چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۴۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۵

افزایش جذب گردشگر از برنامه های میراث فرهنگی گلستان است

آزادشهر ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: این استان در جذب گردشگر بسیار ضعیف عمل کرده و با پروژه های بزرگ پیش بینی شده، به دنبال افزایش جذب گردشگر و خروج از رکود در این زمینه هستیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)