سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۵۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۴

ریزگردها تردد شناورهای مسافری در بندرعباس را محدود کرد

بندرعباس - ایرنا - به دلیل کاهش دید در آبهای هرمزگان در پی بروز پدیده ریزگرد و غبار غلیظ در تنگه هرمز و مناطق ساحلی آن، محدودیت تردد شناورهای مسافری سبک و سنگین از طریق بنادر مرکز استان از صبح امروز شنبه آغاز شده و تا مساعد شدن هوا ادامه دارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)