چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۲

گرد و غبار بندرعباس به وضعیت خطرناک رسید

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: در حالی که میزان استاندارد ذرات هوا 150 میکروگرم بر متر مکعب است، غبار محیطی بندرعباس در روز شنبه به یک هزار میکروگرم بر مترمکعب رسیده که به عنوان هوای خطرناک محسوب می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)