پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۱۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۵

محمودی: برای انتخابات ریاست هیأت فوتبال استان تهران نیازی به لابی نیست

محمد محمودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در خصوص حضورش به عنوان کاندیدای ریاست هیأت فوتبال استان تهران اظهار داشت: من هم یکی از علاقه مندان به حوزه ورزش هستم و استان تهران هم ویژگی ها و شرایط خاص خود را دارد با توجه به اینکه اخیراً در شوراهای اسلامی شهر تهران به عضویت در آمدم گفتم شاید بتوانم نقشی مسیری در پیشرفت فوتبال این استان داشته باشم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)