سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۲

آغاز عملیات تولید انرژی پاک در ساختمان اداره محیط زیست کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست اصفهان ، محمود قهرمانی اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف سازمان حفاظت محیط زیست و بهره مندی از انرژی تجدید پذیر در شهر بهره مند از انرژی خورشیدی عملیات اجرایی جهت مصارف برق ساختمان اداره محیط زیست کاشان آغاز شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)