چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۴۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۱۵:۱۲

فرماندار ری: اولیا و مربیان 50 درصد مشکلات مدارس را رفع می کنند

شهرری ایرنا فرماندار ویژه شهرستان ری، فعالیت انجمن اولیاء و مربیان را نمونه ای از مشارکت دادن مردم در تصمیم گیری ها دانست و گفت: قدر دانستن این ظرفیت و تدبیر و مدیریت آن می تواند منجر به رفع حداقل 50 درصد از مشکلات مدارس شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)