پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۱۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۸

یکی از کاندیداهای ریاست هیأت فوتبال استان تهران گفت: برای انتخاب شدن به ...

محمد محمودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایفنام، در خصوص حضورش به عنوان کاندیدای ریاست هیأت فوتبال استان تهران اظهار داشت: من هم یکی از علاقه مندان به حوزه ورزش هستم و استان تهران هم ویژگی ها و شرایط خاص خود را دارد با توجه به اینکه اخیراً در شوراهای اسلامی شهر تهران به عضویت در آمدم گفتم شاید بتوانم نقشی مسیری در پیشرفت فوتبال این استان داشته باشم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط