سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۰۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پیک نکا ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۸:۲۶

جایزه شیمی سبز یونسکو به یک ایرانی تعلق گرفت

به گزارش پیک نکا ،مهدی محمدی گفت: عمده کارهای تحقیقاتی من بر روی تثبیت آنزیم ها و استفاده از آنها در واکنش های شیمی آلی است که به آن بیوکاتالیست اطلاق می شود. این حوزه میان رشته ای در میان جامعه شیمی ایران بسیار نوپا بوده و با وجود پیشرفت های گسترده دنیا، دانشگاه ها و مراکز بسیار معدودی در این زمینه فعالیت می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)