پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۲:۵۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 25 شهریور 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 1 شهریور 1398 تیتر شهر 2 شهریور 1398 تیتر شهر 3 شهریور 1398 تیتر شهر 4 شهریور 1398 تیتر شهر 5 شهریور 1398 تیتر شهر 6 شهریور 1398 تیتر شهر 7 شهریور 1398 تیتر شهر 8 شهریور 1398 تیتر شهر 9 شهریور 1398 تیتر شهر 10 شهریور 1398 تیتر شهر 11 شهریور 1398 تیتر شهر 12 شهریور 1398 تیتر شهر 13 شهریور 1398 تیتر شهر 14 شهریور 1398 تیتر شهر 15 شهریور 1398 تیتر شهر 16 شهریور 1398 تیتر شهر 17 شهریور 1398 تیتر شهر 19 شهریور 1398 تیتر شهر 20 شهریور 1398 تیتر شهر 21 شهریور 1398 تیتر شهر 22 شهریور 1398 تیتر شهر 23 شهریور 1398 تیتر شهر 24 شهریور 1398 تیتر شهر 25 شهریور 1398 تیتر شهر 26 شهریور 1398 تیتر شهر 27 شهریور 1398 تیتر شهر 28 شهریور 1398 تیتر شهر 29 شهریور 1398 تیتر شهر 30 شهریور 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۱    
دکتر سید علی طباطبایی، عضو هیئت علمی و رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران در نوشتاری یکی از مهم ترین چالش ها برای تولید محصولات داخلی را نداشتن کیفیت محصول و حفظ استاندارد فرآیندی دانسته و تأکید کرده که ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۵۲    
قاضی شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم و مفاسد اقتصادی در سومین جلسه دادگاه شبنم نعمت زاده گفت: متاسفانه متهمان صداقت را رعایت نمی کنند و همچنان به موارد دور از حقیقت و واقعیت اصرار دارند اما ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۳:۳۶    
مدیرکل برنامه ریزی و نظارت عتبات سازمان حج و زیارت از ثبت نام بیش از یک میلیون زانر اربعین در سامانه سماح خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۲    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 : در ادامه جلسات ملاقات مردمی روزهای دوشنبه و در راستای رسیدگی به مشکلات و درخواست های شهروندان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۰:۰۰    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در 5 ماه گذشته با حمایت وزارت بهداشت از محل ردیف های بودجه معاونت درمان، حدود 450 مورد عمل جراحی کاشت حلزون شنوایی در مراکز 11 گانه کشور انجام شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۲۱:۰۶    
رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهیدبهشتی گفت: فردی که با جعل عنوان دانشجوی این دانشکده اقدام به کلاهبرداری در فضای مجازی کرده بود با طرح شکایت از سوی ما دستگیر شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۲۰:۳۶    
فایننشال تایمز در خبری ادعا کرد سران القاعده و داعش در این اواخر تلاش های مشترکی را برای ایجاد جبهه ضد طالبانی آغاز کرده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۶    
تیم فوتبال پرسپولیس تهران باید در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر به مصاف استقلال برود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۱:۰۰    
شهردار منطقه 22 پایتخت با اشاره به اخطارهای داده شده به ساکنان برج های این منطقه گفت: هشدار به هیئت مدیره برج اداری تجاری طوبی داده شده و اعلام کرده بودیم که برای رفع نواقص ایمنی اقدام کند اما از سوی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۵۱    
شهردار منطقه 13 از اجرای طرح لوله گذاری برای انتقال آب خام در پارک جنگلی سرخه حصار به طول بیش از 25 هزار متر خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۱۵    
سندرم پای بیقرار که به آن بیماری ویلیس اکبوم هم می گویند، بیماری است که موجب احساس ناراحتی، به ویژه در پا ها می شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۷    
دادگاه رسیدگی به اتهامات علی دیواندری و 8 متهم دیگر مبنی ر بر اخلال در نظام اقتصادی کشور آغاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی خبر داد، ارتباط بانکی ایران و روسیه از طریق پیام رسان روسی و سپام بانک مرکزی بدون نیاز به سویفت برقرار شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۸:۴۵    
رئیس کل بانک مرکزی در پستی اینستاگرامی از نتایج مذاکرات در ترکیه خبر داد و نوشت: تفاهمات خوبی در این مذاکرات انجام شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۸:۰۶    
معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به شرکت بازرگانی دولتی ایران، دستور ترخیص برنج های وارداتی متوقف در گمرک را صادر کرد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۷:۵۱    
در پی رخدادهای اخیر در تأسیسات نفتی آرامکو، رئیس جمهور آمریکا در یک پیام توییتری، واشنگتن را بی نیاز از غرب آسیا توصیف کرد و مدعی شد کشورش به نفت و گاز این منطقه نیازی ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۷:۵۱    
به گزارش تیترشهر : صفحه اینستاگرام تاریخ ایران و جهان وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای پستی درباره محمدرضا پهلوی نوشت: ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۷:۴۵    
گروه خودروسازی سایپا صرفا به صورت اینترنتی، 26 شهریورماه فروش نقدی و اعتباری برخی از محصولات خود را آغاز خواهد کرد و متقاضیان می توانند با مراجعه به وبسایت این گروه خودروسازی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۷:۲۱    
یک پسر بچه هشت ساله در حاشیه بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت در استادیوم آزادی فوت کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۷:۰۶    
تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا مغلوب استرالیا شد تا زنگ خطر جدی برای همه به صدا دربیاید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۵:۳۶    
داستان شروع ناامید کننده استقلال تهران در چند فصل گذشته تمامی ندارد و امسال این سناریو به شکل بدتری در حال تکرار است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۵:۰۶    
ولیعهد سعودی به حملات پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن به تاسیسات نفتی دو منطقه بقیق و خریص در عربستان واکنش نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۴:۳۶    
مطالعات نشان می دهد تنها 20 دقیقه سپری کردن وقت در طبیعت موجب کاهش میزان هورمون استرس می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۴:۰۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امضای پیمان دفاعی مشترک با آمریکا را "یک هدیه تاریخی بزرگ" دانست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۳:۳۶    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تمهیدات ویژه شهرداری تهران در طرح استقبال از مهر 98 به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۳:۰۶    
باتوجه به آمار مرگ و میر کوهنوردان حرفه ای و سختی صعود به کوه ها، دسته بندی مرگبار ترین کوه های جهان شکل گرفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۲:۳۶    
سخنگوی دولت درباره حذف چند دهک از یارانه بگیران توضیحاتی ارائه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۲:۰۶    
مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی گفت: تحت پوشش بیمه قرار گرفتن تعرفه های مامایی در مطب ها در حال پیگیری است اما هنوز این کار صورت نگرفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۱:۰۶    
رهبر حزب اسلام گرای سعادت، در یک گفت وگوی حضوری، به رئیس جمهور ترکیه پیشنهاد کرده با بشار اسد دیدار کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۰:۳۶    
سرمربی تیم الاهلی عربستان گفت: کسی هنوز به من چیزی در مورد برکناری ام نگفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۰:۰۶    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: 7 هزار نیروی انسانی از آموزش و پرورش خارج شده و تنها 490 نفر وارد شدند بنابراین تناسب مناسبی بین ورودی و خروجی وجود ندارد و این بحران تهران را تهدید می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۰:۰۰    
مهران نصیریان دوست، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد حمله به اتوبوس تیم فوتبال استقلال ممکن است کار هواداران این تیم باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۵۱    
موضوع تخریب حمام خسرو آقا، پس از رسانه ای شدن اظهارت رئیس سابق اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان و هم چنین معاون عمرانی اسبق استانداری اصفهان در ایسنا ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۳۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی چهل و چهارمین سالگرد تاسیس اورژانس 115 را تبریک گفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۶    
متخصص زنان با اشاره به بیماری آندو متریوز در زنان، گفت :این بیماری ممکن است باعث نازایی شود؛ البته بیماری خطرناکی نیست اما دردهای قاعدگی و درد در ناحیه لگن را به دنبال دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۵۱    
معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران ضمن تشریح روش های مشارکت در کمپین مشق مهر برای تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۳۶    
میان اظهار نظرهای مختلفی که اعضای دولت در خصوص برجام دارند، از همه عجیب تر این است که می گویند برجام با تأیید رهبری امضا شد و یا این که شروط رهبری در جریان توافق نیز رعایت و نهایتاً عملیاتی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۲۱    
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان به اتفاقات شب گذشته بازی با استقلال و صحبت های بوجود آمده درباره داوری آن واکنش نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۰۶    
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برکناری جان بولتون را تاکتیک ترامپ دانست و تاکید کرد که برکناری مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا تاثیر خاصی بر ایران نخواهد داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۵۱    
زگیل تناسلی، برجستگی هایی به رنگ صورتی، قهوه ای، همرنگ پوست یا کمی تیره تر هستند که در ناحیه ی تناسلی، زیرشکم و کشاله ران مشاهده می شوند. عامل ایجاد زگیل تناسلی، ویروس HPV است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۲۱    
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه ترامپ دیر متوجه تئوری های اشتباه جان بولتون شد ، گفت: اگر ترامپ فقط به اخراج بولتون از هیات حاکمه آمریکا اکتفا کند به نتیجه ای نخواهد رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۰۶    
رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با تاکید بر اینکه اتهام جناحی بودن برچسبی است که آقای روحانی باید از آن پرهیز کند، گفت: قوه قضائیه جناحی برخورد نمی کند اما برای بی اثر کردن اقدامات این قوه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۰:۵۱    
دبیر انجمن علمی آسیب شناسی ایران، نسبت به تعطیلی آزمایشگاه های پزشکی در شهرهای کوچک و خالی شدن مناطق محروم از حضور متخصص پاتالوژی هشدار داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۰:۳۶    
با وجودِ طوفان دوریان و خساراتی که به جزایر آباکو و گرند باهاما وارد کرد، اکثر جزایر باهاما به خصوص 14 جزیره ی پربازدید آن باز بوده و پذیرای گردشگران هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۰:۲۱    
رئیس جدید اینستکس از دیروز به تهران آمده و قصد دارد با مقامات بانک مرکزی و شرکت ایرانی متناظر اینستکس (ساتما) نیز دیدار کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۵    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، گفت: کمیسیون ویژه ای در دولت برای کلانشهر تهران و سایر کلانشهر ها تشکیل شده که شورای استان ها می توانند چالش های خود را برای مرتفع شدن به این ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۲    
افت کیفیت در ساخت پرتعداد و سریع مساجد در دهه های اخیر را می توان در همه جوانب معماری از طراحی پلان، نماسازی، تزیینات تا مکان یابی مساجد به وضوح مشاهده کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۰:۰۶    
نتایج تازه ترین تحقیقات و پژوهش های اخیر نشان می دهد که استفاده بیش از اندازه از شبکه های اجتماعی موجب افزایش اضطراب و رقابت با دیگران می شود و در طولانی مدت سلامت روحی کاربران را به مخاطره می اندازد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۹:۵۱    
سخنگوی دولت گفت: سفر رئیس جمهور به نیویورک را داریم که به زودی این سفر انجام خواهد شد، این سفر فرصت خوبی برای رایزنی دو یا چندجانبه است و امیدواریم در این سفر بار دیگر حقانیت و صبر استراتژیک ایران ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۹:۳۶    
اظهارات ترامپ در حمایت از دولت سعودی پس از حمله پهپادی به تاسیاست نفتی این کشور و اعلام اینکه ارتش آمریکا برای حمایت از عربستان در دسترس خواهد بود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۹:۲۱    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با تاکید بر اینکه بازیافت شیشه دلایل زیست محیطی، اقتصادی و فرهنگی مهمی دارد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۹:۲۱    
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که این تیم هیچ طرح خاصی برای بازی هایش ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۶    
فرماندار تهران گفت: در حال حاضر 264 مدرسه با بیش از 60 سال قدمت در پایتخت وجود دارد که باید نسبت به ایمن سازی و نوسازی این مدارس اقدام شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۸:۵۱    
ولیعهد ابوظبی در تماس تلفنی با همتای سعودی خود، حمله به تاسیسات نفتی وابسته به شرکت نفت دولتی "آرامکو" را محکوم کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۸:۳۶    
تسهیلات پرداختی بانک ها به بخش های اقتصادی در چهار ماه نخست سال 1398 به دو هزار و 188 هزار میلیارد ریال رسید که رشد 30.9 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۸:۰۶    
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن اعلام جزئیات طرح شهرداری برای رایگان کردن ودیعه 159 هزار تومانی دوچرخه های بیدود برای دانشجویان و خبرنگاران اعلام کرد که این طرح مشمول دانش آموزان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۷:۳۶    
خراسان رضوی در حوزه "سقط درمانی" که گامی در جهت پیشگیری از تولد نوزادان دچار معلولیت و ناهنجاریهای ژنتیکی است ،پیشتاز است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۷:۳۶    
معاون شهردار تهران گفت: از ابتدای پاییز همه تاکسی های اینترنتی تحت نظارت شهرداری قرار می گیرند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۷:۳۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: بخشی از فضای سبز و باغچه حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد دچار حریق شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۷:۳۰    
حجت از ثبات نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده 8 هزار و 700 و مرغ گرم 12 هزار و 900 تومان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۷:۳۰    
زنگ خطر برای سید جلال حسینی، کاپیتانِ باتجربه سرخ ها به صدا درآمده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۷:۳۰    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در خصوص ارز زائران اربعین با بانک مرکزی به جمع بندی نرسیدیم و در حال پیگیری این موضوع هستیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۷    
قیمت خودرو ها در هفته ای که گذشت روند کاهشی به خود گرفته و بررسی های میدانی نشان می دهد که خودروهای پرطرفدار در بازار کشورمان 4 تا 5 میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۷    
به گزارش تیترشهر : یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره چادر سرکردن شبنم نعمت زاده در دادگاه نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۱    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست سه جانبه روسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه به آنکارا سفر کرده است دقایقی پیش با رییس جمهور ترکیه دیدار کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۵    
راهکارهای جذب اتباع چینی که سفر و گردشگری را به عنوان سبک زندگی خود پذیرفته اند و امکان مسافرت کردن به دیگر کشورها را دارند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایران با داشتن تنها 3 درصد تاسیسات هسته ای جهان، تقریبا حدود 20 درصد از تمامی دسترسی ها را برای آژانس فراهم کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۲    
مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح با اشاره به برنامه های نیروهای مسلح در خصوص مدیریت و کنترل مصرف آنتی بیوتیک ها در مراکز درمانی تابعه گفت: امروز از سه پروتکل کنترل عفونت بیمارستانی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۷:۰۰    
دانشجویان انگلیسی که با مشکلات و اختلالات روانی دست به گریبان هستند مجبورند برای دریافت کمک و خدمات سلامت روان از سوی متخصصان و مشاوران در دانشگاه خود تا حدود 12 هفته منتظر بمانند که این موضوع نگرانی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۷    
مربی پیشین تیم های ملی فوتبال ایران با اشاره به نحوه اشتباه انتخاب مربی برای تیم امید گفت: فدراسیون با اسم ها بازی می کند و فرهاد مجیدی هم در این زمینه وسوسه شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۵    
معاون اسبق بانک مرکزی با بیان اینکه مداخله در بازار ارز از سوی بانک مرکزی، مصوبه شورای پول و اعتبار نیاز ندارد، دلایل ضرورت محرمانگی شیوه مداخله بانک مرکزی در بازار را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۱    
همه سرمایه گذاران می دانند که باید بخشی از سبد سرمایه خود را به طلا و سکه اختصاص دهند. البته شاید برخی با قاطعیت ملک و املاک انتخاب اول و آخرشان باشد اما وقتی که بازار مسکن راکد است و یا سود بانکی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۳:۴۵    
در این مطلب قصد داریم یکی از ترسناک ترین بازی های کامپیوتری را برای شما همراهان گرامی معرفی نماییم. در صورتی که به دانلود بازی ترسناک علاقه دارید می توانید این بازی را از وی جی دی ال دانلود کنید و از ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۲    
به گزارش تیترشهر : "با عکس احساس میکنم می توانم دغدغه های زندگی و مشکلات اجتماعی را بیشتر و بهتر به مخاطب نشان بدهم"، این را متین امین زاده ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۶    
بنابر گزارشی که به تازگی درباره فروش کنسول PS4 منتشر شده، تاکنون در کشور آمریکا 30 میلیون دستگاه کنسول PS4 به فروش رسیده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۶    
سری آیفون 11 در هفته گذشته معرفی شد، حال می خواهیم نگاهی به تمامی آیفون های تولید شده طی 12 سال اخیر داشته باشیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۰    
بیش از 12 کیلومتر از جاده قدیم امام زاده داوود در حریم منطقه 5 بهسازی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۰    
واحد فضای سبز ناحیه 9 از نگهداشت باغچه های داخل و خارج مدرسه تقوی نیا در طرح استقبال از مهر خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۰    
با هدف تعاملات فیمابین، جلسه شورای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با حضور شهردار منطقه9، مدیران شهری، روسای ادارات خدمت رسان و ائمه جماعات منطقه با محوریت بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۷    
طرح تفکیک پسماند خشک از مبدا در ساختمان های شهرداری و منازل شهروندان ساکن منطقه 5 پایتخت اجرایی می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۷    
در راستای بازدید های مستمر از زیرگذر استاد معین، صبوری معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به همراه مفاخریان شهردار منطقه9 و جمعی از مدیران شهری از روند عملیات اجرایی پروژه بازدید به عمل آورد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۷    
اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری ناحیه نه از برگزاری مراسم عزای حسینی در خانه کودک ازگل خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۱    
جلسه شورای مدیران روابط عمومی شهرداری تهران تحت عنوان "دورنگاه ارتباطات تهران شهر" به میزبانی روابط عمومی شهرداری منطقه چهار در روز یکشنبه 24 شهریور ماه در عمارت عین الدوله برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۱    
رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری ناحیه سه از برگزاری همایش پیاده روی در محله مبارک آباد حسین آباد خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۶    
28 ماه از به مزایده رفتن "گراند هتل" قزوین می گذرد، هتلی که ظاهر نه چندان مناسبش در شرق خیابان "پیغمبریه" و در قسمت غربی ارگ صفوی قزوین هشدارهای زیادی را از سوی فعالان میراثی نسبت به احتمال تخریب این ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پیشنهاد شهرداری مبنی بر شناور شدن ساعات کار ادارات در صبح و عصر خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۰    
در حال حاضر کشوری مانند "آلمان" از صنعت گیاهان دارویی خود، دو برابر درآمد نفتی یک سال ایران درآمد ارزی دارد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۷    
معاملات مسکن کل کشور در 22 روز شهریورماه با منفی 62 درصد به بیشترین افت خود در شش سال اخیر رسید؛ در 22 روز ابتدای شهریورماه 1398 تعداد 18 هزار و 229 قرارداد خرید و فروش در کل کشور به امضا رسیده که ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۷    
علی جباری می گوید تیم حال حاضر استقلال، یک تیم معمولی است و در حد و اندازه نام و هوادارانش نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه غیر علنی پارلمان درباره یارانه ها خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۵    
فرستاده رئیس جمهور روسیه در دیدار با رئیس جمهوری این کشور، درباره تحولات این کشور بحث و گفت وگو کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۲    
یک شرکت دانش بنیان فعال در حوزه پزشکی توانسته است با طراحی و تولید دستگاه وکیوم تراپی از مرگ قطعی هفت هزار بیمار جلوگیری کند و در حال طراحی نوع جدیدی از این محصول است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۲    
استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از تأخیرهای مکرر در تکمیل پروژه سامان دهی مجموعه تاریخی مقبره الشعرای تبریز، اظهار کرد: اتمام این پروژه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۶    
تامین اجتماعی 10 هزار میلیارد تومان به مرکز درمانی بدهکار است و بیمارستان ها دیگر توان خرید دارو و تجهیزات پزشکی را ندارند و با ادامه شرایط ممکن است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۰    
حناچی به حذف عنوان شهید از تابلوهای معابر شهر تهران واکنش نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۷    
قیمت برخی خودروهای پر مخاطب خارجی در بازار با کاهش نسبی همراه است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۷    
کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، قرار است با برگزاری جلسه ای پرونده افزایش تعداد بازیکنان خارجی در این مسابقات را بررسی کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۵    
معاون گردشگری کشور به تازگی اعلام کرده به دلیل همزمانی ایام تاسوعا و عاشورا نتوانسته در مجمع سازمان جهانی UNWTO شرکت کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۲    
برای نخستین بار در تاریخ برگزاری مراسم "جایزه ایگ نوبل" (Ig Nobel Prize) و در بیست و نهمین دوره برگزاری آن، یک ایرانی برای اختراع خود با عنوان "دستگاه تعویض پوشک و شست وشوی کودک" یا بچه شور ...
  • ۱