دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۳۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
عصر خبر ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۹

مرگ دلخراش 3 مامور اداره برق پایتخت حین بازگشت به خانه (+جزییات)

حادثه مرگباری برای 3 مامور اداره برق استان تهران حین بازگشته به خانه رقم خورد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 19:30 ، نوزدهم خرداد ماه 3 نفر از کارکنان اداره برق منطقه شمال غرب تهران به نام های غلامرضا، مهدی و حسین طی ماموریتی جهت بررسی دکل فشار قوی به منطقه سولقان مراجعه می کنند. پس از اتمام ماموریت حین بازگشت خودروی سازمانی به داخل دره سقوط کرده و هر سه دوست در دم فوت می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط