پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۲۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۰

اسرائیل برای مقابله با ایران، به دنبال افزایش حضور در قفقاز است

دولت بهار: بنیاد کارنگی در گزارشی با موضوع حضور رژیم صهیونیستی در آسیای میانه و قفقاز، مقابله با ایران، تأمین انرژی و ایجاد بازار تسلیحاتی برای خود را سه هدف عمده این اقدام تل آویو دانست. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)