دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۵۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۶

بهره برداری از آب سدقشلاق برای کشاورزی محدود می شود

به گزارش بی باک، اقبال شانظری امروزشنبه در همایش استانی ایست، آب نیست که به صورت نمادین در کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) در سنندج برگزارشد، گفت: دانش آموزان در مباحث مربوط به صرفه جویی و مدیریت آب می توانند بیشترین اثرگذاری را در جامعه داشته باشند. وی عنوان کرد: در سالیان گذشته در استان های غرب کشور به دلیل وجود منابع آبی بیشتر همواره این دغدغه وجود داشت که چرا از این آب ها استفاده ای نمی شود که اقدام به احداث سدهایی برای جمع آوری این نعمت الهی شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)