سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۵۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۳

کاهش 18.6 درصدی مصرف انرژی هسته ای ایران در سال 2015/ آمریکا ابتدا و ایران ...

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس، شرکت انگلیسی بریتیش پترولیوم در بخشی از گزارش مرور آماری انرژی جهان 2015 ، مصرف انرژی هسته ای ایران در سال 2014 را معادل مصرف 800 هزار تن نفت عنوان کرده است که نسبت به سال 2014 کاهش 18.6 درصدی را نشان می دهد. بریتیش پترولیوم در شصت و پنجمین گزارش سالانه خود آورده است، ایران در سال 2015 معادل 800 هزار تن نفت، انرژی هسته ای مورد استفاده قرار داده است که نسبت به سال 2014 کاهش 18.6 درصدی را نشان می دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)