سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۳۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایران اکونومیست ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۴۸

خود درمانی ایرانی ها مهمترین عامل ظهور باکتری های مقاوم در مقابل درمان است

دبیر کمیته کشوری تجویز و مصرف منطقی دارو سازمان غذا و دارو نسبت به افزایش مقاومت میکروبی نسبت به آنتی بیوتیک ها در کشور هشدار داد و گفت: خود درمانی در ایران باعث شده نه تنها درمان درست انجام نگیرد ، بلکه امکان ظهور باکتری مقاوم هم در میانه مسیر درمان به وجود آید. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)