سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۰۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بازار کار ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۳

نقش اقتصاد مقاومتی در برنامه دستگاه ها مشخص باشد

استاندار چهارمحال و بختیاری بر مشخص بودن نقش اقتصاد مقاومتی در برنامه دستگاه ها تاکید کرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه چهارمحال و بختیاری – قاسم سلیمانی دشتکی 22 خردادماه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه، اظهار کرد: دستگاه های مختلف استان باید سهم منابع مختلف و مواردی مانند اقتصاد مقاومتی و میزان اشتغال زایی را در برنامه های خود مشخص کنند. وی تصریح کرد: دستگاه ها در تهیه برنامه باید از کلیات دوری کرده و به بحث های عملیاتی بپردازند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)