دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۴۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۴:۲۷

بر اساس پیمان مودت، ایران می تواند از آمریکا در دیوان بین المللی شکایت کند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، پایگاه نشنال اینترست با اشاره به عزم جمهوری اسلامی برای شکایت از آمریکا به دلیل غصب 2 میلیارد دلار از دارایی های ایران در آمریکا، نوشته است که بر اساس معاهده ای قدیمی میان تهران و واشنگتن، چنین کاری امکان پذیر است. دو ماه قبل بود که دیوان عالی آمریکا به بهانه پرداخت غرامت به خانواده های قربانیان چند انفجار در نقاط مختلف جهان، با مصادره اموال ایران در آمریکا موافقت کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)