دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۰۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۱:۲۸

به کار بردن طلا در رونق اقتصادی، آری یا خیر؟

عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه بوعلی سینا در خصوص پیاده سازی تجربیات کشورهای دیگر در خصوص به کار بردن طلا در رونق اقتصادی گفت: در حال حاضر این کار در کشور هندوستان به صورت آزمایشی انجام می شود. دکتر "خدابخشی" در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، افزود: طی دو ماه اخیر دولت کشور هندوستان طرحی را به تصویب رسانده که از طلا به عنوان کالای سرمایه ای مولد استفاده کند و طلا را در پروسه تولید فعال و از نگهداری آن در گاوصندوق های منازل جلوگیری کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)