دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۵۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
آرمان پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۲

چرا باید یک بانک مالک کارخانه ارج باشد؟

تعطیل شدن ارج بهانه خوبی است برای ریشه یابی ورشکستگی بنگاه ها که روزی برای خود صاحب برند بوده اند. کارشناس ها معتقدند بانک ها به تولید یاری نمی دهند . آنها می پرسند چرا باید ارج که یک مجموعه تولیدی است زیر مجموعه بانک ملی باشد ؟ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)