چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۹:۴۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 30 شهریور 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 1 شهریور 1398 تیتر شهر 2 شهریور 1398 تیتر شهر 3 شهریور 1398 تیتر شهر 4 شهریور 1398 تیتر شهر 5 شهریور 1398 تیتر شهر 6 شهریور 1398 تیتر شهر 7 شهریور 1398 تیتر شهر 8 شهریور 1398 تیتر شهر 9 شهریور 1398 تیتر شهر 10 شهریور 1398 تیتر شهر 11 شهریور 1398 تیتر شهر 12 شهریور 1398 تیتر شهر 13 شهریور 1398 تیتر شهر 14 شهریور 1398 تیتر شهر 15 شهریور 1398 تیتر شهر 16 شهریور 1398 تیتر شهر 17 شهریور 1398 تیتر شهر 19 شهریور 1398 تیتر شهر 20 شهریور 1398 تیتر شهر 21 شهریور 1398 تیتر شهر 22 شهریور 1398 تیتر شهر 23 شهریور 1398 تیتر شهر 24 شهریور 1398 تیتر شهر 25 شهریور 1398 تیتر شهر 26 شهریور 1398 تیتر شهر 27 شهریور 1398 تیتر شهر 28 شهریور 1398 تیتر شهر 29 شهریور 1398 تیتر شهر 30 شهریور 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۰    
به گزارش تیترشهر : صفحه اینستاگرام نگار رسانه در تازه ترین پست خود درباره "دغدغه رهبر انقلاب در مورد قوم بلوچ" نوشت: ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۲    
به گزارش تیترشهر : سید محمد حسینی وزیر اسبق ارشاد در صفحه شخصی خود در توییتر درباره مطلب مجله تایم در مورد قدرتمندترین مرد خاورمیانه نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۰:۲۶    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) قیمت 47 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن بهای 13 ارز افزایش، 11 ارز ثابت و 23 واحد پولی از جمله پوند و یورو کاهش یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۰    
نشست تخصصی ردیابی نقوش حیوانی در هنر ایران باستان در پژوهشکدة هنر برگزار می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۷    
چند روز پیش در چهلمین جلسه شورای عالی هماهنگی سران سه قوه، مباحثی درباره اصلاح قیمت حامل های انرژی مطرح شد و این شائبه را به وجود آورد که دولت برنامه هایی را برای افزایش قیمت بنزین دارد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۰    
مدیر کل نظارت بر درمان و اعتبار بخشی وزارت بهداشت، گفت: دو دغدغه مهم در سطح بیمارستان ها داریم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۰    
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو های تهران از اعمال سخت گیری و نظارت بیشتر بر معاینه فنی خودرو های سرویس دانش آموزی خبر داد و گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۲    
برخی از شرکت های بزرگ تولید کننده بستنی در کشورمان، در ترکیبات ساخت بستنی از "اسیدهای چرب وارداتی" استفاده می کنند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۱:۰۵    
افشاگر اسرار خاندان آل سعودی بر کمبود سوخت در عربستان سعودی بعد از حمله اخیر یمنی ها علیه تأسیسات نفتی عربستان تاکید کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۱    
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۶    
جزایری گفت: تمامی گایدلاین های دارویی، راهنما های تجویز و اندیکاسیون ها از طریق سامانه تائید دارو کنترل و اجرا می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۵    
این نمایشگاه همزمان با هفته دفاع مقدس از تاریخ 31 شهریور الی 6 مهرماه از ساعت 17 الی 23 در میدان منیریه دایر خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۲    
شهردار منطقه شش با اشاره به روز جهانی بدون خودرو 31 شهریور گفت: در منطقه شش به عنوان منطقه مرکزی پایتخت به دنبال نهادینه کردن فرهنگ دوچرخه سواری و دعوت از شهروندان برای دوچرخه سواری در روزهای سه شنبه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۰    
اداره آموزش های شهروندی از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مسئولین خانه های آموزش شهروندی و مربیان کانون کودک سرای محلات سطح منطقه در شهرداری منطقه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۷    
مزایا و معایب واکسن آنفولانزا هر ساله با وارد شدن به فصل پاییز مورد توجه قرار می گیرد. در ادامه به سوالات رایج شما درباره واکسن آنفولانزا و مزایا و معایب آن پاسخ داده ایم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۰    
اگر شماهم جزو علاقه مندان سفر به استانبول ترکیه، از طرفداران تور استانبول هستید ولی در بهار و تابستان به هردلیلی نتوانستید به این شهر توریستی جذاب بروید توصیه می کنیم فصل پاییز و بخصوص مهر و آبان را ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۰    
رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: نظارتی بر شرکت های پرستاری در منزل صورت نمی گیرد، در حالی که شرکت های پرستاری در منزل باید زیر نظر یک مرکز مشخص و با مجوز رسمی فعالیت کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۲    
صفحه منتسب به امام خمینی(ره) در اینستاگرام عکس نوشته ای را از سخنان ایشان، درباره ارتباط سران عربستان با دولت های غربی منتشر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۶    
به گزارش تیترشهر : محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به تحریم های جدید اعمال شده علیه بانک مرکزی واکنش نشان داد و طی توئیتی نوشت: ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۷    
پس از پایان یافتن رقابت های والیبال مردان آسیا، رده بندی تیم ها مشخص شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۶    
به گزارش تیترشهر : صفحه اینستاگرام حماسه با انتشار تصویری از زخمی شدن یک دختر خردسالدر قدس نوشت: این تصویر یک جراحت نه چندان عمیق روی سر دختری خردسال را نشان می دهد اما اگر چنین عکسی در ایران ثبت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۰    
پژو 206 را می توان یکی از اصلی ترین پایه های ایران خودرو از دو دهه پیش تاکنون دانست. این خودرو ابتدا در نسخه هاچ بک و در چند تیپ به بازار عرضه شد، و سپس نسخه حاشیه ساز صندوقدار آن به بازار عرضه گردید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۰    
به گزارش تیترشهر : یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره مخالفت با طرح شفافیت آرای نمایندگان نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۰۷    
مدیرکل آموزش و پرورش تهران، گفت: ایجاد امنیت پیش نیاز توسعه آموزش در کشور است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۷:۰۵    
دبیر علمی ششمین همایش نقشه برداری مغز با اشاره به اینکه تشخیص بهتر بیماری های نورولوژی و روانپزشکی با نقشه برداری مغز محقق خواهد شد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۶:۰۵    
وزیر آموزش وپرورش با تاکید بر اینکه توسعه تدریجی خرید خدمات که جزو اولویت های ابلاغی رییس جمهور بود به معنای خصوصی سازی نیست و آموزش وپرورش حاکمیتی است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۵:۳۶    
رییس انجمن پزشکان عمومی ایران ضمن تاکید بر لزوم مبارزه جدی با نشت و توزیع غیرقانونی متادون در بازار، هولوگرام دار شدن این داروها را از وزارت بهداشت خواستار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۵:۰۷    
بانک مرکزی دستورالعمل اجرایی نحوه امهال مطالبات موسسات اعتباری را ابلاغ و اعلام کرد که امهال مطالبات ناشی از اعطای قرض الحسنه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۴:۳۷    
مجموعه ورزشی آزادی تهران در آستانه برگزاری شهرآورد 91 در اطلاعیه ای اعلام کرد: به هیچ وجه در این ورزشگاه بلیتی فروخته نمی شود و تماشاچیان تنها می توانند به صورت الکترونیکی بلیت بخرند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۴:۰۷    
دبیر کمیته ثبت نام و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: از رقم 22 هزار تومانی که موقع ثبت نام از افراد دریافت می شود 15 هزار تومان برای بیمه و 7 هزار تومان برای خدمات درمانی گرفته می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۳:۳۵    
خط تولید ذخیره سازهای پیشرفته دفاعی با حضور وزیر دفاع و مدیر عامل سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع افتتاح شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۳:۰۵    
روز گذشته برای نخستین بار در چند سال گذشته، بار دیگر میدان التحریر قاهره به محلی برای تظاهرات مردمی علیه نظام حاکم تبدیل شد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۲:۳۵    
فرماندار تهران گفت: سال گذشته 170 هزار دانش آموز از طرح تاکسیرانی استفاده کردند و امیدواریم استفاده از حمل و نقل عمومی امسال بیشتر شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۲:۰۵    
مشاور سازمان خصوصی سازی گفت: میزان سود سهام عدالت مربوط به سال 97 به یقین از 175 هزار تومان بیشتر خواهد بود و انتظار می رود این رقم بالاتر از 200 هزار تومان باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۱:۳۵    
سامانه موشکی پدافند هوایی سوم خرداد که در تاریخ 30 خرداد سال جاری موفق به سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکایی MQ-4 در تنگه هرمز شده بود، در نمایشگاه باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۱:۰۵    
ضوابط اقامتگاه های بومگردی با دستور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ابلاغ شد. این ضوابط، شاخصی برای ارزیابی و تعیین کننده درجه و قیمت این اقامتگاه ها خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۰:۳۶    
کشورهای میزبان پناهجویان ونزوئلایی همچنان با چالش برآورده کردن نیازهای پناهندگان به رغم درخواست مکرر کمک های مالی بین المللی روبرو هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
حزب عدالت و توسعه٬ تعدادی از نخبگان سیاسی و اقتصادی کُرد را در کابینه و دفتر سیاسی حزب به کار گرفته اما نتوانسته از آنان٬ در برابر کردهای تحت امر پ.ک.ک٬ گروهی کثیر و جمعیتی اثرگذار به وجود آورد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به تحریم مجدد بانک مرکزی تأکید کرد: تحریم مجدد بانک مرکزی توسط دولت آمریکا نشان می دهد که دست آنها برای پیدا کردن اهرم فشار علیه ایران تا چه حدی خالی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس گفت که تا زمان رسیدن به موفقیت، از تلاش دست نمی کشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال که در سه دیدار گذشته تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کرده است، برای دیدار با پرسپولیس هم با تردیدهایی برای انتخاب نفرات اصلی مواجه خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۵۱    
اتفاقات پیش از شهرآورد و کری خوانی هواداران با نتایج گذشته یکی از مهمترین جذابیت های شهرآورد تهران است. جذابیت هایی که در برخی از مواقع نتایج را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۳۶    
سردار سلامی گفت: تاریخ و هویت هر ملت یک مفهوم امتداد یافته در زمان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۲۱    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در آغاز معاملات امروز با رشد 3019.28 واحدی در ارتفاع 297 هزار و 276 واحدی ایستاد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۰۶    
مدیرکل امور دارویی سازمان غذا و دارو، با اشاره به فشار تحریم ها، گفت: دارو در سخت ترین شرایط تامین می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۵۱    
وزیر امور خارجه گفت: پیوستن آمریکا به 1+4 چه به عنوان 5+1 چه به عنوان میهمان، ضرورتش پایان دادن به جنگ اقتصادی علیه ایران است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۲۱    
بر اساس معاملات انجام شده امروز در بازار آزاد قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به پنج شنبه (28شهریور) با ثبات همراه است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۰۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در فاصله یک روز مانده تا شروع دربی همچنان به ایران نیامده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۵۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: سرقت کتیبه های آب انبار ملاوردیخانی قزوین محرز شده و پلیس آگاهی پیگیر این سرقت است و اداره کل میراث فرهنگی نیز با تمام توان در حال پیگیری ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۳۶    
امید ابراهیمی اعلام کرد که با توصیه مارک ویلموتس و مرتضی پورعلی گنجی به تیم یوپن بلژیک پیوست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۵۲    
رئیس مجلس در راس یک هیات پارلمانی جهت حضور در اجلاس روسای مجالس اوراسیا فردا به قرقیزستان سفر می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۳۷    
روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد تمام بنزین توزیعی در کلانشهر تهران دارای استاندارد یورو 4 بوده و گوگرد آن زیر 50 ppm است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۲    
وزیر صنعت اعلام کرد: در راستای برنامه راهبردی وزارت صمت در خصوص توسعه صنعت نساجی و تولید پوشاک، داخلی سازی 1.2 میلیارد دلاری صنعت پوشاک تا سال 1400 هدف گذاری شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۰۷    
طراحی و پیاده سازی بستر مناسب برای تبلیغات پزشکان در فضای مجازی در دستور کار کمیته مرکزی تبلیغات سازمان نظام پزشکی قرار گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۵۲    
طبق بررسی ها مشخص شده که هیوندا النترا 2018 وارداتی که توسط شرکت آسان موتور عرضه می شود، 44 میلیون تومان گران تر از بازار به فروش می رسد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۳۷    
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت: شیوه ای که دولت برای حذف دهک های بالای درآمدی انتخاب کرده نتیجه مطلوبی ندارد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۰۷    
افسرده بودن فقط به معنی زانوی غم بغل گرفتن و بی میل بودن به همه چیز نیست و اگر شما این علائم را ندارید، دلیل بر این نیست که شما افسرده نیستید. افسردگی چهره ندارد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۳۷    
فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه دشمنان باید ادبیات خود را نسبت به ملت ایران تغییر دهند، گفت: اگر دشمنی غلطی کند، قطعا پاسخ کوبنده ای دریافت خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۰۷    
رئیس سازمان غذا و دارو، با توجه به توسعه صنعت داروسازی کشور، گفت: امروز، رونمایی از داروهای جدید برای ما عادی شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۰۱    
اگر کودک خردسال دارید و می خواهید به یک سفر جاده ای بروید، دانستن چند نکته برای خاطره انگیز کردن سفر برای همه ی اعضای خانواده ضروری است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۵۵    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: پیش نویس آیین نامه ای آماده شده است که بر اساس آن به چند داروساز مجوز داروخانه اعطا شود به آن معنا که داروخانه ها به نوعی به شرکت سهامی یا تعاونی تبدیل شوند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۵۲    
به گزارش تیترشهر : در آستانه بازگشایی مدارس نگاهی داشتیم به قیمت انواع ابزار و لوازم مورد نیاز دانش آموزان، از جمله کوله پشتی، لوازم التحریر و روپوش مدرسه. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۵۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از شهرآورد 90 تهران گفت که از اهمیت بالای دیدار تیمش برابر پرسپولیس خبر دارد. او همچنین درباره اظهارات گابریل کالدرون در نشست خبری داربی، واکنش نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۵۲    
مدیرعامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت سامانه هشدار سریع سیل و تغییرات قانون مدیریت بحران کشور توضیح داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۳۷    
هادی حجازی فر نسبت به حادثه تروریستی اتوبوس یمن متنی را منتشر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۳۱    
نخست وزیر انگلیس در جریان سفر خود به نیویورک برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، درباره ایران با دیگر سران کشورها گفتگو خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۳۱    
نیسان تصمیم گرفته برای سال 2020 تغییراتی را در کراس اوور محبوب خود یعنی مورانو اعمال کند. این تغییرات منجر به افزایش قیمت جزیی این خودرو نیز شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۵    
سخنگوی سپاه گفت: رژه سراسری نیرو های مسلح از ساعت 8 صبح فردا (31 شهریور) در سراسر کشور اجرا می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۲    
شهرداری و وزارت امور خارجه در شلوغی کارهای وزارتخانه شدن میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصمیم گرفتند تا درباره ی برخی ساختمان های میدان مشق که در اختیار وزارت امور خارجه و شهرداری تهران است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۱۶    
رئیس مرکز تحقیقات نقص ایمنی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران با بیان این که مطالعات انجام شده نشان می دهد فراوانی بیماری های نقص ایمنی در کشورهای اروپایی و آمریکایی با میزان ازدواج خویشاوندی کمتر از ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۱۰    
دیوان عالی کشور حکم اعدام محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران را نقض و پرونده را برای رسیدگی مجدد به دادگاه ارجاع داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار سختی با استقلال داریم و برای این بازی هیچ سوپرایزی ندارم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۵    
عملکرد سامانه 137 منطقه 19 با حضور علی توکلی شهردار منطقه، حمیدرضا نصریان رییس سامانه مدیریت شهری 137 سازمان بازرسی شهرداری تهران و معاونین ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۵    
جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس منطقه16 با حضور پورنصر شهردار منطقه و جمعی از معاونان و مدیران برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۲    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15 : محمدی صبح روز چهارشنبه به همراه معاونین، مدیران ستادی و شهروندان دوچرخه سواری و در ورزش همگانی که هر صبح در بوستان فجر برگزار می شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۲    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17 : در این طرح از ظرفیت سواره رو کاسته و به ظرفیت پیاده راه برای رفاه شهروندان افزوده خواهد شد تا این گذر به شهر انسان محور نزدیکتر شود. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۶    
جلسه ستاد ویژه مراسم پیاده روی اربعین با حضور آیت الله ری شهری و مسئولان اجرایی شهرستان ری در دفتر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۶    
پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده حسین علی قلی نژاد همزمان با بیستم محرم بر روی دستان مردم شهید پرور درمحله جوادیه منطقه16 تشییع شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۶    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 14 : جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح استقبال از مهر 98 در منطقه 14 تهران با حضور معاونین منابع انسانی و اجتماعی و فرهنگی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۰    
شب گذشته محمود کلهری شهردار منطقه17 به مناسبت شب هفت حضرت سیدالشهدا(ع) در جمع عزاداران حسینی هئیت قمربنی هاشم حضور یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۰    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15 : وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: این نمایشگاه از 31 شهریور با مشارکت شهرداری های مناطق 11، 12، 13 ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۲۷    
نمایشگاهی از آثار هنرجویان آموزشگاه حجم سبز زیرنظر سارا جعفری تحت عنوان "در هرنگاه" از روز جمعه 5 مهرماه 1398 در گالری صا برپا می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۲۱    
هواوی فناوری تازه ای موسوم به آشکارکننده خشم در جاده ابداع کرده که با استفاده از دوربین های کنترل گر میزان عصبانیت و نگرانی رانندگان را شناسایی کرده و سرعت خودرو را کم می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۲۱    
شقایق احمدیان گفت: در آثار خود قصد داشتم با نشانه ها بازی کنم و با تغییر جایگاه آنها نشان دهم که هر شخصی می تواند برداشت خود را از نشانه ها داشته باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۱۵    
محققان ایرانی به دانش فنی، طراحی و ساخت پرنده خورشیدی دست پیدا کردند که می تواند با استفاده از سلول های خورشیدی که روی آن نصب شده نور خورشید را برای تامین باتری خود جذب کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به اینکه پرونده شهرک تاریخی ماسوله برای نماینده یونسکو به صورت کامل تشریح شده است، گفت: مردم مطمئن باشند در ثبت جهانی ماسوله کوتاهی نمی کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۲۱    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از پیش بینی افزایش 30 درصدی ترافیک در شهر تهران همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، گفت: جمعیت 80 میلیونی کشور، گروه هدف برنامه ملی خود مراقبتی هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۱۵    
حمله به تاسیسات نفتی عربستان سعودی و جهش قیمت ها یکی از مهم ترین رویدادهای صنعت نفت در روزهای اخیر بوده که تحلیل های متفاوتی درباره آن ارائه شد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۱۵    
کاپتان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را در دیدار برابر استقلال همراهی کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۰۶    
به گزارش تیترشهر : میثم مطیعی مداح معروف اهل بیت در صفحه اینستاگرام خود درباره وضعیت جسمانی اش نوشت: ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۰۰    
اعمال تحریم ها و تنگ تر کردن حلقه محاصره اقتصادی تنها اقدامی است که ترامپ می تواند علیه ایران صورت دهد و هرگز از ترس حمله این کشور به پایگاه های آمریکایی در منطقه که در تیررس موشک ها و پهپادهای ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۰۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: هر یک از محدودیت ها و تدابیر اعمال شده در فروش فوری خودروسازان از جمله سایپا تا حدی فضا را برای دلالان تنگ تر می کند و فضا را به سمت خرید خریداران ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۱:۵۷    
رییس اسبق سازمان صنایع دستی کشور معتقد است که رسیدن به صادرات 2 میلیارد دلاری نیازمند همگرایی تمام قوا و نهادهایی است که به نوعی می توانند با حوزه صنایع دستی مرتبط باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۱:۵۷    
رئیس جمهور دوشنبه هفته جاری به نیویورک سفر خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۱:۵۱    
معاون اول قوه قضائیه گفت: کشف فساد کافی نیست و مهم این است که بعد از کشف ببینیم چگونه می توان با مفسد برخورد کرد و اگر برای این مسأله تدبیر نشود، چه بسا به تولید داخلی و تولیدگران لطمه وارد شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۱:۵۱    
لباس های تب نمای یکی از شرکت های فناور که دارای خواص آنتی باکتریال نیز هست، به کشورهای عراق، کویت و عمان صادر شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۱:۴۵    
احتمال دارد مهاجم جوان استقلال در دربی نود برای اولین بار در این فصل به میدان برود.
  • ۱