چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۲:۲۶

چرایی افزایش ماموران پلیس در معابر شهر

رییس پلیس پایتخت توضیحاتی را در خصوص افزایش شمار مأموران پلیس در سطح معابر و اماکن تهران ارائه کرد و گفت: این اقدام به منظور آمادگی پلیس برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی انجام شده و به نوعی تمرین عملیاتی محسوب می شود. سردار حسین ساجدی نیا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره دلیل افزایش حضور ماموران پلیس در سطح معابر و همچنین اماکنی چون ایستگاه های مترو و .. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط