دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۱۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری مهر ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۳

بهره برداری از آب سدقشلاق برای کشاورزی محدود می شود

سنندج- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان اعلام کرد: با توجه به کمبود منابع آبی در سال آبی جاری مجبور خواهیم بود برای تامین آب شرب سنندج بهره برداری از آب این سد برای بخش کشاورزی را متوقف می کنیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)