سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
سازمان دامپزشکی کشور ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۸

یک واحد قصابی متخلف در شهرستان شاهرود پلمپ شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، دکتر محمد سلیمانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شاهرود با اعلام این خبر افزود: طی بازدیدهای صورت گرفته توسط بازرسان بهداشتی واحد نظارت اداره دامپزشکی شهرستان شاهرود از یک واحد قصابی مقدار یک لاشه گوسفند تاریخ منقضی کشف و بعلت تخلفات بهداشتی مکرر و انجام مستندات و اقدامات قانونی، قصابی مذکور پلمپ و به جرم تحدید علیه بهداشت عمومی به دادستان محترم عمومی و انقلاب معرفی گردید . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)