سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۲۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بانی فیلم ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۲۰:۴۱

دستمزد ما از 6 سال پیش هم کمتر شده!

عبدالمجید: شهرزاد عبدالمجید بازیگر می گوید دوری او از سینما و تلویزیون به شرایط مختلفی مرتبط است، از جمله اینکه حاشیه ها بسیار آزاردهنده شده اند و خیلی علاقه مند به کار نیست. به گزارش هنرآنلاین شهرزاد عبدالمجید را با سریال در پناه تو به خاطر داریم. او که این روزها بسیار کم کار شده است،گفت: این روزها مشغول خواندن چند فیلمنامه هستم و به زودی در یک فیلم سینمایی حضور خواهم داشت. از سوی دیگر سریال چارسو را نیز برای پخش از شبکه سه سیما آماده دارم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)