پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۴۹May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 23 شهریور 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 1 شهریور 1398 تیتر شهر 2 شهریور 1398 تیتر شهر 3 شهریور 1398 تیتر شهر 4 شهریور 1398 تیتر شهر 5 شهریور 1398 تیتر شهر 6 شهریور 1398 تیتر شهر 7 شهریور 1398 تیتر شهر 8 شهریور 1398 تیتر شهر 9 شهریور 1398 تیتر شهر 10 شهریور 1398 تیتر شهر 11 شهریور 1398 تیتر شهر 12 شهریور 1398 تیتر شهر 13 شهریور 1398 تیتر شهر 14 شهریور 1398 تیتر شهر 15 شهریور 1398 تیتر شهر 16 شهریور 1398 تیتر شهر 17 شهریور 1398 تیتر شهر 19 شهریور 1398 تیتر شهر 20 شهریور 1398 تیتر شهر 21 شهریور 1398 تیتر شهر 22 شهریور 1398 تیتر شهر 23 شهریور 1398 تیتر شهر 24 شهریور 1398 تیتر شهر 25 شهریور 1398 تیتر شهر 26 شهریور 1398 تیتر شهر 27 شهریور 1398 تیتر شهر 28 شهریور 1398 تیتر شهر 29 شهریور 1398 تیتر شهر 30 شهریور 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۲    
ستاد اربعین حسینی شهرداری منطقه 13 به ریاست شهردار منطقه 13 تشکیل جلسه داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۲    
به گزارش تیترشهر : یک کاربر فضای مجازی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره حواشی تئاتر بهاره رهنما نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۰    
شهردار منطقه 18 تهران گفت : مجموعه سرپوشیده ورزشی و طبقاتی سردار شهید وحید دستگردی به همراه پل روگذر کن واقع در بزرگراه 76 متری شهید بروجردی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۰۱    
در حالی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ابلاغ دستورهای لازم به مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه برای سنگ نگاره ی آسیب دیده در "ثلاث باباجانی" کرمانشاه خبر داده که ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۷:۲۱    
به گزارش تیترشهر : یکصد و سی امین نشست از سلسله نشست های علمی تخصصی هنر، معماری و شهرسازی اندیشکده هرم پی با موضوع "سازه و معماری هوشمند با نگرش پایداری" روز پنجشنبه 28 شهریورماه برگزار می شود. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۰:۳۶    
با توجه به گفته های مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، شهرداری و سازمان تاکسیرانی با همکاری صندوق کارآفرینی امید اعتباری را برای کمک به تاکسیرانان برای خرید خودرو جدید در نظر گرفته اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۵:۴۵    
با توجه به گفته های رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت رنو و پژو دیگر جایی در صنعت خودروسازی کشورمان ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۷    
به گزارش تیترشهر : مسعود ده نمکی کارگردان سینما و تلویزیون در جدیدترین پست اینستاگرام خود ویدئویی از مجازات جالب مدیران اختلاسگر هیرمند افغانستان را منتشر کرده است. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۷:۰۶    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: عده ای قصد سنگین کردن جو علیه بیرانوند را داشتند و این درست نیست که علیه او از هر سو جوسازی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۱:۰۶    
اتهام زنی مجدد وزیر خارجه آمریکا علیه ایران بعد از عملیات موفقیت آمیز یمنی ها علیه تأسیسات نفتی عربستان پیام های قابل تأملی در خود دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۲۳:۰۶    
می گویند قرار نیست در این بازارِ سیاه کسی بازنده باشد، آنکه چوبِ حراج بر جان می زند و آنکه دلال جان می شود، هر دو برنده اند. اما همه می دانند، دلال ها، قاعده بازی را بلدند و برگ برنده توی مشت شان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۸:۲۷    
همزمان با شروع سال تحصیلی جدید فروشگاه های شهروند ملزومات تحصیلی دانش آموزان را با کمترین قیمت نسبت به سطح بازار عرضه می کند. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۷:۲۱    
در آستانه سال جدید تحصیلی نشست هماهنگی برنامه های استقبال از مهر با حضور فرهاد افشار شهردار، معاونین، مدیران و شهرداران نواحی هفتگانه منطقه 20 برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۳:۵۷    
شهردار منطقه یک تهران، گفت: طرح ساماندهی تجریش حد فاصل میدان تجریش تا قدس با همکاری کسبه و هیات امنای بازار تجریش اجرایی می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۱    
ابتدا برخی رسانه ها به دروغ نوشتند که او به 6 ماه زندان محکوم شده، در حالی که هنوز دادگاه رسیدگی به پرونده اش تشکیل نشده بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۰:۴۵    
به گزارش تیترشهر : یک فعال رسانه ای در شبکه اجتماعی توییتر درباره اظهارات وزیر صمت در مورد همکاری ایران با رنو و پژو نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۰:۳۶    
روابط عمومی ریاست جمهوری برخی مطالب ذکر شده در برنامه بدون توقف شبکه 3 سیما را شامل ابهام آفرینی، اتهام و دروغ علیه دولت خواند و برای اطلاع مردم کشورمان، در سه محور توضیحاتی را منتشر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۵    
به گزارش تیترشهر : یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر در صفحه شخصی خود به بازی رسانه ای سلبریتی ها در فضای مجازی اشاره کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۵    
به گزارش تیترشهر : صفحه اینستاگرامی حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان ویدئویی با عنوان "اینجا گدا شاه می شود" منتشر کرد. محرم1398 آذربایجان غربی/خوی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۹:۳۶    
این منطقه در روزهای آخر هفته پذیرای تعداد زیادی از مردم استان ایلام به خصوص مرکز استان است که می خواهند ساعاتی از زندگی را در سایه سار درختان بیارامند و صدای پای آب را بشنوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۸:۴۲    
به گزارش تیترشهر : یک فعال فضای مجازی در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره ماجرای دختر آبی و جو سازی اصلاح طلبان و غربی ها، نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۸:۴۲    
به گزارش تیترشهر : صفحه کتاب دفتر مقام معظم رهبری در اینستاگرام که توصیه ها و نظرات حضرت آیت الله خامنه ای درباره کتاب و کتاب خوانی را منتشر می کند در جدید ترین پست خود به کتاب "هفتاد و دو سخن ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۸:۰۶    
درحالی که وزیر ارتباطات اعلام کرده بود ارائه سیم کارت های رایگان به مسافران برای سوءاستفاده از مدارک آن ها و ثبت گوشی های قاچاقی نوعی دزدی است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۷:۰۶    
باشگاه استقلال بار دیگر به برگزاری دربی رفت در روز غیر تعطیل اعتراض کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۶:۰۶    
یکی از عجیب ترین ویژگی هایی که باعث می شود بدن انسان همانند یک سیستم منظم و پیشرفته عمل کند، نشانه هایی است که وضعیت خود به ما می دهد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۵:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد نیازی به بازیکن تیمش ندارد و این بازیکن با حضور در باشگاه قراردادش را فسخ خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۴:۳۶    
در حالی که برای بسیاری از کمدین ها و کاربران شبکه های اجتماعی این سوال مطرح است که چرا دونالد ترامپ گاهی "نارنجی" به نظر می رسد، رییس جمهور آمریکا انگار خودش پاسخی برای این سوال پیدا کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۴:۰۶    
به دلیل برخی طرح های پیدا و پنهایی که طی این سال ها در حوزه سلامت و تغذیه مردم کشورمان به اجرا درآمده ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۳:۳۶    
بازیکن پیشین تیم پرسپولیس خداحافظی اش از فوتبال را تکذیب کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۳:۰۶    
محققان دستگاهی ابداع کرده اند که می تواند با بررسی تنفس فرد بوی عفونت باکتریایی در آن را ردیابی کند و به این ترتیب از تجویز بی رویه آنتی بیوتیک جلوگیری کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۲:۳۶    
رئیس جمهوری ترکیه در گفت وگویی اظهار کرد، با همتای آمریکایی خود طی ماه جاری میلادی به بررسی خرید سامانه های دفاع موشکی "پاتریوت" آمریکا خواهد پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۲:۰۶    
شاخص کل بورس تهران در یک رکوردشکنی جدید با افزایش 4527 واحدی به کانال 304 هزار و 457 واحد وارد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۱:۳۶    
وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته بیش از 80 درصد وعده ها و برنامه هایی که داده بودیم طی 22 ماه مسئولیتم یا به انجام رسید و یا آغاز شده و در دست اجراست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۱:۰۶    
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت: ثبت سفارش و واردات برنج تا پایان فصل برداشت محصول داخلی ممنوع است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۰:۳۷    
سخنگوی قوه قضاییه به بیان توضیحاتی درباره پرونده سحر خدایاری پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۰:۰۵    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تاکید کرد که الزامات اجرای قانون 90 به 10 فراهم شده و باشگاه استقلال هم باید راهکاری را پیدا کند که این اتفاق در دربی بیفتد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۳:۵۰    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اتمام پروژه ساخت زیرگذر گیشا تا پایان سال خبرداد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۳:۳۵    
پژوهشگران "دانشگاه ملی سنگاپور" در مطالعه اخیرشان دریافته اند نوشیدن یک فنجان چای در روز نه تنها برای مغز خوب است بلکه از کاهش شناختی ناشی از بالا رفتن سن نیز جلوگیری می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۳:۲۰    
معاون حقوقی باشگاه تراکتور با رد شایعه ارسال لیست بدهی های باشگاه استقلال به AFC از سوی این باشگاه، گفت: با این حرف ها می خواهند بی کفایتی و بی تدبیری خود را توجیه کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۳:۰۵    
در شرایطی که پس از نوسانات 20 ماهه، بازار مسکن از مردادماه سال جاری در مسیر کاهش قیمت قرار گرفته هم اکنون می توان در مناطق جنوبی تهران با نقدینگی حدود 300 میلیون تومان صاحب خانه شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۲:۵۰    
اسنپ قابلیت پنهان سازی شماره تلفن همراه را به صورت سراسری در ایران فعال کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۲:۳۵    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت دولت با طرح تعطیلی پنج شنبه ها در سراسر کشور خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۰    
بنابر اعلام سخنگوی نیروهای وابسته به انصارالله یمن، یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی این کشور صبح امروز (شنبه) برابر با 14 سپتامبر با 10 پهپاد دو پالایشگاه نفت بقیق و خریص در شرقی ترین نقطه عربستان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۲:۰۵    
رئیس پژوهشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: نقشه برداری از مغز جنبه درمانی ندارد و یک تکنولوژی برای شناخت بیماری ها است اما برخی از پزشکان از این تکنولوژی با نسخه نویسی از ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۱:۵۰    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حال حاضر 2 تا3 درصد دانشجویان سراسر کشور درگیر موضوع اعتیاد هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۱:۳۵    
نگه داشتن عطسه خطرات بسیاری از جمله انوریسم مغز، توقف ضربان قلب و پاره گی گوش را به دنبال دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۱:۲۰    
دستیار پیشین کی روش از تجربه خود از دربی تهران سخن گفت و تقابل استقلال و پرسپولیس را خاص توصیف کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۱:۰۵    
مرسدس بنز مدل 2020 شاسی بلند کوپه ی GLE 53 را برای رونمایی رسمی به نمایشگاه خودروی فرانکفورت آورده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۵۰    
زارعی گفت: استفاده بیش از حد از روش های تصویربرداری به دلیل سیستم بیمارگونه بهداشت در کشور است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۵    
رئیس قوه قضاییه در اجرای بند 64 سیاست های کلی برنامه ششم توسعه، مصوب 1394.04.09 مقام معظم رهبری مدظله العالی و مقررات قانون آیین دادرسی کیفری و قانون مجازات اسلامی در زمینه حبس زدایی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۲۰    
تحلیلگران صهیونیست معتقدند در شرایطی که اسرائیل به دلیل اختلافات شدید حزب و جناحی از یک سو و طایفه ای و نژادی از سوی دیگر شرایط شکننده ای را پشت سر می گذارد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: زمانی که بتوانیم مساله مبارزه با مواد مخدر را به یک گفتمان تبدیل کنیم شروع کار جدی است برای همه اهداف مقدسی که دنبال می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۵۰    
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از حذف قبوض کاغذی عوارض شهری خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۵    
مدیر گروه سیاستگذاری و اقتصاد سلامت موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی گفت: سازمان های بیمه گر باید مدعی اصلی اجرای راهنماهای بالینی باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۲۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: با نه گفتن به مطالبات جوانان مشکل حل نمی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۰۵    
مشاور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: بیمه سلامت باید طبق بودجه هزینه کند، لذا تصمیم گیرندگان می بایست در تعیین میزان بودجه و هزینه ها بیشتر توجه کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۸:۵۰    
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی از تبدیل شدن برخی خانه ها به بانک انتقاد کرد و از هموطنان خواست تا اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات بانک ها بسپارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۸:۳۵    
معمولا در طی بارداری چندین بار این سوال براتون پیش میاد که: من الان چند ماهه هستم؟ اما برای پیدا کردن این پاسخ این مطلب توصیه می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۸:۰۵    
فرمانده فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد که این کشور نیروهایش را در سوریه هرگز افزایش نخواهد داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۷:۳۵    
بی سر و سامانی موتورسیکلت ها صدای مردم و شورای شهری ها را در آورد. مسؤولان شهرداری توپ را به زمین مجلس انداخته و معتقد ند مشکل از قانون است و تا نمایندگان مجلس ورود نکنند خبری از انضباط نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۷:۱۱    
شرکت گوگل، مرورگر کروم خود را برای رفع یک نقص شدید که می تواند هکرها را قادر به انجام حملات اجرای کد از راه دور (RCE) کند، به روز رسانی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۷:۱۱    
عبدالرضا طبیبیان هنرمند گرافیست پس از شرکت در فراخوان فستیوال بین المللی "لاک پشت طلایی" منتشر شده در سایت گالری آنلاین، موفق به کسب رتبه سوم در بخش"هنر"، زیر مجموعه یِ"طراحی گرافیکی حیوانات" شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۵    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت 4 میلیون و 55 هزار تومان مبادله شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۵    
شهردار منطقه 10 به همراه جمعی از معاونین و مدیران در فضایی گرم و صمیمی با خانواده شهید غلامحسین آجرلو دیدار و گفت و گو کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۵    
دو محقق ایرانی لباس خواب هوشمندی ابداع کرده اند که علائم حیاتی بدن انسان در خواب را رصد می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۲    
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 10 از اقدامات ترافیکی به منظور روان سازی ترافیکی، تسهیل در تردد دانش آموزان و فراهم سازی فضای شهری ایمن با توجه به فرارسیدن فصل مهر و بازگشایی مدارس خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۲    
پیرو انتصاب سیدمجید غمخوار به عنوان سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران که از سوی شهردار تهران صورت گرفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۵۶    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 : محمد جواد رشیدی با اعلام این خبر گفت:در راستای کمک به ارتقاءسطح خدمات آموزشی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی وبهداشتی به دانش آموزان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۵۶    
اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری ناحیه شش منطقه یک، از برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت تاسوعای حسینی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۵۰    
خیابان "امیر سهیل تبریزیان" در بلوار میردامادکه با "مشکلات ترافیکی" و " تداخل دو لاین" مواجه بود با احداث "رفیوژ میانی جداکننده"، ایمن سازی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۵۰    
مدیر اداره HSE منطقه 7 از برگزاری طرح جامع آموزش واکنش در شرایط اضطراری در این منطقه خبر داد
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۲۶    
وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش می کنیم بودجه سال 99 کاستی هایی کمتر داشته باشد و با مسئله انباشت مطالبات معلمان مواجه نشویم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۲۶    
متخصص طب ایرانی گفت: بَر موم عسل از جمله مواد غذایی موجود در بازار است که اثرات شگفت آوری در خصوص پیشگیری از بروز بیماری آنفلوآنزا دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۲۰    
تنها 9 روز تا اجرای طرح دولت برای غربالگری یارانه بگیران باقی مانده است، اما هنوز دولتمردان سازوکار و جزئیات اجرای این طرح را که تاثیر مستقیم بر زندگی مردم دارد، اعلام نکرده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۲۰    
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید که باشگاه استقلال مسوول بلیت فروشی داربی است و آن ها باید راهکارهای لازم برای اجرای قانون 10-90 را پیدا کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۱۷    
به گزارش تیترشهر : عبدالله گنجی فعال رسانه ای و مدیر مسئول روزنامه جوان در صفحه شخصی خود در توییتر درباره پوشش خبری بی بی سی از سگ بوریس جانسون نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۱۷    
به گزارش تیترشهر : صفحه اینستاگرام اینستا خبری در جدیدترین پست خود درباره آبگیری سد ایلیسو در ترکیه با وجود مخالفت ایران نوشت: ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۱۱    
در چارچوب همکاری های وزارتخانه های کشور ایران و قرقیزستان، مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مقابله با افراط گرایی و تروریسم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۱۱    
راندمان پایین موتورهای بنزینی، موجب شد تا در دوره ای ایده استفاده از موتورهای دیزلی و سپس موتورهای برقی مطرح شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۵    
پیشه های پدری یا به خاطر توسعه صنعت و علم از بین رفته اند یا دیگر فرصت و حالی نمانده است؛ با این حال در دنیایی که دائماً در حال تغییر است و با شیبی تند مدرنیته را پشت سر می گذارد عده ای ترمز مدرنیته ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۵    
وزیر دفاع از تولید محصولاتی برجسته در حوزه های هوایی، فضایی، زیستی و شناختی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۲    
بیشترین میزان مراجعات مردم برای دریافت خدمات درمانی، متوجه بیمارستان های دولتی است. این در حالی است که این بیمارستان ها با چالشی به نام بی پولی و بد قولی بیمه تامین اجتماعی مواجه هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۲    
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با بیان اینکه در سال 98، میزان تماس ها و شکایات مرتبط با دارو در سامانه 190 افزایش یافته است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۵:۵۶    
علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران قرار است امروز (شنبه) به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۵:۵۶    
معاون اول رئیس جمهور گفت: وقتی خبردار شدم که آقای بطحایی استعفا کرده است که با استعفای ایشان موافقت شده بود قبلش نه صحبتی کرده بودند و حرفی مطرح بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۵:۵۰    
گرمابی گفت: تغییر واحد پول کشور از ریال به تومان نیازمند تصویب مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان است به احتمال زیاد تا 1400 عملیاتی می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۱    
مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده به منظور لایروبی مسیل ها، کانال ها و انهار شهر تهران گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۱    
30 سال گذشته بود که ساخت مصلی تهران آغاز شد و با وجود اینکه بارها وعده تکمیل آن داده شده اما همچنان اکنون بخش هایی از آن نیمه تمام است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۳:۰۵    
کافی است برای رفت و آمد خود در پایتخت از تاکسی استفاده کنید تا به وضوح رژه تاکسی های فرسوده را در سطح شهر مشاهده کنید تاکسی هایی که نرخ کرایه آنها به روز است و خود در زمینه نوسازی عقب مانده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۶    
مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری از اجرای تور آشناسازی با ایران برای یک گروه از فعالان گردشگری و خبرنگاران ایرلندی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استان تهران از ثبت اطلاعات متکدیان در سامانه جامع آسیب دیدگان اجتماعی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با استقرار و بکارگیری این سامانه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: در سال های اخیر، نارضایتی از برخورد پزشکان و پرستاران فراوانی بالایی دارد و در سال جاری در رتبه دوم شکایات مردمی قرار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۱۷    
بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از واحدهای صنفی خیابان لاله زار تهران، 300 هزار لامپ غیراستاندارد را توقیف و جمع آوری کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۰۵    
لیست کامل داروخانه های شهر تهران را با آدرس ، شماره تلفن و مسیر یابی تا مکان مورد نظر را در این مطلب تیتریاب بخوانید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۰۲    
یک رسانه آمریکایی جمعه گزارش داده دیدار بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه در شهر سوچی دستاورد چندانی برای او نداشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۰۲    
با توجه به گفته های یکی از اعضای هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، واردات قطعات خودرو در اختیار افراد محدودی بوده و همین موضوع انحصارطلبی را به دنبال داشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۶    
ماه ها پولهایت را جمع می کنی که بتوانی سفری تفریحی به خارج از کشور داشته باشی. بعد از کلی برنامه ریزی با ماشین به مرز ترکیه می رسی و از آنجا به مرز گرجستان می روی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۶    
شاید اگر سابقه رفتار در ماجرای قتل میترا استاد در پرونده اصلاح طلبان وجود نداشت یا خاطره آن از اذهان پاک شده بود، رفتار امروز آن ها در ماجرای دختر آبی، باورپذیرتر به نظر می آمد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۰    
عضو انجمن پزشکان عمومی ایران با اشاره به شیوع بیماری های تنفسی، پوستی و انگلی در زمان آغاز سال تحصیلی جدید به تشریح برخی نکات بهداشتی پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۰    
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با اشاره به برخی سوء استفاده ها از مُهر پزشکان، گفت: سازمان نظام پزشکی کشور با توجه به این مسئله به کلیه پزشکان فراخوان داد که در صورت گم شدن مُهر ...
  • ۱