دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۲۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۷:۲۹

نماینده چابهار خواستار رهاسازی 30 میلیون مترمکعب آب سدزیردان چابهار

عبدالغفور ایرانژاد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با رها سازی آب ذخیره شده در پشت سد زیردان، آب آشامیدنی مورد نیاز بیش از 400 روستای بخش های دشتیاری، مرکزی و پلان تا چهار ماه آینده تامین خواهد شد. وی گفت: 115 هزار نفر در بیش از 400 روستا در بخش های مرکزی، دشتیاری و پلان چابهار برای تامین آب آشامیدنی با مشکل جدی رو به رو هستند و تاکنون بیش از 80 درصد دامهای سبک و سنگین آنان تلف شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)