سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۴۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۹:۵۴

امکانات شهرداری اهواز نباید مورد سوء استفاده قرار گیرد

عاشور سواری پور اظهار کرد: گزارش هایی از تحرکات انتخاباتی در شهرداری اهواز رسیده که نیازمند دقت و بررسی است، شهرداری نهادی عمومی است و نباید امکانات آن مورد سوء استفاده قرار گیرد. سواری پور با اشاره به اهمیت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان که اسفند برگزار می شود افزود: فراهم ساختن تمهیدات و مقدمات برای مشارکت حداکثری مردم از تکالیف برگزار کنندگان انتخابات یعنی وزارت کشور و شورای نگهبان است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)