دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۱۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تیتر نیوز ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۴:۱۵

وزیر بهداشت اولویت های سلامت در برنامه ششم را اعلام کرد

وزیر بهداشت،درمان و آ موزش پزشکی، کاهش تصدی دولت در حوزه سلامت، تقویت جایگاه متولی سلامت، تجمیع منابع مالی سلامت، حمایت از بخش خصوصی و هیئت امنایی شدن بیمارستانهای دولتی را جزو اولویتهای برنامه ششم اعلام کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)