی "کریس مورفی" روز پنجشنبه از موافقت ترامپ با طرح فرانسه برای پرداخت 15 میلیارد دلار به ایران در مقابل بازگشت از کاهش تعهدات برجامی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۷    
شهردار ونیز در نظر دارد، استعمال دخانیات را در مرکز تاریخی این شهر ممنوع کند، چراکه معتقد است این اقدام باعث پاکیزگی بیشتر شهر می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۱    
هفتمین عملیات هوایی انتقال قلب بیمار مرگ مغزی، با موفقیت در کشور انجام شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۱    
مطالعات نشان می دهند، سرطان های معده و روده در سال های اخیر به علت استفاده بی رویه از غذاهای آماده و کنسرو شده به ویژه مواد غذایی که به روش غیراستاندارد تهیه می شوند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۵    
با وجود دغدغه کشورهای اروپایی برای فرزند آوری و اعمال مشوق های حمایتی از خانواده ها، سیاست های فرزند آوری در ایران به فراموشی سپرده شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۲    
فوتبالیست معروف مشکلی برای حضور در دیدار استقلال مقابل پرسپولیس ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۳۶    
برنج طارم اصل مهماندوست به میزان 4.5 کیلوگرم به قیمت 114 هزار و 170 تومان در بازار به فروش می رسد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۱۵    
جاهای دیدنی فوق العاده زیادی در سراسر دنیا وجود دارد که برخی از آن ها به لطف رنگ های زیبا و چشم نوازشان جزو برترین مقاصد گردشگری دنیا قرار گرفته اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۶    
در سراسر جهان، انسان ها با حدود 7000 زبان مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. علی رغم اینکه زبان های مختلفی وجود دارد، اما همه ما از آناتومی اساسی برای صحبت یعنی لب ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۰    
هواداران الاهلی عربستان بی صبرانه منتظر آغاز هفته سوم لیگ و دیدن تیمی متفاوت با برانکو هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۰    
قائم مقام سازمان تامین اجتماعی شرایط بهره مندی از بیمه بیکاری را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۰    
یک فوق تخصص گوارش و کبد درباره احتمال بروز کبد چرب در مبتلایان به دیابت نوع دو توضیحاتی ارائه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۷    
در حالی که سخنگوی دولت اعلام کرده که سهمیه استفاده از کارت سوخت جایگاهداران در ادامه اجرای سیاست وزارت نفت درباره کارت سوخت، از 30 به 15 لیتر کاهش خواهد یافت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۱    
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۵    
لس آنجلس تایمز نوشت در حالی که ترامپ قصد دارد در مبارزات انتخاباتی برای ماندن در سمت خود شرکت کند، برکناری بولتون تردیدهایی را درباره قدرت مدیریت وی به وجود آورده است.
  • ۱