چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۸

وقتی لاغر می شویم، چربی ها کجا می روند؟

کارشناسان تغذیه بر این باورند که از بین رفتن چربی با تولید گرما و انرژی همراه است. در واقع در عمل تنفس چربی به شکل کربن دی اکسید از بدن خارج می گردد. مطالعات جدید محققان نشان می دهد که کم کردن وزن یا چربی سوخته شده از بدن افراد خارج شده و وارد هوا می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط