چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۳۰May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 7 شهریور 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 1 شهریور 1398 تیتر شهر 2 شهریور 1398 تیتر شهر 3 شهریور 1398 تیتر شهر 4 شهریور 1398 تیتر شهر 5 شهریور 1398 تیتر شهر 6 شهریور 1398 تیتر شهر 7 شهریور 1398 تیتر شهر 8 شهریور 1398 تیتر شهر 9 شهریور 1398 تیتر شهر 10 شهریور 1398 تیتر شهر 11 شهریور 1398 تیتر شهر 12 شهریور 1398 تیتر شهر 13 شهریور 1398 تیتر شهر 14 شهریور 1398 تیتر شهر 15 شهریور 1398 تیتر شهر 16 شهریور 1398 تیتر شهر 17 شهریور 1398 تیتر شهر 19 شهریور 1398 تیتر شهر 20 شهریور 1398 تیتر شهر 21 شهریور 1398 تیتر شهر 22 شهریور 1398 تیتر شهر 23 شهریور 1398 تیتر شهر 24 شهریور 1398 تیتر شهر 25 شهریور 1398 تیتر شهر 26 شهریور 1398 تیتر شهر 27 شهریور 1398 تیتر شهر 28 شهریور 1398 تیتر شهر 29 شهریور 1398 تیتر شهر 30 شهریور 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۱:۰۵    
جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۷:۰۶    
وزیر صنعت معدن و تجارت عنوان کرد که بر اساس تصمیمات اتخاذ شده اقدامات لازم برای خروج خودروهای بی کیفیت از جمله پراید و پژو 405 از خط تولید صورت گرفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۸:۰۶    
فرستاده کاخ سفید در امور خاورمیانه هرگونه رونمایی طرح سازش خاورمیانه از سوی ایالات متحده تا قبل از برگزاری انتخابات رژیم صهیونیستی را رد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۵:۳۶    
محققان به راهکاری دست یافتند که با مهار مولکول های التهابی می توان بیماری های خود ایمنی از قبیل ام اس را درمان کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۵:۰۶    
ریچارد جان دالتون معتقد است اینستکس مشخص کرده که اولویت اصلی باید بخشهای بشردوستانه از جمله غذا، اقلام کشاورزی و بخش بهداشت باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۴:۳۶    
بر اساس اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نقدینگی در خردادماه سال جاری به بیش از 1979 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 25.1 درصد افزایش نشان می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۴:۰۶    
فوتبالیست هایی که موهای مجعد دارند از نگاه عکاس ها دوست داشتنی تر هستند. گزارش تصویری سایت اسپانیایی را از بازیکنان مو فرفری محبوب تاریخ فوتبال ببینید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۳:۳۶    
یک مقام مسئول با تشریح آخرین وضعیت تولید تخم مرغ در کشور گفت: تولید از مصرف سبقت گرفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۳:۰۶    
برای نخستین بار از زمان ریاست جمهوری ترامپ، آمریکایی های بیشتری بر این باورند که شرایط اقتصادی این کشور به جای آنکه بهتر شود، بدتر شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۲:۳۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه برنامه های خود در سفر به مالزی با نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۲:۰۶    
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد که با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از هم اکنون آماده انجام پروازهای زائران کربلا و اربعین هستیم و با طرف عراقی هم مذاکراتی انجام داده ایم و ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۱:۳۶    
همزمان با فرارسیدن پنجمین روز از هفته دولت، چندین پروژه در بخش های فرهنگی، فن آوری اطلاعات، عمرانی، تولیدی، صنعتی و سرمایه گذاری جزیره کیش با حضور دکتر مرتضی بانک ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۰:۰۰    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که آمریکایی ها در منطقه به دنبال یک پروژه باج گیری جدید هستند ، گفت: طبیعی است منطقه برای بازیگرانی که خواهان امنیت هستند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۶    
پژوهشگران آمریکایی، نوعی هیدروژل ابداع کرده اند که می تواند داروها را به قسمت های مورد نظر بدن انتقال دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۲۳:۰۶    
معاون طرح و برنامه وزارت صمت گفت: صادرات صنعت نساجی و پوشاک در سال گذشته یک میلیارد و 31 میلیون دلار بوده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۲۲:۳۶    
گره زدن ثبات معاملات و مراودات مالی مردم به برداشت های دیگران خطرناک ترین مکانیزمی است که قانون گذار ما بدعت کرده است و زمانی نمایندگان قبح این مصوبه را می فهمند که یک شیاد با چند شاهد کاذب خانه شان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۲۲:۰۶    
یک ناوشکن آمریکایی در اقدامی که اعتراض چین را در پی خواهد داشت، اقدام به گشت زنی اطراف جزایر مورد مناقشه چین کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۲۱:۰۷    
حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید ایران اعلام کرد، اسامی بازیکنان این تیم پس از مسابقات هفته دوم مسابقات لیگ برتر اعلام خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۲۰:۳۷    
دولت نیجریه روز پنجشنبه شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان این کشور را به برپایی انقلاب متهم کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۲۰:۰۷    
مدافع ایرانی العربی قطر در ترکیب اصلی تیمش برابر الدحیل در هفته دوم لیگ ستارگان به میدان خواهد رفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۹:۳۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به آغاز ساخت و بازسازی 11 هزار و 400 واحد مسکونی مربوط به زلزله مسجدسلیمان گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۹:۰۷    
بیش از 40هزار بلیط بازی تراکتور - پرسپولیس فروخته شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۷    
عضو هیئت مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی گفت: ازدیاد تقاضا به دلیل بازگشت حجاج و فشردگی مراسم عروسی در برابر عرضه دلیل اصلی افزایش قیمت مرغ در بازار به شمار می رود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۸:۰۷    
با اعلام دبیر سازمان لیگ فوتسال، اتفاقات حاشیه ای رخ داده در مسابقات لیگ دسته اول امید باشگاه های کشور به کمیته اخلاق ارجاع داده شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۷:۳۷    
این کارشناس مسائل بین الملل گفت: اروپا مایل است که ایران را ذیل برجام معطل کند، یعنی ایران به تعهدات خود عمل کرده ولی آنها نسبت به انجام تعهدات خود بی تفاوت باشند؛ این شرایط ایده آل غرب است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۷:۰۷    
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره کاربرد سیستم سیگنالینگ در خطوط مترو توضیحاتی داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۶:۴۰    
آرامگاه شیخ روزبهان از بناهای تاریخی شیراز است که در محل خانقاه شیخ بنا شده است. شیخ روزبهان در حدود قرن ششم هجری قمری می زیسته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۷    
یک جامعه شناس با بیان اینکه شایسته است که مردم از کمک به متکدیان سطح کوچه و خیابان خودداری کنند، گفت: فرهنگ کمک کردن خیابانی و از روی احساس در ایران باید اصلاح شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۷    
سندرم تونل کوبیتال و سندرم تونل رادیال به اندازه ی نوع معروف تر خود یعنی سندرم تونل کارپال شناخته شده نیستند، اما سبب درد شدید، کرختی، گزگز شدن و ضعف عضله در دست ها و بازو ها می شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۱    
در پی خبر اختلاس یکی از کارمندان بانک ملی ایران، روابط عمومی این بانک با ارائه توضیحاتی تاکید کرد که با اقدام به موقع بانک، این اقدام کشف و فرد موردنظر تحویل مقامات قضایی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۱    
سرمربی تیم استقلال تهران به دلیل مشکلات موجود رابطه خوبی با مدیران این تیم ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: برجام توافقی چندملیتی است که ذیل قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درج شده و باید حفظ شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۲    
وزیر اطلاعات در همایش شهید رجایی در استان قزوین گفت: مدیران کشور سرمایه های یک کشور هستند؛ وظیفه وزارت اطلاعات مچ گیری نیست بلکه صیانت از سرمایه های انسانی است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۲    
رسوایی مربوط به میزان انتشار گازهای آلاینده از خودروهای دیزلی فولکس واگن، موسوم به دیزل گیت ، موجب شد که این برند محتمل ضررهای فراوانی در سراسر جهان شود و افت فروش قابل توجهی را تجربه کند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۲    
عضو حقوقدان شورای نگهبان تصریح کرد: شعله اختلافی که مبنای آن، شیطنت و غرض ورزی برخی افراد و نشر برخی شایعات در فضای مجازی بود، کور شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۶    
یک اقتصاددان با اشاره به نیاز اساسی کشور در زمینه تربیت پزشک بیشتر گفت: طرح بیکاری پزشکان، ساخته و پرداخته جریان انحصارگری است که منافع خود را در عدم افزایش ظرفیت رشته های پزشکی می داند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۶    
دولت دوازدهم در عرصه میراث فرهنگی و گردشگری با برنامه ریزی و اجرای سیاست های کارآمد توانست به پیشرفت های فراوانی دست یابد که افزایش چند برابری گردشگران خارجی و ثبت آثار ملی و توسعه زیر ساخت ها از مهم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۰    
برنامه های آتی تیم ملی و مارک ویلموتس اعلام شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۰    
در حالی که شبکه تلگرام ارز مجازی گرام را تا 31 اکتبر منتشر می کند که برخی کارشناسان استفاده از ارزهای مجازی را راهکار دور زدن تحریم ها می دانند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۰    
مسؤولان بیمارستان سینا در حالی برای ساخت بیمارستان تخصص M.S تلاش می کنند که به گفته شهردار منطقه 12 پس از گذشت دو سال هنوز مجوزهای لازم برای ساخت و ساز اخذ نشده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۵:۱۶    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: سرویس های اطلاعاتی کشورهای دوست از احتمال حمله به ایران خبر می دادند تا ما را پای میز مذاکره بکشانند اما پس از ساقط شدن پهپاد آمریکایی، حربه جنگ از کار افتاد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۴:۵۰    
محققان دریافتند تعداد کل مرگ های ناشی از بیماری قلبی، سکته، دیابت و فشارخون بالا که به بیماری های کاردیومتابولیک معروف هستند از سال 2011 تاکنون در آمریکا روبه افزایش هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۳:۲۶    
مطالعات جدید به بررسی این موضوع پرداخته که آیا مصرف مکمل های غذایی و تغییر عادات غذایی منجر به پیشگیری از افسردگی می شود یا خیر؟
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل بهره برداری آزادراه ها از افزایش نرخ عوارض آزادراه ها خبر داد و گفت: این عوارض بسته به هر مسیر و آزادراهی متفاوت است اما بر اساس آخرین ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۳:۲۰    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به ادامه جنگ روانی علیه این نهاد و دولت در پیامی توییتری نوشت: کاش آنقدر اطلاع داشتند که دروغ را باورپذیرتر بگویند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۳:۲۰    
رئیس هیات فوتبال بوشهر می گوید این هیات هیچ کمک مالی نداشته و تمام هزینه های ممکن از داشته های خودش خرج کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۳:۰۵    
پارک ملی بند امیر افغانستان یکی از مناطق محافظت شده طبیعی این کشور است و برخی آن را نمادی از هویت اهالی افغانستان به شمار می رود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۳:۰۵    
رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به ادامه فعالیت های هسته ای کشور در تمامی حوزه ها و با آهنگی حساب شده تاکید کرد: برجام صنعت هسته ای را متوقف نکرد و تاریخ این حقیقت را نشان خواهد داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۳:۰۵    
وزیر امور خارجه مالزی روز پنجشنبه در دیدار با محمد جواد ظریف همتای ایرانی خود گفت: مقامات دو کشور متعهد به همکاری برای حفظ منافع مشترک شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۲:۴۷    
یک وکیل پایه یک دادگستری درباره میزان دیه در 4 ماه حرام محرم، ذی القعده، ذی الحجه و رجب توضیحاتی داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۲:۳۵    
لیست بازیکنان تیم استقلال تهران برای رویارویی با فولاد خوزستان در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۲:۱۷    
اگر به یک موتور هواپیما از فاصله ای نه چندان دور نگاه کرده باشید، حتما خطوط مارپیچی شکل و سفیدرنگ روی آن را دیده اید. این طراحی تقریبا در میان همه ی هواپیماها یکسان است. می دانید چرا؟
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۲:۱۱    
ضامنی درباره اخذ عوارض از تاکسی های اینترنتی از سوی شهرداری تهران و آخرین وضعیت دستورالعمل این تاکسی ها توضیحاتی داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۲:۱۱    
دبیر ستاد کنترل دخانیات وزارت بهداشت گفت: قانون کنترل دخانیات و افزایش مالیات بر سیگار علی رغم رای نهایی دیوان اجرا نمی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۲:۰۵    
بهای نفت که درچند روز گذشته تلاش کرد تا با رشد قیمت ها به بالای 60 دلار در هر بشکه بازگردد، امروز و به دنبال ادامه نگرانی ها نسبت به کاهش رشد اقتصادی جهان، سیر نزولی در پیش گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۲:۰۵    
رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ضمن تشریح دلایل محرومیت بازیکن تحت قرارداد باشگاه استقلال، دلایل محروم نشدن تیم آبی تهران را اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۷    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 ضمن انتقاد فراوان از وضعیت فعلی صنعت خودروسازی کشور، خواستار تصمیم گیری جدی قوای سه گانه در این زمینه شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۷    
ظریف روز دوشنبه در صدر یک هیأت عالی رتبه سیاسی در مسکو، در مورد روابط دوجانبه و همچنین آخرین تحولات حول اجرای برجام و کاهش تنش های منطقه ای، با همتای خود "سرگئی لاوروف" گفت وگو می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۱    
یک منبع میدانی در حومه ادلب تاکید کرد: یگان های ارتش سوریه بر شهرک الخوین، منطقه الزرزور، تل اغیر و نیز مزارع التمانعه واقع در حومه جنوب شرقی ادلب کنترل یافتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۱:۳۵    
یکی از نکات مهم در سفر به هر کشوری، برقرارکردن ارتباط با ساکنان آنجا است. اگر به جمهوری آذربایجان سفر کنید، می دانید چطور باید قیمت یک فنجان قهوه را حساب کنید؟
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۱:۳۵    
وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد که با وجود تداوم تروریسم اقتصادی آمریکا علیه مردم ایران، تعامل با آمریکا ممکن نخواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۱:۳۲    
پژوهشگران دانشگاه "ام.ای.تی"، نوعی ربات کوچک ابداع کرده اند که به یک کرم شباهت دارد و می تواند به جراحی غیرتهاجمی مغز کمک کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۶    
عضو سابق اتاق بازرگانی ایران معتقد است که ثبات نرخ ارز بالاترین نیاز بازار است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۶    
روزنامه فاکس اسپورت آمریکا در گزارشی از احتمال نژاد پرستی در جام جهانی 2022 خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۶    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با توجه به افزایش نسبی غلظت آلاینده ها در برخی ساعات هفتمین روز از شهریور ماه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۵۰    
محققان دریافتند مصرف میوه و سبزیجات خام در مقایسه با میوه و سبزیجات پخته، کنسروشده و فرآوری شده برای سلامت روان بهتر هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۵۰    
مدیرکل امور موزه های کشور آخرین وضعیت خانه اخوان ثالث و زمان افتتاح خانه موزه را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۴۷    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی درباره جزئیات اجرای طرح کرامت رضوی برای بازنشستگان این سازمان توضیحاتی داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۴۱    
بازار اوراق تسهیلات مسکن در روزهایی که مسکن در رکود به سر می برد، با عدم استقبال از سوی متقاضیان دریافت تسهیلات خرید مسکن روبه رو شده که این اتفاق، کاهش شدید قیمت ها را در پی داشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۴۱    
هفته دوم رقابتهای لیگ برتر را در حالی آغاز می کنیم که لیگ تحت تاثیر تغییرات مدیریتی و رفت و آمد مدیران عامل قرار گرفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۰    
رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد، توافقنامه امضا شده با واشنگتن برای ایجاد منطقه امن در شمال شرق سوریه اقدام درستی است و آنکارا هرگز اجازه نخواهد داد این امر به تاخیر بیافتد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۷    
وزیر دفاع آمریکا ضمن تاکید بر این که آمریکا خواهان درگیری با ایران نیست گفت که کشورش به دنبال مذاکره با ایران است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۱    
پارک ملی کومودو به عنوان میراث جهانی یونسکو، هر روزه شاهد خیل عظیم گردشگران است و به همین دلیل مقامات اندونزی تصمیم دارند به منظور بقای کومودوها، این پارک را برای مدتی تعطیل کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۵    
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به پزشکان منتشر کننده کلیپ های نامتعارف در فضای مجازی هشدار داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۵    
یک فوق تخصص گوارش و کبد درباره رژیم غذایی که بیماران مبتلا به تنبلی کبد یا سیروز کبدی باید رعایت کنند، توضیح داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۶    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 96 تا 97 هزار تومان به مغازه دار و 105 تا 106 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۶    
در آستانه آغاز اردوی تیم ملی ایران به بررسی وضعیت لژیونر های فوتبال کشورمان پرداخته ایم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۱۷    
چنشت یکی از روستاهای هدف گردشگری خراسان جنوبی است که رنگ های شاد لباس و تزئین خانه های مردم آن جاذبه ای برای گردشگری است و در کوچه پس کوچه هایش می توان بهشتی از رنگ ها را به تماشا نشست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۱۱    
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با استفاده از خطوط 10 گانه بی آر تی روزانه میلیون ها مسافر را در پایتخت جا به جا می کند، اما جزئیات و مسیر حرکت این خطوط به چه شکل است؟
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۰۵    
وزیر نفت با بیان اینکه شعار جلوگیری از خام فروشی در صنعت پتروشیمی قابل تحقق است گفت: ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی در سال 92، 56 میلیون تن بود که این رقم تا سال 1400 به 100 میلیون تن می رسد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۸:۵۶    
فعال سیاسی اصولگرا گفت: هدف آمریکا از مذاکره این است که با انتشار عکس مذاکرات انفعال جمهوری اسلامی ایران را نشان دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۸:۵۶    
منابع خبری بامداد پنجشنبه گزارش دادند که جنگنده بمب افکن های عربستان فرودگاه بین المللی صنعا پایتخت یمن را بمباران کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۸:۴۷    
حتما شما هم در اطرافیان خود افرادی را مشاهده کرده اید که با خوردن برخی مواد غذایی مانند بادام زمینی،غذاهای دریایی،باقالی و... دچار حساسیت شدید می شوند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۸:۴۷    
بقایای جانوران منقرض شده برای بازدید علاقه مندان در یک موزه جمع آوری شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۸:۴۱    
هفته نخست رقابت های لیگ برتر در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود که در این بین دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز را می توان بازی بزرگ هفته نامید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۸:۴۱    
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: برای نخستین بار در دولت تدبیر و امید، دوره آموزش مهارت های حضور در مجامع بین المللی برای مدیران زن تحت عنوان ملیکا به زودی برگزار می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۳:۳۵    
اواسط دهه 80 درست زمانی که پژو 206 سهم بازار خودروهای هاچ بک و اقتصادی ایران را از آن خود کرده بود، شرکت کرمان موتور تصمیم به عرضه محصولی جدید و با اصالت گرفت.