دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۵۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
آفتاب یزد ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۵

برخی از نردبان لیست امید بالا رفتند

محمدرضا باهنر نایب رییس اسبق مجلس در گفت وگویی اظهار کرد: اعضای لیست اصولگرایان در حالی رای نیاوردند که آرایشان دو برابر انتخابات قبل شده بود. اهم سخنان وی در گفتگو با تسنیم، از این قرار است: ** در تهران نفر اول حدود 1 میلیون و 500 هزار رای، نفر سی ام 1 میلیون و 300 هزار رای و نفر سی و یکم که نفر اول لیست اصولگرایان بود 1 میلیون و 400 هزار رای آورد و درنهایت نفر شصتم، 670 هزار رای آورد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)