سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۱۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۲:۴۵

خودسوزی هورالعظیم در بی آبی

تالاب بین المللی هورالعظیم، تنها باقیمانده تالاب های بسیار بزرگ بین النهرین است که در غرب استان خوزستان واقع شده است. این تالاب به عنوان یکی از قطب های بزرگ تالابی کشور در گذشته و سالهای قبل از جنگ، فرصت های شغلی و امتیازات فراوانی برای مردم منطقه داشت، اما به مرور زمان در اثر بروز پدیده خشکسالی و بی توجهی به عوامل تخریب کننده آن، در آستانه نابودی کامل قرار گرفته و در صورت تداوم شرایط موجود به زودی آخرین علائم حیاتی این زیست بوم ارزشمند محو خواهد شد. ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)